AndroidHealthClinic

19 Jaar, In de zomervakantie begonnen met bulken + foto voor het bulken

Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
Hey!

Ik ben Ronald, en ik zit sinds kort ook op deze site.
Op m`n 15e en een half ben ik begonnen aan fitness.
ben doorgegaan tot mijn 17e waarbij ik op een gegeven moment niet meer fatsoenlijk zonder pijn kon trainen vanwege een schouderafwijking waar ik mee geboren ben. ik ging nauwelijk meer naar de sportschool omdat mijn fysio(meerdere fysio`s) mij dat hebben aangeraden, .heb mij zelfs een tijdje uitgeschreven van de sportschool uiteindelijk.

in het jaar 2015 in eind augustus heb ik besloten mij weer in te schrijven in de sportschool, de basic-fit in hoogvliet. daar besloot ik weer te gaan beginnen met fitness, ik mistte het echt!

Door de (stabilisatie oefeningen) van mijn laatste 3 fysio`s te combineren is het gelukt om met een stuk minder pijn te trainen. echt dankbaar!

ik gebruikte de laatste maanden van 2015 om mijn spieren weer te laten wennen. en vanaf 2016 ben ik begonnen met het droogtrainen en het veranderen van voedingspatroon, 5 en een halve maand alleen maar voornamelijk gezond eten end dieten!

Hier onder is de foto van het resultaat na 5 en een halve maand!

en nu ben ik begonnen met bulken in de zomervakantie.

Stats:
ik zit nu op een vetpercentage van 25%
ik ben 87 KG
ik ben 1,84 meter

deze zelfgemaakte schema ga ik gebruiken om massa te trainen:

Dag 1: Biceps, Deadlift

Dag 2: Squats, Chest

Dag 3: Abs, Bovenrug

Dag 4: -

Dag 5: Legday, Schouders

Dag 6: -

Dag 7: Triceps, Abs

Heeft er iemand nog Advies/Feedback of opmerkingen voor het trainen van massa?

Foto resultaat IMG_2771.jpg

IMG_2771.jpg

Vreemd schema, vind het totaal niet logisch zoals je het doet. Waarom niet gewoon een fullbody of UB/LB schema?

5,5 cutten en op 25% eindigen, waarop ben je begonnen?

zelfgemaakt schema is niet goed vind ik.

Fullbody of ub/lb lijkt me beter.

Hoelang ben je nu aan het bulken dan ?

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd schema, vind het totaal niet logisch zoals je het doet. Waarom niet gewoon een fullbody of UB/LB schema?

Hey,

de logica zit hem in het feit, dat je een kleinere spier samenpakt met een grotere spier waardoor er meer groeihormonen vrijkomen.
behalve op zondag..blijkbaar

kan je mij misschien laten zien wat jij een goede ub/Lb schema vind?

Hey,

de logica zit hem in het feit, dat je een kleinere spier samenpakt met een grotere spier waardoor er meer groeihormonen vrijkomen.

De hoeveelheid die hierdoor extra vrijkomt zal je volgens mij niets opleveren omdat deze te verwaarlozen is.

dat schema is echt butt, google gewoon bijvoorbeeld op t-nation staan al10000 schema's.

Hey,

Niet naar logica zoeken, andere hebben dat voor je gedaan, begin lekker met een bestaand schema en ga over een paar kaar sleutelen aan schemas

Terug
Naar boven