GuyB
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx all!
Als het rugby seizoen weer begint zal ik waarschijnlijk weer een stuk droger gaan staan. Toch wil ik zeker niet meer lichter dan 90kg zijn. Zit nog een beetje te twijfelen of het slim is om naar de 100kg toe te gaan, met het oog op snelheid. Snelheid is nu een van mijn sterkste punten, en als mijn gewicht dat in de weg gaat zitten is dat toch wel een teken voor me om wat rustiger aan te doen met BBing...
imho is langzamer worden als je zwaarder (in spiermassa) wordt echt een fabeltje, ik denk zelfs dat je er sneller van wordt, uithoudingsvermogen daarentegen gaat mss wel ietsje achteruit, omdat je spieren zoveel zuurstof nodig hebben op den duur.
correct me if i'am wrong.
Dit vind ik best wel jammer, eindelijk iemand die eerlijk is over zijn stats, ga jij hem lopen vergelijken met al die e-stats van andere leden. Die jongen is gewoon op een heel bewuste manier aan het trainen. Daar heb ik respect voor.
Joris, ga zo door, je bent op de juiste weg.
keep it up!Netjes voor 16 jaar! Al verwacht je met 90KG 12% wel betere stats dan:
Benchpress 5x5x80kg
Deadlift 5x5x120kg
Squat 5x5x100kg
Al zijn die stats voor iemand van 16 jaar wel weer goed! Niet slecht bedoelt, maar er zijn wat mensen die rond de 90KG zitten rond jouw vp, die toch met zieke gewichten trainen in hun loggs, vandaar.
.
.Die 6xpw is alleen offseason, anders lukt dat nooit natuurlijkHey man, zo te horen ben je wel serieus met rugby bezig. Hoe heb je dat met BB gecombineerd? Hoeveel extra eet je bijvoorbeeld op een wedstrijd/trainingsdag? Hoevaak train je voor rugby als je ook nog 6xpw in de gym hangt? Vroeg ik me af omdat ik na de zomer american football ga spelen.
Joo!
.
.