XXL Nutrition

15 jr. 2 maand / 78kg

fakefakefakefakefakefakefakefakefakwrkarfkefkakefafkfake

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt vriend ;)

wel een vette sign. :D luister dat nummer altijd als ik een zwaar setje pak :p

wel een vette sign. :D luister dat nummer altijd als ik een zwaar setje pak :p

Ja idd ik ook.
Wat ik ook o.a nog luister in de gym;

Go hard or go home - roy jones jr
Headstrong - Trapt
Kanye West - stronger
Lil Jon - Throw it up
Kanye West - Monster
Toby Mac - The Slam
Can't be touched - Roy Jones Jr
.....

Zal waarschijnlijk wel iets tussen zitten dat je ook goed vind

15 pagina's en niemand die naar benenpics vraagt?

15 pagina's en niemand die naar benenpics vraagt?

Haha juist! Dacht ik ook. Had gezegd dat ik ze zou posten maar vind ze er eigenlijk nog niet zo heel boeiend uitzien. Heb laatste 2 weken ook geen benen meer getrained nu omdat ik wat pijn voelde en ik mag toch geen risico's nemen met mijn benen. Mits ik ze nodig heb voor het beoefenen van mijn hobby. Maar daar kan ik wel rap even een foto'tje van nemen, morgen misschien.

Benenpics? Filmpje? Oh wait lol

Gast even serieus, maak dan toch een filmpje vanuit een angle waarin je hoofd niet zichtbaar is? Onderhand is het al bijna 2 maand geleden (verdubbelde trainingstijd) dat je dit topic hebt gestart, 80kg bench zou een eitje moeten zijn.

Benenpics? Filmpje? Oh wait lol

Gast even serieus, maak dan toch een filmpje vanuit een angle waarin je hoofd niet zichtbaar is? Onderhand is het al bijna 2 maand geleden (verdubbelde trainingstijd) dat je dit topic hebt gestart, 80kg bench zou een eitje moeten zijn.

80kg is ook makkelijk vriend. Ik ga alleen geen filmpje maken omdat r**ards zoals jij het vragen. Ik had er 1tje, en toen ik een gratis programma vroeg om te editten reageerde er plots niemand meer. En nu zijn al de haters terug echt hilarisch :roflol: Heb het filmpje nog steeds, dus als je het zo graag wil zien zoek dan ff een programma. Ik heb al genoeg tijd gestoken in deze bullshit en hoef me ook niet te bewijzen. Ben nog steeds trots op wat ik bereikt heb in korte tijd en tevreden over m'n vooruitgang.

Benenpics komen eraan btw

Wat dacht je van windows movie maker?

80kg is ook makkelijk vriend. Ik ga alleen geen filmpje maken omdat r**ards zoals jij het vragen. Ik had er 1tje, en toen ik een gratis programma vroeg om te editten reageerde er plots niemand meer. En nu zijn al de haters terug echt hilarisch :roflol: Heb het filmpje nog steeds, dus als je het zo graag wil zien zoek dan ff een programma. Ik heb al genoeg tijd gestoken in deze bullshit en hoef me ook niet te bewijzen. Ben nog steeds trots op wat ik bereikt heb in korte tijd en tevreden over m'n vooruitgang.

Nou nou, iemand anders een r*tard noemen terwijl je zelf een troll bent. good job buddy :rolleyes:

Zat gratis programma's te vinden op internet en ja nu na 2 maanden snap ik wel dat je 80 kg kunt benchen. Maar goed, laat die benen maar zien en de rest van je progressie. misschien ben je dan over een jaar wel net zo goed als jncreations zoals je zelf zegt, pannekoek.

Jammer dat je het gelijk zo opvat man. Een filmpje waarmee je jezelf kunt bewijzen, alle haters de mond kunt snoeren niet posten, omdat iedereen er naar vraagt is natuurlijk hartstikke logisch.

Gewoon bullshit dus.. Over een jaar krijgen we een filmpie als ie eindelijk dat gewicht omhoog krijgt..

En dan maar zeggen dat ie eindelijk z'n programma aan de praat heeft gekregen en dat het een filmpje van een jaar terug is.. Ondertussen bankt hij al 120 :roflol:

Gewoon bullshit dus.. Over een jaar krijgen we een filmpie als ie eindelijk dat gewicht omhoog krijgt..

En dan maar zeggen dat ie eindelijk z'n programma aan de praat heeft gekregen en dat het een filmpje van een jaar terug is.. Ondertussen bankt hij al 120 :roflol:

dit. +1 haha

ben ik de enige die dit een ongelofelijk misselijkmakend ventje vind?

bijdehand, grote mond. Zou eens flink aangepakt moeten worden.

• Like
Waarderingen: Gdzr
fak heb dit een maand geleden ook al gelezen. en nog steeds te b**chen over een filmpje?
ik train 4 maanden. druk 90 kilo en weeg iets van 80. waarom zou hij het niet kunnen?

In je foto topic was het nog 95kg, i smell bullshit :P

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 08:15 ----------

ben ik de enige die dit een ongelofelijk misselijkmakend ventje vind?

bijdehand, grote mond. Zou eens flink aangepakt moeten worden.

+1 Als hij niet zo'n betweterige k*thouding had gehad was hij nooit zo geflamed. Denk dat TS dit toch echt over zichzelf afroept.

99% in dit topic is aant haten omdat ze zelf na jaren training nog steeds geen 80 kilo wegen en nog niet eens hun eigen gewicht kunnen bankdrukken:roflol:

99% in dit topic is aant haten omdat ze zelf na jaren training nog steeds geen 80 kilo wegen en nog niet eens hun eigen gewicht kunnen bankdrukken:roflol:

Topic haat omdat een ecto een te grote mond heeft.. Blijf gewoon met beide benen op de grond staan, en roep geen bullshit die je niet waar kunt maken, enkel omdat er een toetsenbord tussen zit..

Als je dan zegt 'Ok jongens, ik lul uit mn nek, natuurlijk druk ik met mijn magere kippenborstje geen 80 kg', ok, maar dan iedere keer die lul smoesjes over een filmpje.. Doet me denken aan muayboran..

Als je je blijkbaar zó graag wil bewijzen en er zó graag bij wilt horen, dan had je écht dat filmpje wel gepost!

Maargoed bullshit dus, TS kan opt*fen, of over 2 jaar eens een foto posten als hij een beetje een toonbaar fysiek heeft.. Al die foto topics hier van die 15/16/17 jarige die 2 of 3 maanden trainen word je ook schijt ziek van..

Ik weet niet hoe TS er nu bij staat. ik zelf ben echt niet buff, maar als ik iets zeg dan doe ik het wel.

Die jongen die is een grote E-Hero en doet voor de rest gewoon geen ene moer behalve de betweter uithangen en mensen flamen terwijl hij bij lange na die fysieken nog niet heeft bereikt.

Terug
Naar boven