MuscleMeat

1e foto van maxi.

KaLe zei:
ik zit op 27 kg in 4 jaar (zelfde vet%). En dan zijn de meeste kilo's nog van de laatste 2 jaar (daarvoor deed ik het niet helemaal goed :D lees; slecht eten, slecht trainen). IMO moet 12 kg in een jaar tot 2 jaar wel te halen zijn, mits een redelijke tot goede aanleg, goede voeding en training.

Met een gelijk vet% wil dus ook zeggen dat er ook vet is bijgekomen he.

Neem iemand weegt 70 kg met 15% vet => 10,5kg vet

Hij verzwaart 30kg, dus naar 100kg, zelfde vet% => 15kg vet

Dus is dat slechts 25,5 kg spieren, wat dan nog niet allemaal spieren zijn:)

effe kommanken;)

Ik weet wel dat het bijna voor iedereen mogelijk is een bovenarm van 40 cm droog te kweken. Ik begon met 59 KG bij 1.88, 28 cm armen, 9% in 2001, zonder schema, gewoon trainen, voeding was slecht en overttraining had ik nog nooit van gehoord. Nu weeg ik 85 kg bij 1.88 en 39 cm armen en zo'n 7%.

Het laatste jaar zijn mijn armen van 34 cm naar 39 cm gegaan omdat ik alles opgeofferd heb voor bodybuilding. En ben nog kurkdroog.

@marky, ben je het hele jaar droog geweest?

ik ben ongeveer met dezelfde stats als jij begonnen, was/ben alleen wat kleiner(1.77)
ben begonnen met 58kg, 28cm armen en 11% BF oid

wtf jullie groeien als n kool, ik train 2j ben van 72 nr 81kg gegaan %vet i dunno, gok 10/12. laatste tijd ernstig bezig en details komen er wel in maar ik vind bv niet dat mn arm groeit, ik blijf steken bij 37cm, afmeting om te lachen die laatste.
reken ook erbij dat ik op t laatste zit van mn creatinekuur.

als je dat bv vergelijkt met munk :(

gorgasm zei:
wtf jullie groeien als n kool, ik train 2j ben van 72 nr 81kg gegaan %vet i dunno, gok 10/12. laatste tijd ernstig bezig en details komen er wel in maar ik vind bv niet dat mn arm groeit, ik blijf steken bij 37cm, afmeting om te lachen die laatste.
reken ook erbij dat ik op t laatste zit van mn creatinekuur.

als je dat bv vergelijkt met munk :(

Vergelijk jezelf niet met anderen. Iedereen is genetisch verschillend. Daar kan je (nog!) niets tegen doen. :)

MrJ zei:
Vergelijk jezelf niet met anderen. Iedereen is genetisch verschillend. Daar kan je (nog!) niets tegen doen. :)

Uiteindelijk kun je er wel komen met goeie wil. Bij de 1 gaat het nu eenmaal sneller dan de ander....

Adema zei:
@marky, ben je het hele jaar droog geweest?

Ja, ik bleef het gehele jaar droog, en je bent pas 16, dus je stofwisseling is nog snel, profiteer daarvan. Ik begon op me 17de met aankloten in de gym en pas op m'n 19de echt hardcore.

ok, nice, ik wil graag meer spier enz aanzetten natuurlijk, maar ik voel er weinig voor om met 15% rond te gaan lopen...

en je bent pas 16, dus je stofwisseling is nog snel, profiteer daarvan.
betekent dit dat ik in principe net zo goed eiwitten zou verwerken, maar minder snel 'vet' zou worden dan een volwassene?

munk zei:
Met een gelijk vet% wil dus ook zeggen dat er ook vet is bijgekomen he.

Neem iemand weegt 70 kg met 15% vet => 10,5kg vet

Hij verzwaart 30kg, dus naar 100kg, zelfde vet% => 15kg vet

Dus is dat slechts 25,5 kg spieren, wat dan nog niet allemaal spieren zijn:)

effe kommanken;)

shhttttttttttttt :D

Adema zei:
ok, nice, ik wil graag meer spier enz aanzetten natuurlijk, maar ik voel er weinig voor om met 15% rond te gaan lopen...

betekent dit dat ik in principe net zo goed eiwitten zou verwerken, maar minder snel 'vet' zou worden dan een volwassene?

*offtopic*
Heeft niks met de eiwitten te maken. Het gaat erom dat je in verhouding meer kwaliteits massa aanzet (lees: spieren). En minder vet. Dus je kan goed groeien zonder dat je BF erg omhoog gaat.

Idd, wat RP zegt, je kan veel droge massa pakken op zo'n jonge leeftijd. Want kan relatief veel meer eten dus groeien zonder echt veel vet aan te zetten.

Het is te zien hoe jong je bent. Voor je 18e zal dit meestal niet echt formidabel zijn.

Eating my pitta..........................................jummie

Dat je pas op een bepaalde leeftijd echty goede spiergroei kunt krijgen. Ik denk persoonlijk dat de beste leeftijd begint vanaf uw 20 jaar ofzo om echt BB te gaan doen. Ervoor kweek je volgens mij veel beter eerder een basis, niet echt 100% op het bodybuilden toegespitst. Iemand zoals wakeara die nu bezig is met PL op jonge leeftijd kan volgens mij later uitgroeien tot een degelijke BBer.

ligt eraan denk ik...een vriend van me is 16 en zit nu qua armomtrek griezelig dicht bij de 40cm, voordat hij 20 is..ik wil niet weten hoe groot z'n armen dan zijn :o

munk zei:
Dat je pas op een bepaalde leeftijd echty goede spiergroei kunt krijgen. Ik denk persoonlijk dat de beste leeftijd begint vanaf uw 20 jaar ofzo om echt BB te gaan doen. Ervoor kweek je volgens mij veel beter eerder een basis, niet echt 100% op het bodybuilden toegespitst. Iemand zoals wakeara die nu bezig is met PL op jonge leeftijd kan volgens mij later uitgroeien tot een degelijke BBer.

Dat ligt er maar aan wanneer je uitgegroeit bent. Daarnaast ben ik van mening dat je prima daarvoor kunt groeien, en niet alleen basis....

Ik denk dat het na je lengte groei wel makkelijker gaat, of lijkt te gaan.
Ook gewone mannen worden wel een beetje 'voller' na de lengte groei, heb het idee dat je lichaam zo ie zo een beetje bijtrekt dan (bij de meesten).

Adema zei:
ligt eraan denk ik...een vriend van me is 16 en zit nu qua armomtrek griezelig dicht bij de 40cm, voordat hij 20 is..ik wil niet weten hoe groot z'n armen dan zijn :o

Een jongen bij mijn fitnesscentrum is 20 en.......2.08mtr en 165 kg vet% rond de 25% en geen BB-er, gewoon LOMP groot en HUGE.....zou hij nog groeien??? :D

je groeit immers nog een paar cm door te je 21ste :D

Significante lengtegroei is meestal zo rond 17/18 jaar wel voltooid er zal dan niet spectaculair veel bijkomen. Hooguit pascalletjuh hier die nog wat flink bij kan groeien :)

Terug
Naar boven