Fitness Seller

16 Jaar, Men's Physique in de toekomst??

Bezoekers in dit topic

Finn K

Novice
Lid geworden
28 jul 2017
Berichten
21
Waardering
22
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen, ik ben de laatste tijd heel erg benieuwd naar Men's Physique en het lijkt me dus ook heel tof om een keer mee te doen, ik vind het erg lastig om hier informatie over te krijgen en weet dus niet waar ik moet zoeken. Ik weet dat mijn Physique waarschijnlijk nog lang niet goed genoeg is om binnenkort mee te doen, met binnenkort bedoel ik 1-2 jaar. Ook weet niet ik niet of er nog eisen zijn om me te kwalificeren...

Ik ben 16 jaar, 178cm en 77kg

Hier nog wat foto's, wat denken jullie?

img_0028-jpg.jpg
img_0340-jpg.jpg
img_0342-jpg.jpg


Momenteel heb ik alleen foto's van het bovenlichaam, en ik weet dat dit slordige foto's zijn, dit is puur zodat jullie een idee krijgen van mijn Physique. Bedankt voor het lezen :)
 
Als je 16 bent kan je nog alle kanten op en je hele "bodybuilding-carriere" nog voor je... je basis is in ieder geval al heel goed dus ik zou niet weten waarom je niet in de toekomst wedstrijden zou kunnen draaien..
 
kan je nog iets verder weg staan?
 
Heel goed fysiek voor je leeftijd.
 
lijkt op fotos beetje alsof je scoliose hebt? if so, begin vast daaraan te werken. moet nog kunnen op die leeftijd en gaat je toekomstige ik je zeeeeeker voor bedanken
 
Gezien hoe je er nu bijstaat maak je zeker kans binnen een paar jaar.
 
lijkt op fotos beetje alsof je scoliose hebt? if so, begin vast daaraan te werken. moet nog kunnen op die leeftijd en gaat je toekomstige ik je zeeeeeker voor bedanken
Ik heb geen Scoliose, deze foto's zijn snel genomen. Misschien dat het er daardoor vreemd uitziet :)
 
Heel mooi fysiek voor iemand van jouw leeftijd. Als je zo door gaat zal je vast en zeker aan een hoop wedstrijden mee kunnen doen. Ziet er veelbelovend uit!
 
Ziet er goed uit wel benen traine en je kop kaal scheren
 
goed fysiek man alleen jammer van chemtrails in de lucht :mad::o
 
netjes man !! :goodpostinggreen::goodposting::goodpostinggreen::goodposting::goodpostinggreen: hoe lang ben je al bezig???
 
Goed fysiek man!
 
Back
Naar boven