MuscleMeat

17 jarige jongen mishandeld

ter***lijers dat soort gasten moet je echt helemaal de *)@!&(& in slaan met een flinke ploeg

bende laffe herders.

Wat een phaggots. Met z'n allen op een jongen die niets terug doet. Dat ze dat durven te filmen die schijterds.

en natuurlijk zijn het weer de nepgangstermocro's of weet ik veel wat het moet voorstellen, diep triest, ik ben iig wel blij dat ik een beetje weet hoe ik me moet verdedigen

Soms betwijfel ik of de slavernij(althans voor sommigen) nou echt zo slecht was.

Idd, al doe je 1 ding terug slaan ze je nog 3x zo hard dus dat slaat nergens op iWJ. Beste wat je kan doen is gewoon verdedigen of wegrennen.

Walgelijk... :mad:

Hier valt niet zoveel tegen te verdedigen hoor

beter iets dan niets, heb een keer meegemaakt dat er gewoon 1 van de 4 neergemept werd en de rest bang werd. dat was wel in een ietwat andere omgeving en de persoon zag er wel wat intimiderender uit maar toch

idd tegen zoveel mensen ik had zoiezo in de rondte gaan meppen maar je krijgt meer klappen terug dan dat je ze zelf uitdeeld..
beste is zo snel mogelijk wegwezen! haha
Het beste zou zijn een blaffer op zak te hebben en ze 1 voor 1 te executeren.
Maar dit gebeurd helaas alleen in films.

Als je weet dat je niet kunt winnen, kun je maar beter wel weten dat je snel kunt rennen :P

Anders, THIS IS SPARTAAAAAAAA

Daders elk 2000 euro laten betalen aan de jongen en daarvoor 2 maanden laten werken (vuil prikken, grafitti verwijderen,...).

Ja ik had zeker wel wat terug gedaan. je laat je toch niet zo inelkaar slaan. dan maar klappen krijgen.

Wat een t*fus mietje die gozer, staat gewoon te kijken hoe zijn vriendin klappen krijgt van een paar rif apen..

Dit is nou zo'n zeldzaam geval dat ik mijn mes zou trekken en ze allemaal lek zou prikken..

Terug
Naar boven