XXL Nutrition

17 jarige jongen mishandeld

dat wijf is gewoon bang dat ze zelf ook opgepakt word

Jongen uit mijn klas is na school in elkaar gestampt door 14 man. Alle 14 enkel geschorst. iMAD

alle chinezen terug naar Marokko!

Mogen ze alle 6 de touwtyfus krijgen.

3cd8a33a.png

Op zo'n momenten zou ik toch willen dat ik daar was geweest met een pistool. Daar gingen heel wat knieschuifjes kapot.

Ik ben van mezelf eerst ingesteld om het uit te praten, maar zodra er maar één zo'n pik een klap uitdeelt krijg ik toch echt zwart voor mijn ogen en eet ze allemaal op als pre-workout meal.

de doodstraf voor dit volk graag

Erg triest ! Hoop dat ze allen worden gepakt en zwaar moeten boeten voor hun daden........

Bij dit soort filmpjes hoop/wil ik altijd dat er toevallig iemand langsloopt met een mes op zak, ze allemaal neersteekt en wegrent. Zou toch geweldig zijn dat er tijdens het filmen iemand komt aanrennen, allemaal neersteekt(behalve het slachtoffer natuurlijk) en dan wegrent.

Bij dit soort filmpjes hoop/wil ik altijd dat er toevallig iemand langsloopt met een mes op zak, ze allemaal neersteekt en wegrent. Zou toch geweldig zijn dat er tijdens het filmen iemand komt aanrennen, allemaal neersteekt(behalve het slachtoffer natuurlijk) en dan wegrent.

Dat moet dan een suicidaal persoon zijn want als je dan opgepakt wordt draai je in 'Murica voor de rest van je leven de bak in

:mad::mad::mad::fire: Stelletje viezerikken. Godvergloeiende, dat zou je overkomen zeg. Daar begin je inderdaad helemaal niets meer tegen. ter***lijers.

De response video van dat meisje is ook werkelijk tenenkrommend. Ik kan gewoon niet langer dan 10 sec dat gewauwel aanhoren. Praat ****ing laaaaaangzaaaaaam......en..... like.......uhm......like.........uhm.......jeah.........

Die heeft echt het IQ van een banaantje

De response video van dat meisje is ook werkelijk tenenkrommend. Ik kan gewoon niet langer dan 10 sec dat gewauwel aanhoren. Praat ****ing laaaaaangzaaaaaam......en..... like.......uhm......like.........uhm.......jeah.........

Die heeft echt het IQ van een banaantje
Je bedoelt van een baviaantje???...en die eten ook graag banaantjes natuurlijk. Voor de rest niets interessants aan.:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven