- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het topic moet toch in leven blijven!de mma vs bb discussie
die totaal nutteloos is omdat bodybuilden en mma gewoon een aparte sport zijn
bb=fysiek opbouwen
mma=vechten
zocht ff een ander onderwerp dus
.Dit is gewoon kansloze groepsdruk. Dat blanke jochie die zn handschoenen komt brengen trilt van de spanning. Die zit het helemaal zitten, mag eindelijk iemand slaan. Kwestie van stoer doen en 'street' cred opbouwen, anders hadden twee hem tegen de muur gehouden en was er één rampage op zn maagstreek / gezicht gegaan.
Heb zo'n verhaal meegemaakt met één van mn beste maten. Was in elkaar gerost en bestolen door 10 man, waarna we zoals iedereen hier klaar stonden om ze één voor één kapot te maken. Echter, floot hij ons terug omdat geweld niets oploste. Hij had liever zn spullen terug. We hebben velen van hun wel gewoon even vriendelijke laten weten voortaan maar over hun schouder te kijken omdat mochten we ze tegenkomen dat niet leuk afloopt. Zat laatst met een maat (90kg, 13%) in de Burger King en één van hun kwam binnen met zn vrienden. Toen we hem beide een minuut aanstaarde verliet hij de rij terwijl die bijna aan de beurt was en liep die weg.
Toch.. Dit was zijn keuze en daarom heb ik hem ook gerespecteerd. Maar als iemand aan mijn familie zou komen, zou het me geen **** uit kunnen maken (hoe kortzichtig het ook is) wat iemand zegt en op rampage gaan.
haha inderdaad, ik hield het niet eens 6 seconden vol.God ik hield het echt geen 6 seconde uit, wat praat dat wijf sloom. Alsof ze mentaal geretardeerd is. Ik hoop voor haar dat ze opengesneden word
de straf van T vind ik goed, maar zo gastjes zouden een jaartje bootcamp mogen ondergaan met een drill waar ze bij schijten![]()