AndroidHealthClinic

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

lijkt me sterk dat deze jonge door een paar kuurtjes zo is geworden, begin bijna aan myostatin blokkers te denken???

Moet ie een paar goeie contacten hebben als ie daaraan is gekomen.

heeft die nu een misvorming op zijn schouders, dat hij niet deftig een rugpose kan doen. Ik bedoel, kijk nu eens naar zijn back double biceps, wat een r*tard

Wat een gebitch weer... ik vind het echt een monsterlijk fysiek voor 16 jaar. Wat boeit mij het nou dat hij onverantwoord bezig is. Daar kiest hij toch zelf voor?
"wij" weten toch niks van zijn kuurverleden af? misschien is hij wel een gentisch wonderkindje en heeft hij wel 2 jaar non-stop strikt gegeten keihard getraint en daarbij 2 of 3 kuurtjes gepakt.

Zo had je hier ook wel foto's/filmpjes van (ben zijn membernaam even kwijt kevow ofzo?) van een gast die maar een paar maanden trainde en ook 15 of 16 was een een enorm fysiek had.

edit: deze gast...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een gebitch weer... ik vind het echt een monsterlijk fysiek voor 16 jaar. Wat boeit mij het nou dat hij onverantwoord bezig is. Daar kiest hij toch zelf voor?
"wij" weten toch niks van zijn kuurverleden af? misschien is hij wel een gentisch wonderkindje en heeft hij wel 2 jaar non-stop strikt gegeten keihard getraint en daarbij 2 of 3 kuurtjes gepakt.

Zo had je hier ook wel foto's/filmpjes van (ben zijn membernaam even kwijt kevow ofzo?) van een gast die maar een paar maanden trainde en ook 15 of 16 was een een enorm fysiek had.

edit: deze gast...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ghehe Kevow, inderdaad gruwelijk fysiek heeft die gozer al. Is hij trouwens nog actief op DBB?

lijkt me sterk dat deze jonge door een paar kuurtjes zo is geworden, begin bijna aan myostatin blokkers te denken???

Is daar eigenlijk al veel over bekend?
Weet er namelijk niets over... Het blokkeert een eiwit in je lichaam dat er voor zorgt dat je niet teveel spiermassa aanmaakt (myostatin dus) maar wordt het eigenlijk veel gebruikt?

Lijkt wel een soort wondermiddeltje maar voor zover ik me kan herinneren heb ik nog van niemand gelezen die het gebruikt?

edit: zou dus nog niet stabiel genoeg zijn en onbetaalbaar. En die kerel staat niet echt zo droog ook... Waarom denk je dit?

Laatst bewerkt:
Doet me erg aan Arnold denken op die leeftijd.

DIe gast is breed dus respect!

Veel afgunst hier aan de reacties te merken. Snap ik wel, kereltje heeft op zijn 16e al een fysiek dat 95% van DBB nooit zal krijgen.

Jochie ziet er goed uit, als ie zo door gaat dan gaat het bb- technisch helemaal goed komen.

Of het qua gezondheid verstandig is tja....................who knows

Ik denk dat als deze jongen zo doorgaat hij een grote gaat worden in de BB-wereld. Hij is nu eigenlijk al bekend...

Ik heb respect voor wat hij bereikt heeft

STH ftw

Hehe, zal wel geen dianbol only kuurtje zijn :D

Maar zijn proporties kloppen niet, rug en biceps te groot tegenover al de rest.

Borst loopt mijlen ver achter samen met kuiten. Totaal niet estetisch.
Anadrol/test of d-bol /test. Is zeker niet onbetaalbaar voor een 16 jarige die hier en daar wat klusjes doet. Verhoudingen zuigen idd, maar verbaast me ook niet als je met bitter weinig naturel basis snel groot denkt te worden.

PS: zou me niet verbazen als er synthol in die biceps zit.

DSCF5004.jpg

Benenpic

Verder wat een beest :D

Terug
Naar boven