fedoremelianenk
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op internet is iedereen een ronnie coleman die 250 + deadlift....Netjes voor 16 jaar! Al verwacht je met 90KG 12% wel betere stats dan:
Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg
Al zijn die stats voor iemand van 16 jaar wel weer goed! Niet slecht bedoelt, maar er zijn wat mensen die rond de 90KG zitten rond jouw vp, die toch met zieke gewichten trainen in hun loggs, vandaar.

Tegen je 20ste ben je de gevaarlijkste mofo die hier rondloopt. En met een lengte van 1,9m mag je wel zeker zijn dat mensen naar je opkijken.

Ja, want daar draait het ook allemaal om, kansloos
Goed bezig kerel... Knap dat het allemaal zo goed gaat. vraag me dan ook een beetje af, hoe zit het met je voedingsschema en dan school/rugby..en spierpijn/vermoeidheid fitness en dan rugby![]()
. Dat is opzich niet zo'n probleem, maar woensdag heb ik dan rugby. Als ik eenmaal bezig ben voel ik er niks meer van, maar ik vraag me toch wel af of dat wel helemaal goed zit. Vanavond rugby en nog steeds spierpijn. Ik denk dat het wel gaat wennen maar zal voor de zekerheid om de zoveel tijd een weekje sportschoolrust nemen.Omdat ik daar nu niet vaak genoeg meer voor train, er is op maandag ook een krachttraining op de club, dus het wordt wel heel moeilijk om 2/3x per week naar de sportschool te gaan. Daar komt bij dat mijn trainingen volgens mij helemaal niet zo interessant zijnWaarom begin je geen log? Kost tijd maar werkt vrij motiverend. Ik zou je graag volgen! Iig goed bezig!![]()
.Omdat ik daar nu niet vaak genoeg meer voor train, er is op maandag ook een krachttraining op de club, dus het wordt wel heel moeilijk om 2/3x per week naar de sportschool te gaan. Daar komt bij dat mijn trainingen volgens mij helemaal niet zo interessant zijn.