AndroidHealthClinic

15 jr. 2 maand / 78kg

• Topic Starter Topic Starter
hij heeft wel gelijk, kan het moeilijk geloven dat jij 80 drukt en zoveel weegt aangezien ik minder druk en meer weeg maar toch wat meer massa heb

Wat wil je dat ik zeg? Ik druk echt 80 als dat niet zo was had ik dat wel al gezegd. Meer kan ik niet zeggen.

Maak je niet druk man,
jij drukt het jij weet het , KLAAR........

En hoevaak druk je 80kg dan ? 1x?

Ik denk dat we een hele mooie rep gaan zien met halve rom :)

:trollface:

Haha, ik geloof hem wel. 80kg is toch niet veel?

Er zijn genoeg kerels die 120 drukken van wie hun borst er k*t uit ziet.
Voor een deftige borst mag je toch al flink wat drukken he, de benchpress is dan ook niet ideaal voor de ontwikkeling van de borst.

2 maanden training en al meer dan 2 maanden lid, sorry heb gewoon het idee dat je al wat langer traint dan 2 maanden en dan vind ik het nog steeds netjes..

• Topic Starter Topic Starter
2 maanden training en al meer dan 2 maanden lid, sorry heb gewoon het idee dat je al wat langer traint dan 2 maanden en dan vind ik het nog steeds netjes..

Ben lid van in de zomervakantie omdat ik net zoals de meeste beginners een beachboy fysiek wou, maar wist er niks vanaf. Dan op reis gegaan enz en was het hele idee al vergeten. Heb me dan na een tijdje toch maar eens ingelezen en ben er maar aan begonnen. ;)

Ik train dus echt maar 2 maand, weeg 78kg , druk 80kg. :)
Bedankt voor het compliment toch :p

Wat een drukte om een 80kg bp. Maak gewoon een filmpje en dan ben je van het gejank af.

Terug
Naar boven