AndroidHealthClinic

19, zie geen effect van fitness

eclipx

Cool Novice
Waardering
0
hey, ik ben 19 jaar, ik ben altijd mager/slank geweest, altijd rond de 65KG, ik kom niet aan en ik vermager ook nooit. Nu doe ik al een maandje ofzo fitness, maar ik vind dat je heel moeilijk kan zien dat ik aan fitness doe.

Wat kan ik doen?

Laatst bewerkt:
langer trainen? nogal logisch dat je niet veel ziet in 1 maand..

1 maand?
fitness is een langetermijnsport he..

Post je voedings- en trainingsschema eens

Edit: Oh, ik las één jaar :o

als je lang haar wil heb je het toch ook nie na 1 maand....

Een maand lang fanatiek elke dag trainen lijkt alsof er heel wat spieren bij zouden moeten komen. Maar vraag hier op het forum maar eens rond hoelang de meeste mensen hier al trainen en je zult erachter komen dat in een maand je niet echt zoden aan de dijk zet.
Waarom denk je dat in alle fitnesscentra rond de zomer maanden en rond oud en nieuw het ineens zo druk wordt, en waarom dat na 1,5 maand al weer sterk is afgenomen??!!

Het begin is gemaakt, maar blijf doorzetten en laat iemand eens een keer kijken of je alle oefeningen goed doet. Bij bankdrukken kun je namelijk heel veel gewicht drukken als je hem maar tot de helft laat zakken, en als je de oefening naar behoren uitvoert veel minder, maar wel effectiever snaps?

eten.

Meer eten als je niet bent aangekomen in 1 maand immo.

In 1 maand kun je niet veel verwachten. Ik train nu zo'n 6 maanden, en zie zelf nog steeds geen verschil, terwijl wat mensen die ik al 6 maanden niet gezien had wel verschil bij mij zien. Bij jezelf is het vaak heel moeilijk te zien tenzij je vergelijkingsmateriaal hebt (fotos ed).

Eten trainen slapen!

Al een maand.........
Je moet geduld hebben. Train hard en eet goed dan komt het vanzelf. Tis een jarenplan.

Idd trainen, eten en rust zijn de belangrijkste punten!!
In 1 maand kan je weinig verwachten, dus gewoon door blijven zetten...
LAat eens weten wat en hoe je traint

In 1 maand kun je niet veel verwachten. Ik train nu zo'n 6 maanden, en zie zelf nog steeds geen verschil, terwijl wat mensen die ik al 6 maanden niet gezien had wel verschil bij mij zien. Bij jezelf is het vaak heel moeilijk te zien tenzij je vergelijkingsmateriaal hebt (fotos ed).

Eten trainen slapen!

Dan eet je echt niet genoeg hoor. Na 6 maanden hoor je toch echt veel buffer te zijn, zelfs als je heel lang bent. Of je hebt serieus last van biggorexia.

ik zie al waar het probleem zich bevind.
stop maar met trainen je gaat nooit groot worden;)

Haha das ook lekker makkelijk gezegd;)

Gewoon lekker door blijven gaan!!

Eten trainen slapen!

www.google.com voedingstabel <

Das een goeie;)

En laat eens weten hoe je traint....

Goed door trainen
Goed door eten (aka VRETEN !!)
En kom over 11 maanden maar eens terug, dan zie je wel verschil

Na 1 maand kan je helemaal niks beoordelen.

De eerste maanden vind alleen de rekrutering van "sluimerende motor units" plaats. M.a.w. spiervezels die je voor dat je begon met trainen niet gebruikte, komen nu in actie. Dit zal wel leiden tot een grotere krachttoename, maar niet in een groter spiervezelvolume. Pas na een week of 8 trainen gaat hypertrofie een rol spelen.

Dus nog ff een paar maandjes doorknallen!

Als je niet aankomt -> meer eten
Ik kwam vroeger ook zogezegd niet aan maar gewoon MEER ETEN.

En een maand is niks, wacht nog maar een maand of 3-4 (liefst een jaar), dan zal je al wat spiertjes krijgen.

Terug
Naar boven