MuscleMeat

16 jaar oud, van 65kg naar 90kg

begin met mma of kickboks:P, je kan denk ik wel ver komen als je wat talent ervoor hebt.

zeker beest van de klas haha!
die kleine kipjes miren wel zeker?:P

Netjes voor 16 jaar! Al verwacht je met 90KG 12% wel betere stats dan:
Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg

Al zijn die stats voor iemand van 16 jaar wel weer goed! Niet slecht bedoelt, maar er zijn wat mensen die rond de 90KG zitten rond jouw vp, die toch met zieke gewichten trainen in hun loggs, vandaar.
op internet is iedereen een ronnie coleman die 250 + deadlift....
OT: nette stats man,respect :D

Goed werk!

Tegen je 20ste ben je de gevaarlijkste mofo die hier rondloopt. En met een lengte van 1,9m mag je wel zeker zijn dat mensen naar je opkijken.

Ja, want daar draait het ook allemaal om, kansloos :o

Goed bezig kerel... Knap dat het allemaal zo goed gaat. vraag me dan ook een beetje af, hoe zit het met je voedingsschema en dan school/rugby..en spierpijn/vermoeidheid fitness en dan rugby ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, want daar draait het ook allemaal om, kansloos :o

Goed bezig kerel... Knap dat het allemaal zo goed gaat. vraag me dan ook een beetje af, hoe zit het met je voedingsschema en dan school/rugby..en spierpijn/vermoeidheid fitness en dan rugby ;)

Ja spierpijn is wel een probleem. Ik heb bijvoorbeeld afgelopen maandag weer benen getraind. Squats, powercleans, walking lunges en calf raises. De volgende dag kon ik serieus amper zitten:D. Dat is opzich niet zo'n probleem, maar woensdag heb ik dan rugby. Als ik eenmaal bezig ben voel ik er niks meer van, maar ik vraag me toch wel af of dat wel helemaal goed zit. Vanavond rugby en nog steeds spierpijn. Ik denk dat het wel gaat wennen maar zal voor de zekerheid om de zoveel tijd een weekje sportschoolrust nemen.
Over school maak ik me niet heel erg veel zorgen. Ik doe VWO maar als ik gewoon goed oplet in de les hoef ik thuis amper wat te doen. Voeding zit ook wel goed. Gewoon veel brood mee naar school en daar red ik het wel mee.

Waarom begin je geen log? Kost tijd maar werkt vrij motiverend. Ik zou je graag volgen! Iig goed bezig! :)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom begin je geen log? Kost tijd maar werkt vrij motiverend. Ik zou je graag volgen! Iig goed bezig! :)
Omdat ik daar nu niet vaak genoeg meer voor train, er is op maandag ook een krachttraining op de club, dus het wordt wel heel moeilijk om 2/3x per week naar de sportschool te gaan. Daar komt bij dat mijn trainingen volgens mij helemaal niet zo interessant zijn :D.

Omdat ik daar nu niet vaak genoeg meer voor train, er is op maandag ook een krachttraining op de club, dus het wordt wel heel moeilijk om 2/3x per week naar de sportschool te gaan. Daar komt bij dat mijn trainingen volgens mij helemaal niet zo interessant zijn :D.

Hoezo dat? Welk schema doe je dan, of op gevoel?

netjes klasse hoor

Staat er een stuk beter bij dan ik stond op me 16de..
Netjes man..
Rugby ook lekker.. Morgen All Blacks :p

Netjes!! Keep going!

Je staat er erg goed bij voor je zestiende vriend. Keep on going now, geen verzwakkingen toegestaan ghehe:cool:.
Oh ja met dat lichaam moet je alle chicks playen vriend, shirt uittrekken en klaar!:D

gaat lekker man! heb een beetje vergelijkbaar fysiek, ben iets kleiner en een kilo lichter.
kracht is ook hetzelfde
5x5x100kg squat
5x140kg deadlift
5x5x80kg bench :D

zou leuk zijn als je een log begint, wel interessant om te volgen :)

je bent erg veel aangekomen in 2 jaar, ik begon rond mijn twaalfde met trainen en sinds ongeveer 1, 2 jaar ben ik serieus bezig met trainen dus je kan stellen dat ik 1.5 jaar serieus bezig ben met trainen. Je bent 90 kilo en drukt 95 kilo zag ik in je stats, ik ben 16 ben 76 kilo en druk 90 kilo.

Je rug ziet er goed uit man!

Gr.

Terug
Naar boven