MuscleMeat

16 jaar 88 kg vp 7-8%

• Topic Starter Topic Starter
Goed man benieuwd naar je voedingsschema.

1) 100g havermout
40g shake
1banaan

2) 120g volkorenbrood met vetvrije siroop
100 kip

3) 150g pasta met tomatenketchup
120g kip

4) 160g volkorenbrood met vetvrije siroop
100g kip

5) 1appel + 40g shake

6) volkorenbrood met hesp met magere kaas

7)80g havermout + 30g shake

(verbetering en tips mag altijd)

Lekker bezig op je leeftijd man, denk alleen dat je op 10/11 procent vet ziet en niet 7..

Ik heb zelf 7% en zie er vele malen droger uit.

Lekker man, nice fysiek. Over je voedingsschema, wat voor shake is die in maaltijd 7? Als het whey is zou ik hem vervangen door langzame eiwitten, bijvoorbeeld kwark of een caseine shake.

hoe kan je gainen op zon voedingsschema? en je bent 5 kg zwaarder en ik eet 3500 kcal :fuu:

Zieke fysiek ! Egt heel goed voor 16 jaar.. Je genen zitten duidelijk goed! Ik wil je over 4 jaar nog wel is zien!

spoonpic?:p

No offence maar soms gebeuren hier zo'n verdachte dingen dat je soms toch wel wat zekerheid wilt;) en indien het echt is(waarvan we uit gaan), super prestatie en dan zou ik je ook wel eens binnen paar jaar willen zien met een andere spoonpic;)!

wooow 16 jaar en zo groot en droog... ik wil je wel over 15 jaar zien + AAS.... lift hard mann!!

Netjes man, ik heb geen zin om alle reacties te lezen dus weetniet of het al gevraagd is, maar wat zijn je doelen? :D

Netjes man, ik heb geen zin om alle reacties te lezen dus weetniet of het al gevraagd is, maar wat zijn je doelen? :D

Wedstrijd
(100 kg vet op 6-7%)

Zeg niet dat het me niet zou lukken want ik ben zo ver geraakt tot nu toe zonder hulp van iemand (spotter, trainingspartner) alleen voor een voedingsschema.

Dat bedoel ik ook. 95-100 kg voor de wedstrijd

Met zo'n goed basis kan je igg ver komen ;)

Nice man!

Ik dacht ook eerst aan anabolen toen ik je buik zag; want anabolen zorgen ervoor dat je lichaam groeit, en dus ook inwendig, vooral je versteringsstelsel. Daarom zien veel van die anabolen slikkers er weird uit met buik enzoooooo..

Mjah, nice! Keep it up! :)

Een erg goed fysiek, ongeacht je leeftijd.

God heeft hij echt overgeslagen bij het uitdelen van goede genen. Als ik dat voedingsschema van jou zou aanhouden weeg ik binnen notime weer 80kg.

100 kilo met 6% is gruwelijk fysiek hoor
Keen geen natural die dat heeft gehaald, behalve Ronnie Coleman

Toen ie nog natural was miss

Terug
Naar boven