AndroidHealthClinic

16 jaar oud, van 65kg naar 90kg

Netjes voor 16 jaar! Al verwacht je met 90KG 12% wel betere stats dan:
Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg

Al zijn die stats voor iemand van 16 jaar wel weer goed! Niet slecht bedoelt, maar er zijn wat mensen die rond de 90KG zitten rond jouw vp, die toch met zieke gewichten trainen in hun loggs, vandaar.

Er zijn ook mensen die niet bang zijn voor 4 dagen vakantie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die schouders :bow:

ben wel benieuwd hoe je progressie gaat boeken op je rug. Je begint nu al de aderen erop te zien, dus zou weleens een pic van willen zien over een paar maanden

Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg

Al zijn die stats voor iemand van 16 jaar wel weer goed! Niet slecht bedoelt, maar er zijn wat mensen die rond de 90KG zitten rond jouw vp, die toch met zieke gewichten trainen in hun loggs, vandaar.

Ik denk ook dat sommige mensen in hun loggs wel aardig zieken gewichten optillen.

OT: Goed getraint voor 16 jaar man. Succes met je split van 6 dagen.

omg neeeeeeee het was niet slecht bedoelt, voor 16 jaar is het heel netjes zei ik nog, maar soms zie ik stats van mensen waarbij ik denk wow... Het kan natuurlijk zijn dat sommige fake zijn ja, wel veel respect voor deze jongen omdat hij eerlijk is :)

omg neeeeeeee het was niet slecht bedoelt, voor 16 jaar is het heel netjes zei ik nog, maar soms zie ik stats van mensen waarbij ik denk wow... Het kan natuurlijk zijn dat sommige fake zijn ja, wel veel respect voor deze jongen omdat hij eerlijk is :)
Dat was mijn punt ook meer;). Hij tilt niet heel zwaar maar is natuurlijk ook zelf 1.91cm en dan wordt 90kg al minder bijzonder.

25 kilo in zown tijd.. sick man goed bezig!

ben zelf in 1 jaar ongeveer 9 kilo aangekomen dus hier kan ik nog wat van leren:P

Netjes hoor !

Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg

Wat iemand heft is compleet onbelangrijk. Het is wel bodybuilding he, niet powerlifting ;)

Ja echt mooi, dit wil ik ook wel in nog 2 jaar bereiken :)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx all!
Als het rugby seizoen weer begint zal ik waarschijnlijk weer een stuk droger gaan staan. Toch wil ik zeker niet meer lichter dan 90kg zijn. Zit nog een beetje te twijfelen of het slim is om naar de 100kg toe te gaan, met het oog op snelheid. Snelheid is nu een van mijn sterkste punten, en als mijn gewicht dat in de weg gaat zitten is dat toch wel een teken voor me om wat rustiger aan te doen met BBing...

Voor 16 jaar erg nette progressie, gaat verdert zo.

Gewoon gestaag groeien (zwaarder worden) en laat je bf niet teveel stijgen. Dan zul je er imo geen last aan ondervinden op het rugby veld.

imho is langzamer worden als je zwaarder (in spiermassa) wordt echt een fabeltje, ik denk zelfs dat je er sneller van wordt, uithoudingsvermogen daarentegen gaat mss wel ietsje achteruit, omdat je spieren zoveel zuurstof nodig hebben op den duur.

correct me if i'am wrong.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, ik ben door explosief voorslaan, deadliften en squatten veel sneller gaan sprinten. Ik denk dat ik langzaam naar de 100kg toe ga. Ondertussen wel veel interval ren trainingen en dat soort shit doen. Ik tik nu soms al de 93kg aan, dus ik denk niet dat het heel moeilijk gaat worden om de 100kg te halen. Het is in ieder geval niet mijn prioriteit. Kracht, snelheid en uithoudingsvermogen vind ik atm even wat belangrijker.

animal!!

Als je je snelheid wilt behouden of zelfs verbeteren zou ik op kracht gaan trainen met een UB/LB schema. Er valt nog meer dan genoeg progressie te maken op gebied van kracht, want die mogen wel wat hoger met jouw lichaamsgewicht.

Heel goede progressie trouwens, ook gezien je leeftijd.

Knap gedaan!

nice ik heb de zelfde short, C&A?

Terug
Naar boven