Very siryeus
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 17:57 ----------
Denk dat dat maybe de helft had gescheeld, dan had je alsnog een k*t topic.
Was t maar een k*t topic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat dat maybe de helft had gescheeld, dan had je alsnog een k*t topic.
Homofiels, een dialect in de zuidelijkste provincie f**got in het koninkrijk van Homofilia. Moedertaal die ze in het land spreken spreken is c**ks.
dit is internet iemand kan zomaar paar fotos plukke van het net en zegge dat ie het is.
op je 17de zo,n lichaam geloof ik gewoon niet sorrie je bent nog een ****ing pubertje.

Nee, zijn allemaal leerlingen van de zelfde school. Die weten dat hij niet kuurt.Het is wel grappig dat dit topic vol nieuwe leden met amper post hier reageren (en verdedigen).
Kloontjes van OP?
.Alleen waarom die dikke dreigende rode letters in je eerste post? euh
Ik train nu een jaar of 9-10 . Maar dit lijkt wel erg op een kuur of je moet echt MEGA genen hebben wat mogelijk is maar ik betwijfel dat 95 kilo op een percentage van 10..... op 17 jarige leeftijd klopt niet, op je 23e oid ga je pas merken dat je echt toe gaat nemen in size. Dus hou je het zo vol weeg je 180 kilo bij 10%. Met een paar jaartjes................
Was ook ergens zon jongen die 67 kilo aan kwam in 5 jaar .... en dan beweren dat je clean bent.
TS doet me beetje denken aan Alex Lusokov
Denk wat je wilt. Ik weet zelf dat ik kuur & **** de rest!

Wat doet iedereen moeilijk? Ik geloof best dat dit een 17 jarige is en naturel. Alleen de 95kg met 10% moet wel een type fout zijn.
Alleen waarom die dikke dreigende rode letters in je eerste post? euh
Ik train nu een jaar of 9-10 . Maar dit lijkt wel erg op een kuur of je moet echt MEGA genen hebben wat mogelijk is maar ik betwijfel dat 95 kilo op een percentage van 10..... op 17 jarige leeftijd klopt niet, op je 23e oid ga je pas merken dat je echt toe gaat nemen in size. Dus hou je het zo vol weeg je 180 kilo bij 10%. Met een paar jaartjes................
Was ook ergens zon jongen die 67 kilo aan kwam in 5 jaar .... en dan beweren dat je clean bent.
TS doet me beetje denken aan Alex Lusokov