AndroidHealthClinic

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

Echt uber fysiek voor die leeftijd

Kent iemand misschien de titel van het liedje in het clipje hierboven.

Karma!

Waarom staat er steeds 16 years? Op Youtube staat: Leeftijd: 24

Zijn chest lijkt wel beter geworden te zijn als de vorige filmpjes.

dat zegt niks, mijn youtube is ook 28 ofzo anders kun je geen 18+ vids zien
op die blogspot van hem staan wat leg pics btw
In Oktober word hij iig 17 volgens zijn blog, dat is nog een maand. Blijft natuurlijk belachelijk veel massa voor die leeftijd.

dat laatste filmpje is wel gek

wat nou als lorenzo nou echt alleen van shakes en creatine zo is geworden ?

Haha jij met je shakes en creatine.. Doet me denken aan de periode toen ik pas begon met trainen en ik ook dacht dat dat de heilige graal was.

Iemand trouwens een idee hoe lang "Lorenzo" ongeveer is? Zie net dat hij al tegen de 100kg weegt..

Als er een 16 jarige een cokeverslaving oploopt onthoud iedereen zich van reacties.

Persoonlijk gewoon mooi om te zien dat het op zo'n jonge leeftijd mogelijk is zulke massa al te hebben.

• Like
Waarderingen: CoD
all juice

Some weeks ago, somebody told me ' you never show your legs, I bet it's because you got no legs '
So, here are some pictures showing my wheels.
The fact is, I'm a bit more shy about my legs, I don't know why.
My legs are very ractive, one workout every two or three weeks is enougth for make them grow.
It's weird, sure, but that's how my body do respond.
Also, it allows me some more days for adding chest and delts days.

Lol, zijn benen zijn er dan ook naar. Zeg niet dat er niet veel massa opzit maar totaaaaaaaaaaaal niet in verhouding.

Waar zijn die pics? Benen in video zijn toch aardig groot, en niet echt gespannen lijkt het.

Massa: ja Mooi: nee.

Niet om hem af te kraken maar ik vind het geen mooie fysiek, hij ziet er gewoon lomp uit.

Poseren kan hij dus nog altijd niet.

Massa: ja Mooi: nee.

Niet om hem af te kraken maar ik vind het geen mooie fysiek, hij ziet er gewoon lomp uit.
Zo reageren mensen meestal als iemand een dianabol kuurtje gedaan heeft. Je ziet alleen een opgeblazen massa, veel vorm zit er niet in. Komt door de veel te grote hoeveelheid vocht en te weinig kwaliteit (eigenlijke spier).

Zo reageren mensen meestal als iemand een dianabol kuurtje gedaan heeft. Je ziet alleen een opgeblazen massa, veel vorm zit er niet in. Komt door de veel te grote hoeveelheid vocht en te weinig kwaliteit (eigenlijke spier).

Hehe, zal wel geen dianbol only kuurtje zijn :D

Maar zijn proporties kloppen niet, rug en biceps te groot tegenover al de rest.

Borst loopt mijlen ver achter samen met kuiten. Totaal niet estetisch.

vind hem er wel gezond uitzien kwa kop etc.

Terug
Naar boven