AndroidHealthClinic

19j 192cm 98kg 12% 4 maanden bulk

zucht..
duidelijke roid rage hier..

zucht..
duidelijke roid rage hier..

Jup roid rage na 3maand na mijn kuur, goed geinformeerd ben jij..

Nee overigens excuses, maar vindt het beetje zielig dat er hier een maand na mijn post nog altijd gasten bezig zijn over dat ik vroeg kuurde, had ik mijn mond gehouden was er niets aan de hand en had niemand wat door..

Ach, ik ga er verder niet meer op in, haters gonna hate..

• Topic Starter Topic Starter

Nee overigens excuses, maar vindt het beetje zielig dat er hier een maand na mijn post nog altijd gasten bezig zijn over dat ik vroeg kuurde, had ik mijn mond gehouden was er niets aan de hand en had niemand wat door..

Dat dacht ik ook toen ik jou eerste post las..

Heerlijk topic is dit geworden! :D

Wie is hier nou aan het haten.
Beetje lullen dat die gains niet mogelijk zijn om het met jezelf goed te praten dat je zo weinig uit je kuur hebt gehaald dat niemand wat door heeft.

Wie is hier nou aan het haten.
Beetje lullen dat die gains niet mogelijk zijn om het met jezelf goed te praten dat je zo weinig uit je kuur hebt gehaald dat niemand wat door heeft.

Waar jij jou facts haalt weet ik ook niet, ik had mid cycle een pic gepost in mijn gallerij en verzwegen dat ik gebruikte en de helft had het door.. Heb die pic overigens verwijderd..

En die gains die deze kerel maakt zijn gwn bullshit in die korte tijd, zelf met muscle memory, en diep vanbinnen weet jij dat ook maar dit topic draait nu uit op witte ridders..

En het zou niet de eerste zijn die hier post hoe snel hoe groot hij is geworden om daarna toe te geven dat het toch wat langer duurde..

Achja denk jij maar wat jij wilt, ik ben al blij dat ik niet zo'n lelijke kop als jou heb..

Die 'facts' haar ik uit je eigen berichten. Heel toevallig ben ik ook zo snel aangekomen en het had nog wel meer kunnen zijn.
Dus hou gewoon ff je mond dicht ecto

kuur jij nog maar lekker beetje verder..;)
ik own je toch met mn natural fysiek..
kusje

• Like
Waarderingen: MaxB
Hahaha jullie e-status is er niet op verbeterd..

Like i care..
Ik maak me tenminste niet belachelijk en ben gelukkig geen ecto meer

Like i care..
Ik maak me tenminste niet belachelijk en ben gelukkig geen ecto meer

Nou, als jij dat denkt, leuk voor jou..
Ga verder maar zwijgen, maak me idd belachelijk..

Ik hoef niet te strijden tegen jullie, grotere ridders dan jullie kan gwn niet..

83 > 98 kg
Armen: 35.5 > 41cm
Benen: Beschamend > nog steeds beschamend
Bench: 70kg > 2x120kg
Deadlift: 130kg > 2x180kg

Hmm, apart van die benen, is toch een indrukwekkende deadlift. Doe je geen squatterdesquat?

Trouwens geweldig topic, dit

:popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
83 > 98 kg
Armen: 35.5 > 41cm
Benen: Beschamend > nog steeds beschamend
Bench: 70kg > 2x120kg
Deadlift: 130kg > 2x180kg

Hmm, apart van die benen, is toch een indrukwekkende deadlift. Doe je geen squatterdesquat?

Trouwens geweldig topic, dit

:popcorn:

Dankuwel, en jazeker.. Vandaag nog gesquat.

Momenteel 6 dagen in mijn cut, al mijn kracht heb ik nog, zoniet meer buik oogt al stukje droger... Gaat lekker, en snel. Armen zijn zelfs nog gegroeid... Maarja ik zal vast onbewust wel weer aan het e-statten zijn ;)

MichealJacksonPopcorn.gif

Overigens, nette progressie man!

Op je foto's is een mooie progressie te zien, maar in 16 weken tijd 15 kilo bijkomen en armen die 5,5 cm groeien is wel heel erg ongeloofwaardig.

Val is een kilotje of 20 af en ga dan meteen heel serieus trainen en elke dag 5000+ kcal eten.

Gasten ik ga dood om dit topic please continue.

MaxB vind je progressie zeer netjes, afgaande op je fotoalbum. Maar waar the hell is het voor nodig zoveel kcal naar binnen te stoppen? Kom je alleen maar onnodig vet aan

MaxB vind je progressie zeer netjes, afgaande op je fotoalbum. Maar waar the hell is het voor nodig zoveel kcal naar binnen te stoppen? Kom je alleen maar onnodig vet aan

Als je zoveel bent afgevallen, kracht weg ed. dan wil je gewoon zo snel mogelijk weer aankomen. Die vetgains neem ik dan maar voor lief. Volgend jaar sta ik ripped. Eerst proberen 40kg in een jaar te halen

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 23:44 ----------

Dan is 20 kilo in 20 weken nog steeds erg veel, maar jij geeft aan vp +6%.

Bij ts vind ik het ook moeilijk oordelen of het realistisch is omdat er niet echt duidelijke 'begin' foto's zijn maar het is zeker wel mogelijk om na een grote terugval zo snel weer aan te komen.

Zodat je niet stopt met groeien in de lengte. Als je cut stop je moet groeien.

Terug
Naar boven