MuscleMeat

18 jaar en wil wat droger, iemand tips mbt trainen?

• Topic Starter Topic Starter
bij mij zie je nergens aders alleen bij me ónderarmen, maar die op die filmpje heeft het goed droog, je ziet alleen die huidvelletje :P

in spiermassa..
gaat het dan niet slomer?

Als je een hoger vet percentage hebt zal je niet sneller spieren winnen (integendeel te hoge BF percentages geeft zelfs extra oestrogenen). Een extreem laag vetpercentage is dan ook weer niet goed aangezien je dan waarschijnlijk niet echt genoeg eet om je hormoonhuishouding in orde te houden. Maar tussen de 7 à 10 % moet het echt wel te doen zijn om spieren te winnen. Je zal zo ook sneller je progressie zien en er minder lang over doen om het vet er terug af te werken.

bij mij zie je nergens aders alleen bij me ónderarmen, maar die op die filmpje heeft het goed droog, je ziet alleen die huidvelletje :P

Ja die aders die komen binnekort wel maak je daar maar geen zorgen over. Probeer alvast niet te snel te gaan met je vetverlies, hoe dichter je komt bij je doel hoe trager het zal gaan. Je zal dus veel geduld en doorzettingsvermogen moeten hebben.
Alvast veel succes nog!

Die gast staat inderdaad echt super droog. Ik wil ook eens zo droog staan en ik ga het echt proberen om dit te behalen.

Je staat inderdaad droog genoeg. Ga nog wat vuurwerk op een voetbalveld afsteken ofzo. :p

ik vind je opzich goed uitzien op die foto's maar je houding is heel raar, onderuit gezakt en een kromme rug ofzo???

• Topic Starter Topic Starter
whahaa :P ik heb dernet voor het eeerst weer na 2 jaar cardio gedaan, 5 min roeien 5 min rennen:P was kapot:P

Je bent te dun.

Bulken...

2 dingen, ga rechtop staan en ga meer eten..

als je hiermee gaat cutten hou je niks over

ja maar groot gespierd ipv dun is wel moeilijk voor een 18 jarige

Ja, ok, je bent pas 18, maar je moet makkelijk 80 kunnen wegen. Zwaar trainen en goed eten.

Er zijn toch tieners hier die een topfysiek hebben. Misschien hebben ze aanleg, ik geef toe dat je smal gebouwd bent, maar daarom zet ik 80 als voorlopig streefgewicht neer en niet gelijk 85 of 90.

:cool:

Als ik jou was zou ik nog 10kg schoon erbij bulken, en dan januari/februari 2010 cutten tot 8%.

Als je nu nog droger wilt komen te staan blijft er niet veel meer over.

Ik zou nu nog niet beginnen met cutten, gewoon nog even doorknallen.

Terug
Naar boven