- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
Wil nog goed bro, heb een stel van die stofachtige broeken van de Jack en Jones ( echt geen idee hoe dat heet, heb niet zoveel verstand van die shit), zijn tapered fit in maat 36/34 en die kan ik nog aan zolang ik geen gekke dingen doe. Ook 2 broeken van de Sting in die maat en die gaan ook nog, Loose Fit broeken.
Schouders laat k op het breedste punt meten in normale houding, dus niks aangespannen, zelfde geld voor borst/rug, niet aangespannen en zonder pomp in de ochtend gemeten.
Powerliften zit in de familie en heb altijd redelijk op powerliften getraind. krachtstats zijn van 3 maanden terug, kreeg blessure aan linker schouder bij bankdrukken (nogsteeds last van) en knie bij het squatten. Ben dus gestopt met maxen en train nu gewoon weer 8-12 rep range. Nu gewoon cleanbulken en wil vanaf maart langzaam gaan cutten tot laag in de single digits.
Ga in de kerst ff flink shoppen. Draag nu nog shirtjes die ik vorig jaar ook droeg, ziet er niet uit dus

Flinke stats heb jij dan kerel, hoe oud ben jij?
Edit: borst zit op 120 cm, gemeten onder oksel in ontspannen houding.
Laatst bewerkt:

), zijn tapered fit in maat 36/34 en die kan ik nog aan zolang ik geen gekke dingen doe. Ook 2 broeken van de Sting in die maat en die gaan ook nog, Loose Fit broeken.