XXL Nutrition

Review 17 HD - Vyotech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

17_HD_Vyotech.jpg

ik heb met een maatje van me deze 17-hd gehaald.. vol hoop enz..

beiden tegelijkertijd aan begonnen. 30 dagen afgemaakt. niks, nada, noppes :(

Neem anders een keer JW + nog wat.
Ik doe zelf nu JW + PRO anabol. Ff aan zien of pro anabol
ook zijn werk doen. Maar over JW ben ik iig goed te
spreken

Jemig :D

wat grappig, eerst worden produkten altijd keihard GEBASHED,
is poep bla dit bla dat.

Dan meer en meer posts, en dan is het opeens wünderbar!
WHaah LOL

TESTBOOSTER die werkt? - ACTIVATE XTREME
ENERGY/NO BOOST ? - SHOCK THERAPY (noxplode redelijk, maar werking neemt af)
EIWITTEN? - MUSCLE MILK en ELITE WHEY, 100% ON gold

de rest zal best wel lekker zijn enzo.

OT: 17-HD en 17-MET zijn trouwens in de 2ewereldoorlog ontwikkeld door o.a. IG FARBEN. Die hadden er echt wel baat bij als hun werkertjes wat sterker waren.
Zeker met hun ondervoeding ;)

SMILAX onzin? kom nou, eet dat maar eens 6 maanden rauw. Daar groei je van.
YAMS onzin? Zit boordevol Testosteron-gelijkende eigenschappen.

Maar iedereen wil snel snel snel. Tja. Dan moet je gewoon DIANABOL spuiten.

Over 17 Hd

Kom bijna nooit meer op de site, maar heb vandaag 17 HD besteld op www.body-supplies.nl en het is 49 euro. De adviesprijs is normaal 84,90 euro, maar bij body-supplies.nl krijg je 42 % korting en op 2 potten nog eens 5,5 % erbij. Ik zie dat er zeer verschillende meningen spelen hier over. Mijn mening is, dat iedereen er anders op reageerd, dat heb ik zelf ook met andere producten, terwijl vrienden van mij er wel goed op reageren. Ik ben benieuwd wat het product zal geven. Vriend van mij die hier ook een account heeft "Njiram" die heeft het product (17 HD) ook gebruikt en die is er goed door gegroeit, dus zoals ik al zei, iedereen reageerd er anders op!

Grtz Bart

ik denk dat dit/zulke producten als je van je eigen al een erg laag testo aanmaak hebt.
beetje jammer want dan zou je rest voor je leven moeten slikken om te kunnen groeien.

bij mij heeft het in ieder geval geen reet gedaan.
maargoed mijn testo gehalte is ook uberhoog :D

Inmiddels is het 2010 en wat hoorde ik;... hd17 gaat uit de markt.
Ik denk dat het met hd17 vooral tussen de oren zit, maar al zit het tussen de oren.. het werkt dan wel! Op naar het volgende placebo potje! heuu! Al die zogenaamde testo verhogende rommel... geef mij maar gewoon een energieboost.. lekker maximaal knallen op de sportschool = spierpijn = herstellen = groeien!!

Terug
Naar boven