AndroidHealthClinic

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

zow dan...bijna 10 pagina's aan haat!
Die dude ziet er toch fantastisch uit?
Tlk heeft hij verbeterpuntjes,maar die heeft Jaw Cutler ook!
En hij heeft vast gebruikt,maar kreten als "je wil niet weten wat hij in zn reet heeft gespoten" die trekken nergens op,Tenzij je naast hem staat terwijl hij de naald erin jast weet niemand wat en hoeveel hij gebruikt.

Daar komt bij dat het hele bodybuild verhaal opzich draait om mannen die zich zelf graag in de spiegel zien,hij is geen uitzondering dus?!

Het is echt een beest voor zijn leeftijd en daar kan je toch alleen maar respect voor hebben vind ik.

Ghehe Kevow, inderdaad gruwelijk fysiek heeft die gozer al. Is hij trouwens nog actief op DBB?
ken hem persoonlijk.
hij is ook redelijk klein maar wel een zeer goed fysiek.
is ondertussen wel al bijna een jaar gestopt met BB en doet nu MMA. dus is wel redelijk wat spiermassa verloren.

SePu heeft meer massa. ;)
Wel nette fysiek, natuurlijk mwa, ik geloof van niet maar het ZOU kunnen in principe. :)

Anadrol/test of d-bol /test. Is zeker niet onbetaalbaar voor een 16 jarige die hier en daar wat klusjes doet. Verhoudingen zuigen idd, maar verbaast me ook niet als je met bitter weinig naturel basis snel groot denkt te worden.

PS: zou me niet verbazen als er synthol in die biceps zit.

nou ga je egt te fur :o

je kent die gozer alleen van een plaatje en je denkt al ze hele kuurgeschiedenis te kunnen uitstippelen :rolleyes:

nou ga je egt te fur :o

je kent die gozer alleen van een plaatje en je denkt al ze hele kuurgeschiedenis te kunnen uitstippelen :rolleyes:
Ach je hoeft het niet serieus te nemen, maar het zou zeker kunnen, en er zijn toch wat aanwijzingen die voor het getrainde oog opvallen.

Dikke anabolen. Hele dikke

Zo was ik ook toen ik 16 was, alleen GRUWELIJK teruggevallen door omstandigheden.

Terug
Naar boven