AndroidHealthClinic

17 jaar 95 kg vp 10%

Haten is verlaten mentaliteit van superdudes.be?

Hou u fcking muil jng schaap

mf2xo.jpg

Nice hoor, ik ben bijna 17 ik train voor 8 maande en ben een sprietje tegen over u.
Hoe lang train je al? Btw, spreek ni zo stom, get over hun.

Het is wel grappig dat dit topic vol nieuwe leden met amper post hier reageren (en verdedigen).

Kloontjes van OP?

• Topic Starter Topic Starter
dit is internet iemand kan zomaar paar fotos plukke van het net en zegge dat ie het is.
op je 17de zo,n lichaam geloof ik gewoon niet sorrie je bent nog een ****ing pubertje.

Zag ik net een mooie foto van jou op het internet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

keep up the good work!! Alleen vp ligt wat te hoog denk ik! :)

praat je tegen jezelf ? downy

hmmm

dafuq.png

Laat het, als hij kuurt, laat het zo zijn.
Als hij niet kuurt, Netjes :D

Alleen waarom die dikke dreigende rode letters in je eerste post? euh
Ik train nu een jaar of 9-10 . Maar dit lijkt wel erg op een kuur of je moet echt MEGA genen hebben wat mogelijk is maar ik betwijfel dat 95 kilo op een percentage van 10..... op 17 jarige leeftijd klopt niet, op je 23e oid ga je pas merken dat je echt toe gaat nemen in size. Dus hou je het zo vol weeg je 180 kilo bij 10%. Met een paar jaartjes................

Was ook ergens zon jongen die 67 kilo aan kwam in 5 jaar .... en dan beweren dat je clean bent :D.

TS doet me beetje denken aan Alex Lusokov

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik train nu een jaar of 9-10 . Maar dit lijkt wel erg op een kuur of je moet echt MEGA genen hebben wat mogelijk is maar ik betwijfel dat 95 kilo op een percentage van 10..... op 17 jarige leeftijd klopt niet, op je 23e oid ga je pas merken dat je echt toe gaat nemen in size. Dus hou je het zo vol weeg je 180 kilo bij 10%. Met een paar jaartjes................

Was ook ergens zon jongen die 67 kilo aan kwam in 5 jaar .... en dan beweren dat je clean bent :D.

Denk wat ge wilt. Ik weet zelf dat ik niet kuur & **** de rest!

Wat doet iedereen moeilijk? Ik geloof best dat dit een 17 jarige is en naturel. Alleen de 95kg met 10% moet wel een type fout zijn.

doet mij denken aan Lorenzo Becker....

doet me denken aan roids

allemaal leuk en aardig ben ook sws jaloers maar eh niet uitgaan geen dames niet drinken waar is je jeugd man

dus jij beweert dat je pas op je 23e gains kunt maken??

Terug
Naar boven