Fitness Seller

15 jr. 2 maand / 78kg

• Topic Starter Topic Starter
inb4 ts traint nu nog een maand hard en showt ons straks een filmpje waar hij 100kg drukt ? :P

Haha ik wou eerst een filmpje maken waar ik meer dan 80 drukte voor al de haters :3 maar tzal toch maar 80 worden want ik ga er ook niet op vooruit doordat ik niet train :p

ach 1x 80 moet best kunnen, is ie gewoon te licht begonnen
ik ben zelf 70 kilo en heb een keer 87,5 kilo gehaald 1 herhaling tot op de borst (marja ben ook wat ouder en train al langer). Mijn vertrouwen heb je :P

Maar je zei wel dat je borst minder snel groeit dan de rest. Je zal er anders ook best wat aan hebben als je gewoon lekker een stuk lager gaat zitten, 60 kilo, 70 hooguit (als 80 je 1rm is) en gewoon 3 setjes doet van 10 herhalingen of tot falen ofzo, negatief lekker langzaam. Groeit je borst meer van dan 1x80.

ben eigenlijk veel nieuwsgieriger naar squats en deadlifts

ben eigenlijk veel nieuwsgieriger naar squats en deadlifts

Wou net zeggen wat boeit die bench ons nou, als jij 78kg weegt dan moet je wel fatsoenlijke deadlift en squat neer kunnen zetten want in je chest zit die massa niet.

Ik snap echt die heisa niet rond 80kg bench. 1x80kg is toch 2keer niks?

Voor mij is het eerder 10kg massa in 2 maand tijd (en zo te zien op de foto's nog droog ook) dat me ongeloofwaardig lijkt.

Mmm,

heb je misschien zware botten ofso?
vind de eerste foto ook geen 68kg, dus zou die 78kg ook niet gek zijn..

Misschien is hij in die 2 maand ook wel flink gegroeid?

Misschien is hij in die 2 maand ook wel flink gegroeid?

In lengte?
Dan moet je toch al gauw 10cm groeien om een 10kg aan te komen, zie ik ook niet op 2 maand gebeuren. Zelfs 5kg spiermassa en 5cm extra lengte op 2maand tijd zie ik niet gebeuren. 10kg is gewoon overdreven op 2 maand, niet fysisch mogelijk, met AAS ook onmogelijk. Mocht het nu allemaal vet zijn, ok... maar op de foto te zien staat hij toch wel droog. En dan nog maar te zwijgen over hoe hij van een hele bruine tan naar albino wit is gegaan op 2 maand tijd.

Misschien veel water gedronken, veel gegeten voor hij zich woog, en de eerste maal net andersom

In lengte?
Dan moet je toch al gauw 10cm groeien om een 10kg aan te komen, zie ik ook niet op 2 maand gebeuren. Zelfs 5kg spiermassa en 5cm extra lengte op 2maand tijd zie ik niet gebeuren. 10kg is gewoon overdreven op 2 maand, niet fysisch mogelijk, met AAS ook onmogelijk. Mocht het nu allemaal vet zijn, ok... maar op de foto te zien staat hij toch wel droog. En dan nog maar te zwijgen over hoe hij van een hele bruine tan naar albino wit is gegaan op 2 maand tijd.
5kg in de maand aankomen is easy...

5kg in de maand easy? ja waarvan 80% vet ja :D

Wtf man zeer netjes man

Haha, wat een niveau, niemand die sarcasme snapt.

De gewichttoename kan best als TS wat onnauwkeurig gemeten heeft, bovendien houd je als beginner ook nog veel vocht etc. vast droge massa zal die nooit 10kg aan zijn gekomen. Hoogstens 2 of 3kg met geluk.

Terug
Naar boven