XXL Nutrition

17 jarige jongen mishandeld

Wat een e-hero's hier man werkelijk. Die gasten moesten hem duidelijk hebben. Als hij 1 neersloeg, denk je dan dat de rest denkt van oh jee uitkijken? Die trappen hem dan helemaal doormidden. Hij heeft geluk gehad dat hij nog weg kon rennen.

Niets te e-heroes man. Wat dan, ze pakken hem dubbel zo hard? Erger dan dat kunnen ze niet gaan of ze moeten er wapens bijhalen ???

Sowieso keihard in het rond maaien. En had ik een mes, ik maakte ze allemaal kapot :)

Jammergenoeg gebeuren zulke dingen elke dag. Apart dat ze het niet voor mekaar krijgen hem knock out te slaan. Waren het vrouwen in vermomming? ???

****ing little useless piece of shit, look me up your boyfriends number imma come and cut his balls off and stick them in your mouth little ****ing wh*re. welcome to the real world where im your hell little piece of shit mother****er. pretending to be n**gas ****ing stupid mother****er

Oh maaan, I'd hate to be in your skin once this gets around enough... Looking forward to the news of you being lynched/committing suicide :*

Twee van de honderd reacties op de filmer lol.. shes ****ed

OT:
Idd, of ze slaan niet hard of deze jongen kan behoorlijk wat klappen incasseren.. omdat hij nog gewoon hard kan wegrennen.. meestal doe je niet veel meer na 3 minuten getrapt/geslagen te worden door 7 man..

Laatst bewerkt:
Oh, was 't in Amerika? Kan t filmpje pas zien als ik thuis ben.

Maar 't waren dus wannabe n**gers?

Niets te e-heroes man. Wat dan, ze pakken hem dubbel zo hard? Erger dan dat kunnen ze niet gaan of ze moeten er wapens bijhalen ???

Sowieso keihard in het rond maaien. En had ik een mes, ik maakte ze allemaal kapot :)

Wat nou als 1 iemand hem eens goed raakt schopte vol in ze gezicht en hij KO of wat dan ook, dan was het verhaal anders geweest. Of als ze begonnen te stampen? Vond de klappen meevallen..

Denk dat hij wel de angstigste minuten van zijn leven meegemaakt heeft.
En reken er maar op dat hij dit zomaar vergeet.

Word gewoon misselijk als ik naar zo iets kijk en mijn bloed begint dan te koken.
Maar denk dat als je in die situatie weinig kan doen, hopen dat je weg kan rennen.

Momenteel bekijken: 40 gebruiker(s) (32 leden en 8 gasten) dit topic

Goed topic

Tuurlijk waren het allemaal ****ing p*ssy's, anders zou die jongen er erger aan toe zijn geweest.
Wees blij dat het allemaal wannabe's zijn, aangezien ze constant naar het hoofd enzo trappen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 16:04 ----------

Wat nou als 1 iemand hem eens goed raakt schopte vol in ze gezicht en hij KO of wat dan ook, dan was het verhaal anders geweest. Of als ze begonnen te stampen? Vond de klappen meevallen..

Heb je het filmpje bekeken? Hij wordt vastgehouden op de grond en ze stampen zowat constant man ???

Tuurlijk waren het allemaal ****ing p*ssy's, anders zou die jongen er erger aan toe zijn geweest.
Wees blij dat het allemaal wannabe's zijn, aangezien ze constant naar het hoofd enzo trappen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 16:04 ----------

Heb je het filmpje bekeken? Hij wordt vastgehouden op de grond en ze stampen zowat constant man ???

ja, als je het zo bekijkt valt het nog wel mee aangezien hij nog gewoon kan wegrennen etc.

Misselijkmakende video op de internets. Zeven thugs in Chicago meppen & schoppen een weerloze Aziatische jongen aan gort. Geen idee waarom. Aangezien youtube niet wenst te modereren is er een ouderwetse commentwar (+50K comments in een dag) aan de gang op zoek naar de daders. Hun namen zijn: Wesley Woe (grijze hoodie), Easley Woe (bontkraagje, blauw-gestreepte adidasbroek), Raymond Palomino (blank) Todd Ramos (zwart/grijze hoodie) Johnny Li (blauwe hoodie), Danny Hoe (helemaal in het zwart).

:roflol:

dit is trouwens ook echt een topic voor die tazzmaniac, die trommelaar

Had wel zo'n kortzichtige reactie verwacht. Zo'n straf gaat meer uithalen dan opsluiten, waar ze alleen maar leren om zware criminelen te worden. Bovendien is het juist vernederend voor hen om dat soort werkjes te doen, als ze zouden mogen kiezen zouden ze waarschijnlijk voor de celstraf gaan.

Dit zijn geen echte gangsters maar gewoon rotjochies met teveel vrije tijd die eens moeten leren wat werken is, en zo doen ze nog eens iets nuttigs voor de samenleving.

Maar ja het is stoerder om op internet te roepen dat ze dood moeten natuurlijk.

Misselijkmakende video op de internets. Zeven thugs in Chicago meppen & schoppen een weerloze Aziatische jongen aan gort. Geen idee waarom. Aangezien youtube niet wenst te modereren is er een ouderwetse commentwar (+50K comments in een dag) aan de gang op zoek naar de daders. Hun namen zijn: Wesley Woe (grijze hoodie), Easley Woe (bontkraagje, blauw-gestreepte adidasbroek), Raymond Palomino (blank) Todd Ramos (zwart/grijze hoodie) Johnny Li (blauwe hoodie), Danny Hoe (helemaal in het zwart).

:roflol:

Onoes! Het is de duifmeneer

hoe-hoe-hoe-hoe

Door de adrenaline die door je lijf giert voel je er niet veel van hoor, believe you me. Het is pas nadien (of de volgende dag) dat de pijn komt...
i know! heb ook wel eens een flinke groep achter me aan gehad dat ze me trapte en sloegen en probeerde me vriendin te beschermen was nog gelukt ook ik ving het meeste op daarna had familie het verder afgehandeld.. kon nog wel weg komen gelukkig haha, maar op moment voelde ik niks

waar is die gebleven trouwens? die tazz nogwat

i know! heb ook wel eens een flinke groep achter me aan gehad dat ze me trapte en sloegen en probeerde me vriendin te beschermen was nog gelukt ook ik ving het meeste op daarna had familie het verder afgehandeld.. kon nog wel weg komen gelukkig haha, maar op moment voelde ik niks

idd, adrenaline zorgt ook voor veel

walgelijk, ik snap trouwens niet waarom ze zo dom zijn om het op youtube te zetten?

Terug
Naar boven