16 pagina's vol met bullshit over dit dat fake zou zijn
De foto's spreken voor zich... Dit kun je prima in 2 maanden halen.
Enigste wat niet klopt is het gewicht (78kg bij 1m82 als ik me niet vergis) en de krachtstats op de bench press (80kg schijnbaar).
Je hoeft geen genius te zijn om te beredeneren dat die twijgjes van een armpjes zullen breken onder 80kg, die zijn pecs overigens toch nooit kunnen opvangen.
Daarnaast heb je wel echt de hersens van een fruitvlieg als je niet EVEN had kunnen denken uit welke van de 958708 hoeken je je filmpje had kunnen nemen om er niet herkenbaar op te komen...
Dat van dat programma zoeken om video te eddite, is gewoon bullshit. Desnoods maak je een paar screenshots van het filmpje waar je je gezicht op bewerkt met paint, waar we nog steeds het gewicht kunnen zien (screens op rom 10%, 50%,100% lockout) dus dat je het niet kan bewijzen is bullshit, en dat je de moeite er niet voor wil nemen is ook flauwekul want je neemt wel de moeite om 16 pagina's lang jezelf te verdedigen met bijdehante opmerkingen.
Also....
Meer dan genoeg mannen hier te vinden met vrijwel hetzelfde lengte en gewicht, die er toch wel wat buffer uitzien. Nog meer redenatie om niet te hoeven discussiëren dat zijn gewicht niet klopt.
Dat hier nog over gediscussieerd wordt zeg...
Edit:
Overigens beweer je in dat modellen topic van je wat marcel gelinked heeft, dat je abs van mijlen ver zicht baar zouden zijn... Deze foto is van 30cm ver weg en ik zie ze bijna niet.