AndroidHealthClinic

19j 192cm 98kg 12% 4 maanden bulk

Wtf is dit nou weer voor onzin, waarom zou ik gaan liegen over mijn ****ing progressie... Omdat dan een paar mensen op internet me extra stoer gaan vinden terwijl ze mij geen eens in het echt kennen?

Die eerste foto is gemaakt op 27 oktober vorig jaar, toen ik 1 a 2 weken bezig was. Ik ben Eind september teruggekomen van een jaar reizen waarna ik nog 83kg woog, ben zo een 2-3 weken later beginnen met trainen. Voordat ik wegging woog ik 93kg op 10%.

Of die 83 en 98 kg met het zelfde vochtgehalte was of whatever weet ik niet, ik weeg niet specifiek op 1 moment. Mijn vetgehalte is misschien gestegen met 1 maximaal 2% maar zeer plaatselijk en enkel in mijn zij, niet op de rest van mijn buik.

26 december 2010 (iets meer dan 2 jaar terug, geen 3 dus) deadlifte ik inderdaad al 180kg, woog ik 90kg en had ik ook een bench van 110. Dit is halverwege 2010 nog hoger geweest. Mede hierdoor dat ik nu ook vast sneller ben gegroeid.

Heb verder geen zin om aandacht te geven aan mensen die het allemaal niet geloven, even goede vrienden. Dan zien jullie wel weer een topic over 6-8 weken als ik klaar ben met cutten, mogen jullie weer zeuren dat ik loop te liegen over mijn stats en pics.

Vent, je openingspost doet suggereren dat je in oktober 70kg benchte zonder trainingservaring, vervolgens na 4 maandjes bulken 2x120. Don't get me wrong, vind je progressie helemaal niet slecht.

Hier wordt gewoon altijd gejankt op mensen die goeie progressie boeken, hoor.

Negeren en doorgaan zoals je bezig bent!

Brb even vooraf wegen naakt na een week verhongeren en nawegen met schoenen en 6 liter water in mn maag en een halterschijf in mn klauwen.

Beest man, 2549 kilo aangekomen in 15 weken, en dan alleen op je bovenlichaam. Onderwijs ons.

Mensen hier hebben blijkbaar geen ervaring met ''spiergeheugen''.
Goed resultaat en ik denk zeker dat dit geen bullshit e-hero stats zijn. :thumbs:

Vent, je openingspost doet suggereren dat je in oktober 70kg benchte zonder trainingservaring, vervolgens na 4 maandjes bulken 2x120. Don't get me wrong, vind je progressie helemaal niet slecht.

Misschien lezen jullie gewoon niet goed:

Hier het resultaat van mijn 3.5-4 maanden bulk. Na 1 jaar niet te hebben getraind door rondreis was ik van 93kg naar 83kg gezakt, het was tijd om het weer omhoog te werken.

Mensen hier hebben blijkbaar geen ervaring met ''spiergeheugen''.
Goed resultaat en ik denk zeker dat dit geen bullshit e-hero stats zijn. :thumbs:

Zeerzeker wel ervaring mee. Maar deze resultaten zijn absurt, zeker als je er rekening mee houdt dat hij aangeeft zn benen nauwelijks te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
"Benen beschamend > nog steeds beschamend. Impliceert dat je niet veel of geen massa op je benen hebt gepakt, in mijn ogen, dus die massa zal dan wel op ub zitten?

Zeerzeker wel ervaring mee. Maar deze resultaten zijn absurt, zeker als je er rekening mee houdt dat hij aangeeft zn benen nauwelijks te pakken.

Ik heb er 20kg in 20 weken mee gepakt. Bf is wel +6% ongeveer en benen van 56 naar 70. Het is dus zeker wel mogelijk.

bullshit.3.jpg

Je moet niet zo haten op mensen die in tegenstelling tot jou niet vanaf week 1 en 60kg zijn gaan kuren.

Je moet niet zo haten op mensen die in tegenstelling tot jou niet vanaf week 1 en 60kg zijn gaan kuren.

Man wat lul je nou, ik had al trainingservaring voor ik kuurde, door omstandigdheden ben ik die verloren (wat jullie overigens geen zak aangaat, als ik vertel wat ik meegemaakt heb in die tijd had je allang je mond gehouden), overigens check me pics man, ik heb zo goed als al mijn gains behouden en ga weer vooruit..

Dus **** je vooroordelen maat!

En nog heb je geen massa..

Haha

Terug
Naar boven