MuscleMeat

1500MG Test Hoge Bloeddruk en misselijk

• Topic Starter Topic Starter
1500mg test/week wil zeggen dat er in week 6 een kleine 2 gram in je lichaam rondzwerft....

Arimidex (0.5mg/dag) is zeker aan te raden als je boven de 1 gram test/week gaat.
aspirine 100 mg EOD kan ook nooit geen kwaad.
Een natuurlijke vochtafdrijver van XXL bevoorbeeld kan ook al wat helpen.

Hoelang wil je nog doorgaan op 1.5 gram/week?

Als mn bloeddruk zo blijft niet... anders tot week 10..

Ik zou er dan arimidex bij gooien, aspirine en een vochtafdrijver ( op natuurlijke basis). Als het na 10 dagen niet beter is dan zal je de dosis test moeten aanpassen.

Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang bezig met HGH? En waarschijnlijk ook direct tesamen met de HGH op 1,5gr test begonnen?

Het beste kun je je lichaam eerst wat laten wennen 1-2mnd aan de HGH. Alvorens je zulke hoge doseringen AAS erbij gaat zetten.

De rest is al gezegd, al zou ik persoonlijk met zo'n hoge bd direct mijn test verlagen (lees zeker een week niets zetten) naar onder de 1gr tot je lichaam weer wat normaler reageert. In elk geval is dit beter dan allerhande middelen gaan nemen nu die de sides weer tegengaan.

Ik snap niet zo goed dat men altijd meteen naar AI's en vochtafdrijvende middelen grijpt hier als er lichamelijke klachten komen. Want in de regel doe je in het begin gewoon iets fout als je zulke dingen moet gaan bestrijden. Ergens tussen de regels lees ik dan dat je jouw eigen lichaam en de middelen die je tot je neemt, gewoonweg niet goed genoeg kent!

Laatst bewerkt:
Je bent waarschijnlijk nog niet zo lang bezig met HGH? En waarschijnlijk ook direct tesamen met de HGH op 1,5gr test begonnen?

Het beste kun je je lichaam eerst wat laten wennen 1-2mnd aan de HGH. Alvorens je zulke hoge doseringen AAS erbij gaat zetten.

De rest is al gezegd, al zou ik persoonlijk met zo'n hoge bd direct mijn test verlagen (lees zeker een week niets zetten) naar onder de 1gr tot je lichaam weer wat normaler reageert. In elk geval is dit beter dan allerhande middelen gaan nemen nu die de sides weer tegengaan.

Ik snap niet zo goed dat men altijd meteen naar AI's en vochtafdrijvende middelen grijpt hier als er lichamelijke klachten komen. Want in de regel doe je in het begin gewoon iets fout als je zulke dingen moet gaan bestrijden. Ergens tussen de regels lees ik dan dat je jouw eigen lichaam en de middelen die je tot je neemt, gewoonweg niet goed genoeg kent!

+1
Het meest logische is je dosering naar beneden doen en dan kijken hoe je ervoor staat...
Maar neen, liever nog vanalles erbij nemen om de sides tegen te gaan ???

Beste,

Zit nu in week 6 van mij kuur en ben de hele week al erg misselijk en last van hoofdpijn.

Heb vanochtend meerdere keren me bloed opgemeten:

9:30 189 - 113
10:00 137 - 95
10:30 173 - 100

Nu lees ik dingen over longembolie die de bloeddruk kan veroorzaken en de misselijkheid..
Ga gelijk van het ergste uit..

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Nog een paar dagen bloeddruk in de gaten houden en aankijken?

Hou je zoveel vocht vast? Op 1150mg test E per week zat ik inclusief vocht nog maar op 85-130 ofzo

Welke gh zet je aangezien alles bijna fake is? En waarom 1500mg test?

Pfizer Genotropin goquick 12mg

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

+1
Het meest logische is je dosering naar beneden doen en dan kijken hoe je ervoor staat...
Maar neen, liever nog vanalles erbij nemen om de sides tegen te gaan ???

Ga de dosis ook verlagen naar 1 gram

Laatste inject is vorige week dinsdag geweest en ik heb nu weer een bloeddruk van 120/81

Neem momenteel zelf elke week de volgende dosissen:

500mg test e
750mg tren e (blauw-wit wss ondergedoseerd)
1000mg bold
4iu hgh geno
75mcg t3

Merk ook dat mijn hart veel harder pomp en sneller slaat dan normaal. Ook mede door waarschijnlijk een verhoogde bloeddruk. Deze ook maar eens laten meten. Merk wel dat ik vaak last had van hoofdpijn. Ben hier sowieso gevoelig voor en heb momenteel ook een verkoudheid te pakken. Beste bij extreem hoge bloeddruk, is om toch te gaan verlagen ook al wil je dit niet. Een bloeddruk die veel te hoog is is levensgevaarlijk. Mijn hart slaat in rust nu ook 90 slagen per minuut, terwijl ik normaal altijd netjes rond de 70 zit of hier nog onder.

Die vocht komt door de hgh of meschien door de voeding .Wat het kan zijn water opslag achter de longen.Adem je te kort? dan komt het balance van je luchthoudings vermogen niet overeen met je hart.Neem dan wat de rest hier van de jongens al zijden vochtafdrijvers,wil je het snel doen plastabletten.

Om je bloeddruk te verlagen, zijn er diverse supplementen beschikbaar die je kunt nemen om je bloeddruk aanzienlijk te verlagen. Co-enzym Q10(uit diverse studies gebleken dat dit werkt) en kalium zijn de eventuele werkende supplementen die je kunt nemen.

Tevens zit er in voedsel ook vaak kalium. Voorbeelden van voedsel waar veel kalium in zit: Aardappelen, linzen etc.

Om je bloeddruk te verlagen, zijn er diverse supplementen beschikbaar die je kunt nemen om je bloeddruk aanzienlijk te verlagen. Co-enzym Q10(uit diverse studies gebleken dat dit werkt) en kalium zijn de eventuele werkende supplementen die je kunt nemen.

Tevens zit er in voedsel ook vaak kalium. Voorbeelden van voedsel waar veel kalium in zit: Aardappelen, linzen etc.

Wat is 'aanzienlijk verlagen'?
Uiteraard verschilt dat per persoon.
Maar als je je bloeddruk zou kunnen verlagen met pakweg 5 a 10 (?) %, zet dat weinig zoden aan de dijk op bv 175.
Zeker als je daar bij wijze van spreken 500 gr aardappels, linzen etc voor moet eten.

Of is dat verschil veel groter?

Waarom zoveel gebruiken met een lichaampje van 77kg?

Wat is 'aanzienlijk verlagen'?
Uiteraard verschilt dat per persoon.
Maar als je je bloeddruk zou kunnen verlagen met pakweg 5 a 10 (?) %, zet dat weinig zoden aan de dijk op bv 175.
Zeker als je daar bij wijze van spreken 500 gr aardappels, linzen etc voor moet eten.

Of is dat verschil veel groter?

Kwantificeerbaar zou ik het niet uit te durven drukken. Co-enzym Q10 zou al veel kunnen schelen(10-15 zou ik schatten). Neem kalium als supplement erbij en pas je voeding aan(zout verminderen, meer vis en aardappelen eten etc.) Ik ben ervan overtuigd als je dat allemaal toepast, dat je je bloeddruk 'aanzienlijk' kunt verlagen.

77 kg lol......

Waarom zoveel gebruiken met een lichaampje van 77kg?

Vergis je niey. 77 kilo met een lengte van 168cm en een lage vetpercentage is best wel indrukwekkend. Ben er wel mee eens dat zijn dosering veel te hoog is en dat dat sowieso om problemen vraagt.

veel water drinken helpt ook maar 100% verlagen zelfs zou ik afbouwen en ermee kappen gewoon of cruisen!!! Na week 6 zal er toch niet veel speciaals meer gebeuren in uw kuur... gewoon lekker cruisen op lage test en bloeddruk in't oog houden en als het terug stabieler is kan je iets anders toevoegen zonder te overdrijven in dossisen van 1500mg

Terug
Naar boven