MuscleMeat

Review 17 HD - Vyotech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? 17 HD is niet alleen zeer androgeen en anabool maar veroorzaakt ook versneld herstel van de cellen en fungeert tevens als anti-oestrogeen.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 7 wkn bij vier x trainen per weekHoe is de smaak van dit supplement? N.v.t.Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het trainen, vier maal per week.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.hercules-fitness.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? geenWat heb je voor dit supplement betaalt? €75,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review over dit supplement
In tegenstelling tot viraloid voel je de werking van 17 HD gelijk met trainen, meer kracht, grotere pomp en super gevoel! Ik kwam ongeveer een halve kg per week aan en niet in vet. Ik doe aan wedstrijden en m'n gewicht en vet% worden in de gaten gehouden. Uitkomst voor naturelatleten!!!

17_HD_Vyotech.jpg

Joepie

To be shure

Makkelijk praten. Niet proberen, maar wel zeker zijn dat het niet werkt. De vraag is wat je verwacht. Wetenschappelijk zullen de puristen wel gelijk kunnen hebben.

Maar, dan de effecten. Ik probeerde 1 pil van een vriend. Liep de hele training rond als een schuimbekkend beest (figuurlijk). Duidelijk meer duurvermogen in de spieren. Meer sets mogelijk, sneller herstel tussen de sets, zin om langer door te trainen. Zo een houding zal op den duur wel effect hebben lijkt mij. Vast ook wel mogelijk met ander stimulerende sups.

Krachttoename is moeilijk toe te schrijven aan één keer proberen. Wel zin om meer gewicht te pakken. Maar je spieren zijn daar niet aan toe.

Dan de bijwerkingen. Was een beetje hyper. Ook nog uren na de training. Het kunnen slapen duurde even. Sliep in het begin niet diep. Darmkrampen gehad. Acceptabel voor nu, maar als dat elke keer zo is dan is het voor mij te heftig.

Ga het zeker nog een tweede en derde keer proberen. Net als met koffie drinken kan het gaan wennen en zijn de effecten van korte duur. Ook dat weet je pas zeker als je het probeert. Wel ff een pil bietsen. Dure schit en vast niet op marktplaats te slijten.

Mogelijk zijn er mensen die niets merken (gevoeligheid) of hebben het echte spul al eens geprobeerd? Beetje het heroine en joint effect.

Advies: Koop met 10 man en potje en test het uit. Dat het iets met je doet na inname staat voor mij vast.

Tot nu toe heeft dit product voor mij het voordeel van de twijfel.

In België is het dus verboden, had 4potjes besteld in Amerika en het is nooit aangekomen....
Had wel een lieve brief gehad van douane met enkele vragen en de vermelding dat produkt in beslag is genomen en blablabla.
Zonde van het geld dus.
Het goedkoopst (dat ik had gevonden) om te bestellen is op VitaminDeal.com offers a large selection Sexual Health Products, Sport Nutrition Supplement, Vitamins, Herbs, and Body Building Supplement at 75% off retail! 33,5 dollar voor een potje van 30 caps.
In Nederland is het legaal, kzou dus beter naar Nederland verhuizen :)

In België is het dus verboden, had 4potjes besteld in Amerika en het is nooit aangekomen....

??? Is toch verkrijgbaar in Benelux shops.

Als het in beslag genomen wordt verwittigd de douane je meestal per telefoon. Denk dat je pakje eerder zoek geraakt is.

Heb je geen uitleg gevraagd aan de mensen van wie je het gekocht hebt ? Die moeten het toch weten wat er met gebeurd is.

??? Is toch verkrijgbaar in Benelux shops.

Als het in beslag genomen wordt verwittigd de douane je meestal per telefoon. Denk dat je pakje eerder zoek geraakt is.

Heb je geen uitleg gevraagd aan de mensen van wie je het gekocht hebt ? Die moeten het toch weten wat er met gebeurd is.

Khad zitten mailen naar de mensen waar k het besteld had en ik ben enkel te weten gekomen wanneer ze het verstuurd hadden en wanneer het in België is aangekomen en dat het via taxipost in Brussel is toegekomen, daar is het vervolgens gecheckt door douane
Ik had dan een brief gekregen met enkele vragen, zoals; waar het vandaan komt, produktbeschrijving enz...
Ik daarna niets meer gehoord of gezien van douane.... en kheb daar ook geen telefoonnummer van...
Ik heb dan naar taxipost gebeld en daar wisten ze te vertellen dat m'n produkten in beslag zijn genomen

Khad zitten mailen naar de mensen waar k het besteld had en ik ben enkel te weten gekomen wanneer ze het verstuurd hadden en wanneer het in België is aangekomen en dat het via taxipost in Brussel is toegekomen, daar is het vervolgens gecheckt door douane
Ik had dan een brief gekregen met enkele vragen, zoals; waar het vandaan komt, produktbeschrijving enz...
Ik daarna niets meer gehoord of gezien van douane.... en kheb daar ook geen telefoonnummer van...
Ik heb dan naar taxipost gebeld en daar wisten ze te vertellen dat m'n produkten in beslag zijn genomen

damn, dat is balen

Wat een nutteloze comments. Kunnen hier niet regels voor worden gemaakt dat als je ervaringen post, dat je vermeld wat je gewicht was en wat je hebt gegained, inclusief lengte en bf. Zelfde voor krachtstats. Dus niet alleen "ik heb 10 kg op bench gewonnen" of "ik ben 3 kilo aangekomen" maar "mijn bench is van 100 naar 110 gegaan" en "ik ben van 90 naar 93 gegaan, lengte = 1.80" oid. Beginners gaan altijd redelijk vooruit, ook wel zonder die crap supplementen. Een post met 10 kg gainen op bench is leuk, maar zonder vermelding van begin- en eindgewicht niks waard.

ik denk nu dus ook dat het poep is...

poep?
ik dacht dat het diaree was :D

ook dit ga ik tóch proberen.. ben erg benieuwd, ondanks de vele kritische opmerkingen wat betreft dit product.. nooit geschoten is altijd mis :P

Wat men met een anabool klinkende productnaam niet kan bereiken he.
Wil en kan me er niet met absolute zekerheid over uitspreken of dit al dan niet werkt. Weet wel dat er maar bitter weinig supplementen effectief zijn. We hebben het dan over de zogenaamde basissuplementen. 2 die me te binen schieten zijn leucine en natuurlijk creatine. Dit zijn uiteraard niet de enige twee. Zullen er nog wel een paar zijn. Maar algemeen gesproken geldt toch: can anybody say placebo?

Er is een nieuwe testo-booster. Gebruikers, ervaren met anabolen, vergelijken het met dianabol. Alleen sterker. De naam

Wanna-B-BOL

Elk jaar worden er voor ontzaglijke bedragen dromen aan mensen verkocht:D

kan het ook gewoon aan mij vraagen dan kom je rond de 55 euro

het zit zo ken een kerel als ik er 10 potjes koop kan ik ze aan jullie verkoopen voor een prikje

Laatst bewerkt:
17 hd werkt echt!!

Ik gebruik nu een aantal maanden voor het trainen 1 capsule en kan hierdoor mijn grenzen iets verder verleggen.
Ook krijg ik een enorme drive om te trainen
De prijs stond me eerst wat tegen maar als je wat rond kijkt op de veilingsites kun je vrij goedkoop slagen (35 euro) en liever een iets duurder product wat werkt dan goedkoop waarbij je denkt: ja en? ;)

In combinatie met viraloid werkt het prima! Dagelijks viraloid en alleen een half uur uur voor het trainen HD-17. Het heeft alleen effect als je daarnaast goed op je voeding let merk ik. Ik gebruike het eerst een maand en paste de inname van eiwitten niet aan.. ik viel alleen maar af en geen toename van spiermassa. Nu kom ik wel meer en meer in spiermassa aan sinds ik 2/3 maal daags een eiwit-shake neem.

Gebruik niet langer dan 4/6 weken... daarna een maand geen enkele tesbooster innemen. Neem in die periode wel voldoende eiwitten en een goede NO (dit om de behaalde resultaten te behouden).

Het is allemaal wel prijzig maar ik merk bij mijzelf wel resultaat.

Jullie merken de enorme energy rush denk ik, dat is geen testosteron piek. Waarschijnlijk doen caffeine pillen hetzelfde.

In combinatie met viraloid werkt het prima! Dagelijks viraloid en alleen een half uur uur voor het trainen HD-17. Het heeft alleen effect als je daarnaast goed op je voeding let merk ik. Ik gebruike het eerst een maand en paste de inname van eiwitten niet aan.. ik viel alleen maar af en geen toename van spiermassa. Nu kom ik wel meer en meer in spiermassa aan sinds ik 2/3 maal daags een eiwit-shake neem.

Gebruik niet langer dan 4/6 weken... daarna een maand geen enkele tesbooster innemen. Neem in die periode wel voldoende eiwitten en een goede NO (dit om de behaalde resultaten te behouden).

Het is allemaal wel prijzig maar ik merk bij mijzelf wel resultaat.

Goede eerste post. :rolleyes:

Grappig om te zien hoe mensen met 1 post hier positief over komen doen.
Vyotech zal hier zeker achter zitten, lucht verkopen door praatjes te maken goed bezig.
Gelukkig voor hun trappen hier veel mensen in ...

Terug
Naar boven