Fitness Seller

16 jaar oud, van 65kg naar 90kg

Kun je enkel maar respect voor hebben.

Thnx all!
Als het rugby seizoen weer begint zal ik waarschijnlijk weer een stuk droger gaan staan. Toch wil ik zeker niet meer lichter dan 90kg zijn. Zit nog een beetje te twijfelen of het slim is om naar de 100kg toe te gaan, met het oog op snelheid. Snelheid is nu een van mijn sterkste punten, en als mijn gewicht dat in de weg gaat zitten is dat toch wel een teken voor me om wat rustiger aan te doen met BBing...

Hey man, zo te horen ben je wel serieus met rugby bezig. Hoe heb je dat met BB gecombineerd? Hoeveel extra eet je bijvoorbeeld op een wedstrijd/trainingsdag? Hoevaak train je voor rugby als je ook nog 6xpw in de gym hangt? Vroeg ik me af omdat ik na de zomer american football ga spelen.

Joo!

imho is langzamer worden als je zwaarder (in spiermassa) wordt echt een fabeltje, ik denk zelfs dat je er sneller van wordt, uithoudingsvermogen daarentegen gaat mss wel ietsje achteruit, omdat je spieren zoveel zuurstof nodig hebben op den duur.

correct me if i'am wrong.

I agree, voor het laatst was dit onderwerp nog ter sprake gekomen bij de plaatselijke 'gym juicers'. Ze waren allemaal van mening dat je traag wordt van grote spieren en daarom hun benen niet trainen want dan kunnen ze tijdens het vechten geen high kicks meer geven. True story

mad propz hier, wilje wel zien opje 22ste!

Goed fysiek , en dat al op zo'n leeftijd. Iets om trots op te zijn! :)

ziek! ben benieuwd wat het bij mij gaat geven na 2 jaar :D ben nu wel bijna 17.. jammer dat ik zo "laat" begonnen ben denk ik dan als ik naar jou kijk!

echt mooi!

Dit is gewoon ziek, als je mij met hem vergelijkt (ook 16) dan lach je, jezelf kapot

Zeer nette progressie :D
kom zelf ook van 65kg af bij 1.95m is wel goede motivatie om te zien :D
en dat op je 16e al ga zo door

Dit vind ik best wel jammer, eindelijk iemand die eerlijk is over zijn stats, ga jij hem lopen vergelijken met al die e-stats van andere leden. Die jongen is gewoon op een heel bewuste manier aan het trainen. Daar heb ik respect voor.

Joris, ga zo door, je bent op de juiste weg.

Dit

Netjes bezig man :) keep it up!

zeer goed bezig !

BRUUT!!!!! Respect! je doet me aan mezelf denken dat ik jou leeftijd had! go hard, go fast! never stop!

wow super mooie progressie! kan er alleen maar jaloers op zijn

In 2 jaar 25 kg gehaald netjes hoor!!

Netjes voor 16 jaar! Al verwacht je met 90KG 12% wel betere stats dan:
Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg

Al zijn die stats voor iemand van 16 jaar wel weer goed! Niet slecht bedoelt, maar er zijn wat mensen die rond de 90KG zitten rond jouw vp, die toch met zieke gewichten trainen in hun loggs, vandaar.

je levert toch een strijd tegen jezelf, mensen moeten elkaar niet zo vergelijken > i.m.o. <

Nette progressie man! Ik wou dat ik er zo uitzag op me 16e!

dikke rug heb je man

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal jongens! Dikke motivatie weer:D.
Ik ben nu 2 weken in spanje, en sta echt al een paar procentjes droger. Veel gewandeld, geprobeerd nog een beetje fatsoenlijk te eten. Ik merk dat ik het wel echt een stuk mooier vind. Heb me nog niet gewogen maar in de spiegel zie ik er eigenlijk alleen maar groter uit:D.

Hey man, zo te horen ben je wel serieus met rugby bezig. Hoe heb je dat met BB gecombineerd? Hoeveel extra eet je bijvoorbeeld op een wedstrijd/trainingsdag? Hoevaak train je voor rugby als je ook nog 6xpw in de gym hangt? Vroeg ik me af omdat ik na de zomer american football ga spelen.

Joo!
Die 6xpw is alleen offseason, anders lukt dat nooit natuurlijk:P.
Ik denk dat ik als het seizoen weer begint UB/LB split ga doen. Rugby is op woensdag en vrijdag, zaterdag wedstrijd, dus het zal waarschijnlijk maandag en dinsdag worden dan. Als het allemaal te veel wordt met school erbij moet ik er iets anders op gaan verzinnen maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Eten doe ik altijd op gevoel, op dagen dat ik veel beweeg eet ik gewoon wat meer, ga ik verder niet me kop over breken:D.
Succes ermee man!

Heb voor de lol nog ff snel een fototje van een weekje geleden, kleine MM int water :D

mm.jpg

Laatst bewerkt:
Zeker goed voor 16 jaar, ga zo door.

Shiit, jaloers hier :).

Ziet er goed uit man! :thumbup:

Terug
Naar boven