vdWoude
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 2m
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gebitch weer... ik vind het echt een monsterlijk fysiek voor 16 jaar. Wat boeit mij het nou dat hij onverantwoord bezig is. Daar kiest hij toch zelf voor?
"wij" weten toch niks van zijn kuurverleden af? misschien is hij wel een gentisch wonderkindje en heeft hij wel 2 jaar non-stop strikt gegeten keihard getraint en daarbij 2 of 3 kuurtjes gepakt.
Zo had je hier ook wel foto's/filmpjes van (ben zijn membernaam even kwijt kevow ofzo?) van een gast die maar een paar maanden trainde en ook 15 of 16 was een een enorm fysiek had.
edit: deze gast...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lijkt me sterk dat deze jonge door een paar kuurtjes zo is geworden, begin bijna aan myostatin blokkers te denken![]()

Veel afgunst hier aan de reacties te merken. Snap ik wel, kereltje heeft op zijn 16e al een fysiek dat 95% van DBB nooit zal krijgen.
Echt uber fysiek voor die leeftijd
Kent iemand misschien de titel van het liedje in het clipje hierboven.
Karma!
is de soundtrack van prince of persia, sands of time(pc spel)

lijkt me sterk dat deze jonge door een paar kuurtjes zo is geworden, begin bijna aan myostatin blokkers te denken![]()

Anadrol/test of d-bol /test. Is zeker niet onbetaalbaar voor een 16 jarige die hier en daar wat klusjes doet. Verhoudingen zuigen idd, maar verbaast me ook niet als je met bitter weinig naturel basis snel groot denkt te worden.Hehe, zal wel geen dianbol only kuurtje zijn
Maar zijn proporties kloppen niet, rug en biceps te groot tegenover al de rest.
Borst loopt mijlen ver achter samen met kuiten. Totaal niet estetisch.