XXL Nutrition

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

Dr is echt 1 of andere fag genaamd Davidrollercoaster die op al die filmpjes zit te reageren hoe sexy en gespierd hij wel niet is.:roflol:

misschien is het gewoon een foutje van de natuur met erg goede genen ?

Een ziek fysiek, niet normaal voor 16 jaar

gek dat iedereen denkt dat ieder dit opeens wel kan halen als je aan de AAS zit. Dan zou ik niet twijfelen en gelijk de spuit pakken.

gek dat iedereen denkt dat ieder dit opeens wel kan halen als je aan de AAS zit. Dan zou ik niet twijfelen en gelijk de spuit pakken.

Wie heeft gezegd dat hij dit opeens kan halen met AAS?
(Buiten arnoldfan die zich weer als een breed beest probeert voor te doen.)

verschrikkelijke slechte voorkant

je bedoelt jaloers met in mijn achterhoofd dat ik zelfs met aas dit nog niet kan behalen ? JA !

Dit fysiek had ik inderdaad op me 16de en ook nu niet kunnen behalen met AAS. Had ik op mijn 16de geweten dat ik dit met AAS zou kunnen bereiken, had ik het alsnog niet gedaan. Daarom zeg ik ook dat ik niet jaloers ben. Hoe kan je jaloers zijn op iemand die op zo'n jonge leeftijd zijn lichaam zulke schade aandoet.

En slingeren met die gewichten...

Wel gay dat hij nooit benen poseert. En gast, leer poseren :D

hij is ook nogal onder de indruk van zichzelf he.

Die jongen woog 50kg voor hij begon blijkbaar, en was het waarschijnlijk ook KOTSbeu van zo mager te zijn. En hij heeft een einde aan die tijden gemaakt en is nu waarschijnlijk pakken gelukkiger en heeft een veel beter zelfbeeld. Iedereen blij.

Kon naturel ook jaja :rolleyes: maar die jongen heeft een bewuste keuze gemaakt.

Kijk dan toch eens gewoon een pagina terug man, het is je eigen topic dan nog wel :D

Lol ik dacht dat ik soms cheatte met BB curls , je kan een beetje cheaten maar dit is gewoon rugtraining... ( dat filmpje met GUNS ofsow :') )

Te vroeg gekuurd , had beter eerst tot zijn 18de alles er naturel proberen uithalen en dan kuren, dan was hij er echt ook nog geraakt. Nu zal ie volgens mij niet zo lang meedraaien. Wordt waarschijnlijk geen pro. En als dat niet zijn bedoeling is dan zie ik het nut echt niet in van op zo'n vroege leeftijd al aan de AAS te zitten.

Zonde van z'n jeugd.

Kuren moet hij zelf weten.. maar beter had hij gewacht tot een jaar of 21.

• Topic Starter Topic Starter
wat nou als lorenzo nou echt alleen van shakes en creatine zo is geworden ?

Terug
Naar boven