XXL Nutrition

16 jaar 88 kg vp 7-8%

• Topic Starter Topic Starter
Nice man!

Ik dacht ook eerst aan anabolen toen ik je buik zag; want anabolen zorgen ervoor dat je lichaam groeit, en dus ook inwendig, vooral je versteringsstelsel. Daarom zien veel van die anabolen slikkers er weird uit met buik enzoooooo..

Mjah, nice! Keep it up! :)

Voor de 100 keer: IK GEBRUIK GEEN AAS!!

Laatst bewerkt:
Lol'd at de mensen die denken dat hij AAS gebruikt.
Ten eerste hij is 16, erg onlogisch op zo'n leeftijd dat hij gelijk naar zulke (illegale) middelen zal grijpen aangezien hij wss nog gewoon thuis woont, naar school gaat etc.

Gewoon belachelijk als zo iemand al zou kuren, dit is gewoon goede aanleg i.c.m. met hard trainen en goed eten en ja dan kom je ver zoals iedereen op dit forum altijd zegt. En nu zie je is het resultaat en dan gaan mensen gelijk bashen. Puur jaloezie dus.

Nice man!

Ik dacht ook eerst aan anabolen toen ik je buik zag; want anabolen zorgen ervoor dat je lichaam groeit, en dus ook inwendig, vooral je versteringsstelsel. Daarom zien veel van die anabolen slikkers er weird uit met buik enzoooooo..

Ga buiten spelen ofzo, tard.

OT: Overtuigd, nice voor je leeftijd.

ziet er prima uit gast. mensen die lopen te zeiken zijn vast jalours.
er was in 2 jaar meer te behalen natuurlijk. maar dat is bij 99% van de mensen.

er staat kawasaki in je naam. toevallig motorcrosser?

big up en succes verder!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 20:43 ----------

6x90 is heel netjes. denk dat je 1x110/115 drukt max.

6x90 lukt mij niet. ik doe setjes met 80(3x10)

net getopt. 1x105. met moeite wel moet ik erbij zeggen

goed bezig man, blijven knallen :d

Nice man!

Je hebt totaal geen benul waarover je bezig bent . Begin eens met de sticky's te lezen voor je je mening " enzo " geeft .

@ on topic : zeer goede basis op die leeftijd , goed bezig .

ziet er prima uit gast. mensen die lopen te zeiken zijn vast jalours.
er was in 2 jaar meer te behalen natuurlijk. maar dat is bij 99% van de mensen.

er staat kawasaki in je naam. toevallig motorcrosser?

big up en succes verder!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 20:43 ----------

6x90 is heel netjes. denk dat je 1x110/115 drukt max.

6x90 lukt mij niet. ik doe setjes met 80(3x10)

net getopt. 1x105. met moeite wel moet ik erbij zeggen

Vroeger WAS ik een motocrosser ja
btw ik ben begonnen met bodybuilden 1 jaar geleden wat ik daarvoor heb gedaan kun je niet echt noemen bodybuilden (of zelfs fitness!) xp
:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 21:09 ----------

Lol'd at de mensen die denken dat hij AAS gebruikt.
Ten eerste hij is 16, erg onlogisch op zo'n leeftijd dat hij gelijk naar zulke (illegale) middelen zal grijpen aangezien hij wss nog gewoon thuis woont, naar school gaat etc.

Gewoon belachelijk als zo iemand al zou kuren, dit is gewoon goede aanleg i.c.m. met hard trainen en goed eten en ja dan kom je ver zoals iedereen op dit forum altijd zegt. En nu zie je is het resultaat en dan gaan mensen gelijk bashen. Puur jaloezie dus.

Merci, 100% voeding
100% trainen

Laatst bewerkt:
nice man ga zo door

Respect hoor ! ;) Voor jouw leeftijd? Ziet er goed uit man! Keep up the good work!!

beestig man! had ik maar zo'n leeftijd op mijn 16e

Fantastisch fysiek, mijn complimenten
Je hebt vast hele goede genen

Goed man. Maar hoe kan je op je 16e vroeger motorcrosser zijn geweest? :scratch:

Goed man. Maar hoe kan je op je 16e vroeger motorcrosser zijn geweest? :scratch:

Ik ben begonnen met motocross toen ik 4 jaar was.
Maar omdat ik zo jong was kon ik niet alleen gaan trainen en/of geraken dus ik ben gestopt (toen was ik net 12j)

mijn 1e moto was een Yamaha pw50
2e Yamaha pw80
3e kawasaki 65cc
4e kawasaki 85cc

Grtz

Ik ben begonnen met motocross toen ik 4 jaar was.
Maar omdat ik zo jong was kon ik niet alleen gaan trainen en/of geraken dus ik ben gestopt (toen was ik net 12j)

mijn 1e moto was een Yamaha pw50
2e Yamaha pw80
3e kawasaki 65cc
4e kawasaki 85cc

Grtz
pw50!! :D heb ik ook gehad

en ga zo door man!

Damn sick voor je leeftijd.

Heb ongeveer hetzelfde fysiek, alleen veel hoger vetpercentage en minder spier denk ik. Wel erg stoer om dan te zien hoe je mogelijk er over een jaartje goed bulken (en dan cutten) er uit kunt komen te zien. Niet dat je m'n droomfysiek hebt, maar je bent goed bezig. :D

Terug
Naar boven