MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

ben ik de enige die dit een ongelofelijk misselijkmakend ventje vind?

bijdehand, grote mond. Zou eens flink aangepakt moeten worden.

Inderdaad zelden zo'n zelfingenomen flapdrol meegemaakt.

99% in dit topic is aant haten omdat ze zelf na jaren training nog steeds geen 80 kilo wegen en nog niet eens hun eigen gewicht kunnen bankdrukken:roflol:

Nee hoor.

TS wat maak je je druk om dat filmpje te bewerken, pics waar je gezicht op staat zijn al gepost dus sowieso weet men hoe je eruitziet.
Bovendien heb je dit topic aangemaakt dus is het niet zo dat je met een bepaalde schaamte zit ofzo denk ik dan.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/model-worden-295279/

Verder denk ik gewoon dat je geen 80kg. bencht, niet omdat het niet zou kunnen maar omdat jij het waarschijnlijk niet kan.En 10 kilo aankomen in 2 maanden?Naja.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad zelden zo'n zelfingenomen flapdrol meegemaakt.

Nee hoor.

TS wat maak je je druk om dat filmpje te bewerken, pics waar je gezicht op staat zijn al gepost dus sowieso weet men hoe je eruitziet.
Bovendien heb je dit topic aangemaakt dus is het niet zo dat je met een bepaalde schaamte zit ofzo denk ik dan.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/model-worden-295279/

Verder denk ik gewoon dat je geen 80kg. bencht, niet omdat het niet zou kunnen maar omdat jij het waarschijnlijk niet kan.En 10 kilo aankomen in 2 maanden?Naja.

Nope geen enkele.
En nja, dat ik een groot ego heb & een grote mond? Ik startte dit topic met de beste bedoelingen, maar na 15 pagina's is het enige waar jullie over praten nog steeds of dit mogelijk is of niet. Dat is niet de bedoeling van dit soort topics. De bedoeling is de TS wat opweg helpen , of gewoon een motiverend berichtje achterlaten. En als je denkt dat ik lieg gewoon topic verlaten ;) Maar natuurlijk kan ik niet altijd even vriendelijk blijven, als jullie na zoveel reacties nog steeds dezelfde vragen stellen die ik al 100x beantwoord heb en gewoon blijven haten, ookal is dat de bedoeling van het topic niet dan tja... En dan zeg je dat ik zelfingenomen ben, gewoon omdat ik me verdedig? Als ik zeg dat ik 80kg bench, jij zegt van niet, waarop ik zeg dat ik niet lieg. Dan heb ik plots een grote mond? Ik verdedig mezelf gewoon, alhoewel ik me beter in de eerste plaats nooit druk had gemaakt om jullie comments. En ok ik heb hier al reacties gezien die tegen mij waren, van mensen met een fysiek waar ik naar opkijk, zoals vb DavidCentral, jij ... maar het is niet omdat jullie n goede fysiek hebben dat ik mijn mond moet houden als ik vind dat je reactie niet juist is.
Maar toch bedankt voor al de comments, die ik dan maar als complimenten opneem :)

In spoiler is n pic van m'n benen, heb ze niet echt goed opgespannen. Irl zie je er wel wat definitie in als ik ze opspan.
16i6vr6.jpg

Hoe lang ben je eigenlijk en hoeveel woog je toen je begon?

Ok, vond al dat je er minder zwaar uit zag als 78kg maar komt omdat ik dacht dat je kleiner was. Hoe komt het dan dat je zoveel bent aangekomen in zo'n korte tijd?

Ok, vond al dat je er minder zwaar uit zag als 78kg maar komt omdat ik dacht dat je kleiner was. Hoe komt het dan dat je zoveel bent aangekomen in zo'n korte tijd?

Geen idee, 10kg aankomen was mijn doel voor 1 jaar eigenlijk. Dus ben wel blij met mijn progressie. In het begin was ik wel héél ecto, dus misschien doordat ik plots veel ben beginnen eten dat ik rap wat kilotjes pakte.

Ik had dat ook op het begin, was in 2 maanden 5kg aangekomen omdat ik normaal op een dag hetzelfde at als wat ik nu in 2 maaltijden eet, maar nu gaat het veel moeilijker met ups en downs. Wat is nu je volgende doel?

Jep, same here. Mijn doel nu is een nette clean bulk neerzetten, om dan net voor de zomervakantie een heel lichte cut te doen. Zodat ik op 9% BF sta, en shredded ben met (hopelijk) al beetje massa.

Ok, ik probeer steeds wel te bulken maar krijg echt niet meer naar binnen (en het eten gaat me moeder te veel kosten) dus ben nu gwn aan het cleanbulken, dan gaat het maar wat langzamer. Voordeel is dat ik dan niet veel hoef te cutten, en ben ecto dus vp omlaagbrengen gaat sowiezo al makkelijk, heb nu al een laag vp. Doel is nu om van de zomer 80 te wegen maar kan beter op iets van 76 hopen

dude,

zeg me welke sportschool je traint en in welke plaats gaan we een dag afspreken komen we langs gaan we kijken of je die 80 bencht toch :D

ook vind ik je foto's wel een lachertje van je buik zeg je rare foto omdat je in het echt wel definitie ziet van je benen precies hetzelfde?

als je fotos post, post je toch goede en niet waar je nog commentaar bij moet zetten zodat het beter lijkt dan dat het daadwerkelijk is...

maar zullen we afspraak dan maken wann we naar je gym komen :D?

ciaoo

dude,

zeg me welke sportschool je traint en in welke plaats gaan we een dag afspreken komen we langs gaan we kijken of je die 80 bencht toch :D

ook vind ik je foto's wel een lachertje van je buik zeg je rare foto omdat je in het echt wel definitie ziet van je benen precies hetzelfde?

als je fotos post, post je toch goede en niet waar je nog commentaar bij moet zetten zodat het beter lijkt dan dat het daadwerkelijk is...

maar zullen we afspraak dan maken wann we naar je gym komen :D?

ciaoo

Ok :)
Hier: http://www.dekaai.be/
Kies maar wanneer je kan komen

En ja, ik neem foto's met gsm ze zijn niet altijd zo duidenlijk.

Topic haat omdat een ecto een te grote mond heeft.. Blijf gewoon met beide benen op de grond staan, en roep geen bullshit die je niet waar kunt maken, enkel omdat er een toetsenbord tussen zit..

Als je dan zegt 'Ok jongens, ik lul uit mn nek, natuurlijk druk ik met mijn magere kippenborstje geen 80 kg', ok, maar dan iedere keer die lul smoesjes over een filmpje.. Doet me denken aan muayboran..

Als je je blijkbaar zó graag wil bewijzen en er zó graag bij wilt horen, dan had je écht dat filmpje wel gepost!

Maargoed bullshit dus, TS kan opt*fen, of over 2 jaar eens een foto posten als hij een beetje een toonbaar fysiek heeft.. Al die foto topics hier van die 15/16/17 jarige die 2 of 3 maanden trainen word je ook schijt ziek van..

Ook jij hebt haat. TS zegt het toch, geloof het dan of post niks. Wat is er nu zo ongeloofwaardig aan 80 kilo benchen? En over zijn gewicht, ik neem aan dat hij geen getallen door elkaar haalt als die op de weegschaal staat of denk je wel?

dude,

omfg:roflol:. Dbb at his best

@ pleister: zolang je iets 'bedenkelijks' beweert, krijg je haat, dat heeft niets met DBB te maken, das gewoon menselijke natuur, er zullen altijd kleinzielige mensen zijn die niets geloven van niemand, maar als van het begin af iedereen achterdochtig is, scheelt er meestal iets (er zijn wel meerdere foto topics ontaard door rare stats en/of beweringen), en als de TS dan ook nog niks bewijst wordt dat alleen maar erger.

Ik geef TS nog altijd voordeel van de twijfel maar hij had al dit kunnen voorkomen door simpelweg te doen wat hij beloofde en niet achteraf terug te krabbelen.

ag man ze lopen allemaal te zagen. ik heb hier nog nooit onmogelijke beweringen gezien
als jij 80 kilo onmogelijk vind. is dat meer te danken omdat je zelf een zwak mens bent.

kijk voor de grap is naar mijn foto topic. bijna 50 reacties met gezeik over mn bench hahaha

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 17:42 ----------

niemand heeft het lef om naar die gym van TS te gaan. staan ze daar met een bek vol tanden omdat hij waarschijnlijk zelfs al progressie heeft gemaakt. en dus meer drukt dan 80kg.

als hij nou 150kg gezet had, was ik ook vast niet overtuigt. maar om nou 300 reacties erover te zetten? hahahahah

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 17:46 ----------

In je foto topic was het nog 95kg, i smell bullshit :P

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 08:15 ----------

+1 Als hij niet zo'n betweterige k*thouding had gehad was hij nooit zo geflamed. Denk dat TS dit toch echt over zichzelf afroept.

jij moet vast heel erg dom zijn. kijk naar de datums en eventueel de tijden. en dan hoop ik dat er een lampje gaat branden.

niet reageren als je slechtzient bent en niet welbespraakt...

@ lelijkerd, denk het ook wel dat wij allemaal heel zwak zijn, wilde dat ik zo'n vent als jou was. Maar helaas niet iedereen kan zo awesome zijn als jij.

Mijn lul is ook 35cm, maar wegens allerlei vage privacy redenen kan ik natuurlijk niet met bewijs komen. Kleine moeite ben je van al het gelul af. Maar helaas pindakaas, je blijft gewoon een gigantische e-hero.

• Like
Waarderingen: Guts
lelijkerd = kloontje tazzmaniak? :rolleyes:

16 pagina's vol met bullshit over dit dat fake zou zijn :roflol:

De foto's spreken voor zich... Dit kun je prima in 2 maanden halen.

Enigste wat niet klopt is het gewicht (78kg bij 1m82 als ik me niet vergis) en de krachtstats op de bench press (80kg schijnbaar).
Je hoeft geen genius te zijn om te beredeneren dat die twijgjes van een armpjes zullen breken onder 80kg, die zijn pecs overigens toch nooit kunnen opvangen.

Daarnaast heb je wel echt de hersens van een fruitvlieg als je niet EVEN had kunnen denken uit welke van de 958708 hoeken je je filmpje had kunnen nemen om er niet herkenbaar op te komen...
Dat van dat programma zoeken om video te eddite, is gewoon bullshit. Desnoods maak je een paar screenshots van het filmpje waar je je gezicht op bewerkt met paint, waar we nog steeds het gewicht kunnen zien (screens op rom 10%, 50%,100% lockout) dus dat je het niet kan bewijzen is bullshit, en dat je de moeite er niet voor wil nemen is ook flauwekul want je neemt wel de moeite om 16 pagina's lang jezelf te verdedigen met bijdehante opmerkingen.

Also....
Meer dan genoeg mannen hier te vinden met vrijwel hetzelfde lengte en gewicht, die er toch wel wat buffer uitzien. Nog meer redenatie om niet te hoeven discussiëren dat zijn gewicht niet klopt.

Dat hier nog over gediscussieerd wordt zeg...

Edit:
Overigens beweer je in dat modellen topic van je wat marcel gelinked heeft, dat je abs van mijlen ver zicht baar zouden zijn... Deze foto is van 30cm ver weg en ik zie ze bijna niet.

• Like
Waarderingen: Guts
Terug
Naar boven