Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
wat nou als lorenzo nou echt alleen van shakes en creatine zo is geworden ?
Stop eens met die onzin bro. Lees je in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom staat er steeds 16 years? Op Youtube staat: Leeftijd: 24
In Oktober word hij iig 17 volgens zijn blog, dat is nog een maand. Blijft natuurlijk belachelijk veel massa voor die leeftijd.dat zegt niks, mijn youtube is ook 28 ofzo anders kun je geen 18+ vids zien
op die blogspot van hem staan wat leg pics btw
Niet erg lang. Ik weeg al meer dan 100 bij een BF dat lager is dan het zijne, maar ik kom niet eens aan zijn enkels wat massa betreft. 170 haalt hij niet denk ik.Iemand trouwens een idee hoe lang "Lorenzo" ongeveer is? Zie net dat hij al tegen de 100kg weegt..
Ben ik de enigste of is zijn buik erg slecht in verhouding ?meest recent 4 uur geleden geplaatst
http://www.youtube.com/watch?v=TvY3D2ZlOmk&feature=channel_page
Waar zijn die pics? Benen in video zijn toch aardig groot, en niet echt gespannen lijkt het.
Zo reageren mensen meestal als iemand een dianabol kuurtje gedaan heeft. Je ziet alleen een opgeblazen massa, veel vorm zit er niet in. Komt door de veel te grote hoeveelheid vocht en te weinig kwaliteit (eigenlijke spier).Massa: ja Mooi: nee.
Niet om hem af te kraken maar ik vind het geen mooie fysiek, hij ziet er gewoon lomp uit.
Zo reageren mensen meestal als iemand een dianabol kuurtje gedaan heeft. Je ziet alleen een opgeblazen massa, veel vorm zit er niet in. Komt door de veel te grote hoeveelheid vocht en te weinig kwaliteit (eigenlijke spier).