XXL Nutrition

16 jaar en al zo zijn dat kan tog niet ?

Natuurlijk wel.. Wil jij zeggen dat je geen supplementen neemt?? Iedereen weet dat dat nodig is, zeker als bber zijnde. Voeding dus ook shakes, creatine, dextrose, multivitamine etc is super important...snap je opmerking niet helemaal, jijzelf wel?

whey is gewoon eiwit
creatine werkt niet
dextrose is gewoon suiker
vitamines kan je uit voeding halen

Heel erg bruut

Er zijn enorm veel jaloerse jongens hier in dit topic

Ik vind niet dat iemand jaloers zou moeten zijn op een tiener die al meer chemische troep in zijn lijf heeft gehad dan sommige top atleten. Tuurlijk is het stoer, maar benieuwd hoe stoer dat jochie binnen 5-10 jaar nog zal zijn als zijn mammie en pappie hem in het ziekenhuis bezoeken nadat hij werd opgenomen vanwege ernstige levercirrose.

Ik vind niet dat iemand jaloers zou moeten zijn op een tiener die al meer chemische troep in zijn lijf heeft gehad dan sommige top atleten. Tuurlijk is het stoer, maar benieuwd hoe stoer dat jochie binnen 5-10 jaar nog zal zijn als zijn mammie en pappie hem in het ziekenhuis bezoeken nadat hij werd opgenomen vanwege ernstige levercirrose.

Arnold leeft ook nog.

• Like
Waarderingen: CoD

+1

Hij zag er ook niet lang uit, en aangezien hij zeker AAS heeft zitten spuiten zal hij ook niet langer meer worden.

Hij heeft een enorme rug maar zn front gaat nergens over imo, al met al vind ik het meer gewoon zonde.

I ksnap wat je bedoelt, maar dat mensen hier zijn fysiek af gaan kraken. Op dit forum gebruiken ook veel mensen, wel ouder als 16 maar toch hebben de meeste niet zown fysiek als deze knul. Dat hij te vroeg begonnen is met kuren, ja vind ik en veel andere ook. Maar zijn fysiek afkraken snap ik niet.

Deze knaap heeft een keus gemaakt die ik niet zou durven en willen maken, dus respect voor hem.

Zo, meen je dat nou? Vind dat wel erg discutabel.
Zou je je eigen kinderen ook op hun 16e laten beginnen met AAS?

Ik zei altijd dat ik wou worden als mijn vader :D en mijn vader heeft me uitgelegd dat ik dan vroeg moest beginnen en ik heb aangegeven dat ik ervoor wou gaan, dus ja.

Cool fysiek hier pas ik ook voor. Al die chemische troep zal allemaal wel maar daar kijk ik niet naar. Je kan gerust jaloers op een 16jarige zijn ongeacht wat hij gebruikt

Ik snap het nooit hier. Als iemand die jong is wilt gebruiken gaat iedereen ''Nee ben je gek, doe je toch niet, je bent nog niet op je natuurlijke top, je traint nog maar zo lang en zorg maar eerst dat je eten goed is etc.'' ( dan gaat het meestal om 18 jarige en erboven ook nog wel ). Als 1 zo'n mannetje het dan wel doet en hij heeft een super fysiek, dan is het opeens ''ja je moet niet zo haten dat die gebruikt, jaloers en het is gewoon heel bruut''.

Niet iedereen natuurlijk, maar ik zie het af en toe voorbij komen en dan denk ik, hmm dat is raar.

Ik vind het een bruut fysiek of die gebruik op jonge leeftijd boeit me ook weinig, want ik ben hem niet, ik ben hem zo'n 50kg niet :o haha

ik snap het nooit hier. Als iemand die jong is wilt gebruiken gaat iedereen ''nee ben je gek, doe je toch niet, je bent nog niet op je natuurlijke top, je traint nog maar zo lang en zorg maar eerst dat je eten goed is etc.'' ( dan gaat het meestal om 18 jarige en erboven ook nog wel ). Als 1 zo'n mannetje het dan wel doet en hij heeft een super fysiek, dan is het opeens ''ja je moet niet zo haten dat die gebruikt, jaloers en het is gewoon heel bruut''.

Niet iedereen natuurlijk, maar ik zie het af en toe voorbij komen en dan denk ik, hmm dat is raar.

Ik vind het een bruut fysiek of die gebruik op jonge leeftijd boeit me ook weinig, want ik ben hem niet, ik ben hem zo'n 50kg niet :o haha
+1

Hij is wel buff. Maar over 10 jaar zal die niet zo veel meer uploaden gok ik..

/care

Sinds wanneer maakt het uit wat hij allemaal in zn lichaam gooit? Ten eerste weet je het niet, ten tweede is het bodybuilding. Op een podium gaan ze ook niet kijken wat die ene of andere persoon allemaal gebruikt heeft. Je kan moeilijk zeggen dat dit niet een heel degelijke prestatie is, zelfs met AS op die leeftijd.

Wat zijn superdude gedrag betreft: bijna alle 16-jarigen zijn r**ards. Zo erg is het dus niet.

Terug
Naar boven