XXL Nutrition

155 kg DEADLIFT

Het is me wat

Maak anders ff een trainingslog aan ipv 20 verschillende topics :)
Of gooi ze in het 'film je lifts' topic

Jealous much? Ik doe het hem niet na, zo'n deadlift. Mag daar graag filmpjes van zien, daar is dit forum toch voor?

Lol doe normaal man, zeg toch niks over het filmpje.
Het is overzichtelijker om ze in 1 topic te gooien.

Lol doe normaal man, zeg toch niks over het filmpje.
Het is overzichtelijker om ze in 1 topic te gooien.
Dit. Je kunt alles toch bijhouden in één trainingslog. Maar poster heeft al aangegeven nieuw te zijn en nog moeite te hebben met hoe het forum werkt. Komt vast goed :-)

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen allemaal het is weer lekker vroeg 04:58 ik ga mijn eerste meal of the day eten of drinken
23gr whey proteïne in water
06:00 200 gr havermoutpap in halfvolle melk
5 gekookte eieren
2a3 eetlepels pindakaas
1banaan
Groot glas water
1000 mg vit c
1caps omega 369
1multivit
1glucosamine tab

---------- Toegevoegd om 04:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:07 ----------

Oojaa en nog een stuk of 2a3 pannenkoeken, had ik gisteravond al gebakken die voeg ik toe aan mijn ontbijt. Nou eet smakelijk alvast allemaal voor straks

---------- Toegevoegd om 06:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:28 ----------

Kan iemand aan mij uitleggen hoe ik mijn eigen training log moet opzetten. Want ik kom er echt waar niet uit

Natuurlijk. Je gaat naar deze link, een plek op dit forum: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/

Dan zie je daar linksboven staan "nieuw topic". Daar druk je op, voer je een onderwerp in. Bijv. Curley's powerlift log en dan kun je voortaan daar al je updates met betrekking tot je training/voeding volgen.

hee swa bijna bw deadlift g. jij komt er wel!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Rockofages

Terug
Naar boven