MuscleMeat

17, en maar 70 kg.

maryn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
60kg
Hallo, ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Ik ben zelf 17 jaar en heb geen sportschool hier in de buurt liggen. Ik wil binnekort gaan beginnen met het trainen van mijn hele lijf maar met name mijn biceps. Ik ben dus pas 17 en weeg pas 70 kg, nu heb ik gehoord dat je alleen maar vet kan omzetten in spieren. Zou ik dus nu gewoon goed moeten gaan eten en als ik goed aan ben gekomen gewoon moeten beginnen met trainen?

Gr. Marijn.

Fout Fout Fout,

Ga de stickies lezen. Eten en alles trainen. Beter een gym zoeken of een homegym bouwen.. Eerste lijkt me het makkelijkst als je thuis woont.

Laatst bewerkt:
Je kan niet vet omzetten in spieren!

eten + trainen = spiermassa..
vet moet worden verbrand, heel ander verhaal.
train niet allen je biceps ! anders kom je uit verhouding en de triceps bepalen ook een groot gedeelte van je arm dikte he.

• Topic Starter Topic Starter
Moet ik dan beter gaan eten? En wat moet ik eten? Wat is goed in combinatie met trainen?

Gr

Stel een trainingsschema op en hard gaan trainen!
Let op je eten, eet goede dingen dus geen vette dingen.

Moet ik dan beter gaan eten? En wat moet ik eten? Wat is goed in combinatie met trainen?

Gr

Het is hier geen klantenservice. Op dit forum zijn meer dan genoeg topics te vinden, en dan vooral de stickies (eerste topics in elke sectie, staat er ook bij) Lees deze en je hebt een goed beeld. In de stickies staat alle info die je nodig hebt voor de vragen die je nu stelt.

Stickies lezen
Sportschool zoeken
Trainen
Alles eten wat je tegenkomt :D

Hallo, ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Ik ben zelf 17 jaar en heb geen sportschool hier in de buurt liggen. Ik wil binnekort gaan beginnen met het trainen van mijn hele lijf maar met name mijn biceps. Ik ben dus pas 17 en weeg pas 70 kg, nu heb ik gehoord dat je alleen maar vet kan omzetten in spieren. Zou ik dus nu gewoon goed moeten gaan eten en als ik goed aan ben gekomen gewoon moeten beginnen met trainen?

Gr. Marijn.

stel je voor dat je dit zou doen :roflol:

Je hebt gelijk !!!!
GA NAAR DE MAC DONALDS ELKE DAG ! ALS JE 20KG AANGEKOMEN BENT GVD KEIHARD TRAINEN EN WORD JE EEN BEEST! GO GO MANG!

:D

Kloon :D

Terug
Naar boven