XXL Nutrition

16 jaar 88 kg vp 7-8%

In theorie zou je max op 1x105 liggen, lijkt me sterk dat je dat of enig gewicht daarboven haalt.

Lol dit zijn geen pics van iemand van 16 jaar. I smell a lot of bullcrap.

Typisch weer van die achterlijke mensen hier, die niet kunnen zeggen dat hij er goed uit ziet voor zijn leeftijd en op een andere manier die gene onderuit willen halen.

Trieste mensen op deze wereld. Als hij troll blijkt te zijn is het een ander verhaal maar nu gaan mensen off topic en zo iemand beetje uitschelden omdat ze zelf t*fus genen hebben door hun generatie bierzuipers.

Matige borst en rug voor je stats

Trieste mensen op deze wereld. Als hij troll blijkt te zijn is het een ander verhaal maar nu gaan mensen off topic en zo iemand beetje uitschelden omdat ze zelf t*fus genen hebben door hun generatie bierzuipers.

Jong maak je niet zo druk, als deze foto's inderdaad van hemzelf zijn dan heeft die een topprestatie geleverd op die leeftijd.

Eigenlijk moet iedereen die foto's post een spoonpic maken met een dbb briefje erbij. Scheelt een hoop gezeur int topic dan.

En als men hem verdenkt van een troll is dit toch alleen maar leuk voor hem? Als iemand zegt dat je kuurt terwijl je naturel ben is toch ook een mooi compliment? JIJ moet de dingen niet voor hem gaan opnemen, hij weet zelf alleen hoe de situatie echt is.

goed bezig jonge. zo lekker door blijven knallen dan word je vanzelf een buffel

• Topic Starter Topic Starter
Voor zij die het geloven of niet. stuur mij een privebericht en ik zal een privebericht terugsturen waar ik train.
Wie in de omtrek woont en mij willen "controleren" Ik train elke maandag- donderdag-vrijdag van 5-7 en zaterdag van 3 tot 5

Morgen zal ik nog een paar poses maken met een papier in men handen waar op staat:
Kawasaki1995 DBB.

Laatst bewerkt:
Netjes man, krachtstats vallen me eerlijk gezegd een beetje tegen als ik dan toch moet zeiken, verder niks op aan te merken! Keep it up

idd die stats matchen niet met de fysiek, had veel meer verwacht :) Maar nog steeds meer dan een topprestatie voor wat kawasaki zo vroeg al heeft kunnen bereiken!

Goed bezig, Snap al die haat hier ook niet zo, Het is een goed fysiek voor 16 jaar maar daar is het ook mee gezegd, Het enige wat het zo bijzonder maakt is dat hij nog zo jong is, Op zich geen uitzondering.

Waarom deadlift je niet? En zoals gezegd bench je geen 3x120 als je 6x90 bencht. Zou graag wat meer foto's zien :)

Deze jongen traint bij mij in de gym en hij is echt zo hoor, geen gezeik nodig.
Indrukwekkende fysiek zeker gezien zijn leeftijd!
Blijven buffelen en het komt zeker goed gezien het doel hij stelt voor zichzelf :)

De volgende foto's

de rest

PICT0567.jpg

PICT0570.jpg

PICT0571.jpg

PICT0573.jpg

a.jpg

Laatst bewerkt:
zier er goed uit man!

Ziet eruit als80kg met dat vetpercentage. En hoe kom je bij6x90 naar 3x120? Je hebt niet echt een.gevoel voor gewicht dan

Goed fysiek voor je leeftijd.
Je borst is wel weird zo bij een side chest pose.

Ik vind je krachtsstats best in verhouding met je leeftijd+fysiek.
keep it up!
Lol@ 6x90 = 3x120.

Terug
Naar boven