Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, vroeger nam ik een mass-gainer maar die pot is op, en ik kzat daarmee zo rond de 73KG.IK wist het wel zag het meteen aan je pics.,daarom dat ik ook zei stop maar met trainen je gaat nooit groot worden.vergeet niet te zeggen dat je ook nu en dan xtc neemt heik rook toch wel veel jointjes tijdens de week en weekend en ga zwaar uit, alcohol enzo, en ik heb dan daarna altijd enorme vreet-kicks, en ik eet dan echt alles op wat er thuis ligt. dat is al maanden zo, maar ik kom echt geen enkele kg bij, vroeger nam ik een mass-gainer maar die pot is op, en ik kzat daarmee zo rond de 73KG.

IK wist het wel zag het meteen aan je pics.,daarom dat ik ook zei stop maar met trainen je gaat nooit groot worden.vergeet niet te zeggen dat je ook nu en dan xtc neemt he![]()

Het zou wel mooi zijn ja na een maand al duidelijk resultaat hebt maar helaas werkt het allemaal niet zo snel gewoon doorblijven gaan goed eten en trainen dan komt het uiteindelijk wel goed
in het leven moet je nu eenmaal keuzes maken,kies je voor uitgaan,drugs,drank dan moet je niet aan bb beginnen.Ongeveer 2 jaar geleden heb ik denk ik 6 maand gepowerlift. Maar kben dan echt zwaar beginnen uitgaan enjah...

ik rook toch wel veel jointjes tijdens de week en weekend en ga zwaar uit, alcohol enzo, en ik heb dan daarna altijd enorme vreet-kicks, en ik eet dan echt alles op wat er thuis ligt. dat is al maanden zo, maar ik kom echt geen enkele kg bij, vroeger nam ik een mass-gainer maar die pot is op, en ik kzat daarmee zo rond de 73KG.