Fitness Seller

18 maanden trainen

Stigmeister

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen, na 18 maanden trainen 10 kg bijgekomen (nu op 78kg, 1.81m)
Deze foto's zijn op rustdag dus koud genomen
Bench: 3*8*95kg
Squat/DL: Doe ik niet, heb vroeger onderrug gebroken (zie litteken), dus doe ik het met de machines
Weighted pullups: 3*10*(bw+20 kg)
Tips welkom

pic'.jpg

pic1.jpg

pic2.jpg

Laatst bewerkt:
heb je ook before pics?

en goede foto van de voorkant?

• Topic Starter Topic Starter
Deze zijn van toen ik een 2 a 3 tal maanden bezig was. Was wat belachelijk aan het doen voor mijn vriendin, had toen beter een riem aangedaan, excuses daarvoor. Woog toen 70 kg.

DSC00147.JPG

DSC00148.JPG

DSC00149.JPG

Laatst bewerkt:
En deze zijn van 4 maanden geleden, dus 14 maand trainen.

pic6.jpg

pic7.jpg

Geen ideale foto's om je fysiek te beoordelen. Je hebt wel duidelijk een mooie V-shape.

moeilijk om te oordelen maar ziet er zeker goed uit !

Lekker zo doorgaan:)
Wat leg press je dan zoal en leg extension, omdat je geen squat doet...

Ziet er goed uit zo, je staat ook goed droog. 10kg vvm op 18 maanden is zeker niet slecht, zeker als je niet optimaal benen kan trainen waardoor de massa vooral van je UB komt. Doe zo voort :)

Goed bezig !!

ziet er goed uit

Merci voor de reacties. Ik zal over enkele kilo's iemand vragen om eens deftige foto's te maken.

Leg press: 4*10*170kg
Leg Extension: 4*10*80kg
Seated hamstring: 4*10*65kg

Ik heb een tijdje gesquat en dit is idd een wonderoefening ivm de leg press of extension maar mijn rug kon het niet dragen, safety first.

Laatst bewerkt:
Merci voor de reacties. Ik zal over enkele kilo's iemand vragen om eens deftige foto's te maken.

Leg press: 4*10*170kg
Leg Extension: 4*10*80kg
Seated hamstring: 4*10*65kg

Ik heb een tijdje gesquat en dit is idd een wonderoefening ivm de leg press of extension maar mijn rug kon het niet dragen, safety first.
erg jammer, maar goed dat je alternatieven zoekt

Ziet er zeker goed uit, misschien zijn de traps nog een aandachtspuntje?

Scherp oog heb jij, ik train de traps nauwelijks. Dat is zo net het enigste dat ik niet mooi vind, als iemands nek verdwijnt in een trapezium spiermassa :-p. Maar iets meer kan idd geen kwaad.

Goeie progressie zeker! Grote traps vind ik persoonlijk ook niet mooi, al zijn die van jou wel erg minimaal(no flame intended) Vind ook eigenlijk wel vreemd dat ze niet meer zijn mee gegroeid, ook al doe je hier geen iso oefeningen voor. Misschien door ontbreken van dl wie zal het zeggen, iig solid progressie, gaat zo voort en misschien toch af en toe een setje traps bijpakken.

Terug
Naar boven