Fitness Seller

19, zie geen effect van fitness

Ik zelf had naar mijn mening pas een licht resultaat na 10 maanden serieus trainen. Dus het is normaal dat je nix merkt, veel eten en niet overtrainen in het begin

• Topic Starter Topic Starter
ik rook toch wel veel jointjes tijdens de week en weekend en ga zwaar uit, alcohol enzo, en ik heb dan daarna altijd enorme vreet-kicks, en ik eet dan echt alles op wat er thuis ligt. dat is al maanden zo, maar ik kom echt geen enkele kg bij :(, vroeger nam ik een mass-gainer maar die pot is op, en ik kzat daarmee zo rond de 73KG.

ik rook toch wel veel jointjes tijdens de week en weekend en ga zwaar uit, alcohol enzo, en ik heb dan daarna altijd enorme vreet-kicks, en ik eet dan echt alles op wat er thuis ligt. dat is al maanden zo, maar ik kom echt geen enkele kg bij :(, vroeger nam ik een mass-gainer maar die pot is op, en ik kzat daarmee zo rond de 73KG.
IK wist het wel zag het meteen aan je pics.,daarom dat ik ook zei stop maar met trainen je gaat nooit groot worden.vergeet niet te zeggen dat je ook nu en dan xtc neemt he :D

Het zou wel mooi zijn ja na een maand al duidelijk resultaat hebt maar helaas werkt het allemaal niet zo snel gewoon doorblijven gaan goed eten en trainen dan komt het uiteindelijk wel goed

• Topic Starter Topic Starter
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik denk ik 6 maand gepowerlift. Maar kben dan echt zwaar beginnen uitgaan enjah...

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik denk ik 6 maand gepowerlift. Maar kben dan echt zwaar beginnen uitgaan enjah...
in het leven moet je nu eenmaal keuzes maken,kies je voor uitgaan,drugs,drank dan moet je niet aan bb beginnen.
bodybuilding eist corrrecte voeding,trainen en heel veel dicipline,anders zal je nooit groeien;)

Vroegahh? Je bedoelt een maand geleden?

Ventje fl**ker toch op met dit soort zielepoot verhalen. Of je gaat keihard aan het werk met de ijzers en maakt er wat van. Dus zeker geen drugs en alcohol in zeer beperkte mate.En je zult alle tips, trics en gedegen adviezen krijgen. :cool:

Of je gaat met de afgezakte krisskross spijkerbroek de lolige lamlul uithangen, maar donder hier dan gewoon op!!

Alles is een keuze, maar verwacht hier iig geen begrip als jou de 2e optie toch aantrekkelijker lijkt.

Voorspelling: Jij zult nooit groot worden aangezien je nu al loopt te klagen over tegenvallende resultaten na 1 mnd trainen.

mischien heb je wel geen aanleg, want na 1 maand had je allang grote spierballen moeten hebben :dunno:

eventueel nog even volhouden, en na 4 jaar keihard trainen en vreten nog even kijken of er dan wel iets verandert is....

There are no skinny guys, vreten gvd!

Terug
Naar boven