AndroidHealthClinic

1e keer kuren

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga misschien niet om de week maar om de 5 dagen spuiten.

succes man ga je dagboek bijhouden?

serieus ik snap hoe je erbij komt om dit als kuur te nemen maar, deze kuur is geschikt voor niemand beginner of gevordert.

Niet slecht bedoelt ofzo maat je heb best een goed lichaam maar jij hebt de komende jaren nog niets bij testosteron te zoeken.

je neemt nu 500mg wat wil je over een paar jaar nemen 5000mg ? en als je het dan doet waarom neem je er dan niet iets bij wat de opname van je eiwitten vergroot als primo, boldenone of nandrolone ?

al met al wens ik je veel succes

serieus ik snap hoe je erbij komt om dit als kuur te nemen maar, deze kuur is geschikt voor niemand beginner of gevordert.

Niet slecht bedoelt ofzo maat je heb best een goed lichaam maar jij hebt de komende jaren nog niets bij testosteron te zoeken.

je neemt nu 500mg wat wil je over een paar jaar nemen 5000mg ? en als je het dan doet waarom neem je er dan niet iets bij wat de opname van je eiwitten vergroot als primo, boldenone of nandrolone ?

Dit.

Heey, na lang lezen werd dit overal als eerste kuur aangeraden, vind je dit een slechte kuur vanwege de hoge dosering? Of omdat ik alleen winstrol met test gebruikt? Thx voor je reactie trouwens! :)

dit is toch een ''standaard'' kuur? wat is er te hoog aan dan

dit is toch een ''standaard'' kuur? wat is er te hoog aan dan

Het gebruik van test in een beginnerskur is echt iets wat er de laatste jaren is ingeslopen test heeft en zal nooit iets te zoeken hebben in een kuur voor beginners, als jet dan toch wilt gaan doen hou het dan bij een dosering van max 250mg per week

mijn eerste kuur was 8 weken deca waarvan ik 10 kg ben aangekomen en 8 heb overgehouden, dit heeft me wel een hoop speelruimte voor later overgelaten om later pas met test aan de slag te gaan, tis vrij simpel het lichaam raakt nu eenmaal erg snel gewend aan as asl ik nu alleen deca zou nemen krijg ik er misschien een beetje jeuk aan mijn neus van verder niet, als je de keuze maakt om met as aan de slag t egaan begin dan gewoon onder aan de trap en niet halverwege

@Chemical:
Met jouw staat van dienst lijk je in ieder geval wel iemand die serieus genomen dient te worden.
Wat zou jij aanraden als eerste kuur dan?

Je zei dat je misselijk was na de eerste winny's...
Heb je ook wat gegeten bij inname?

@Chemical:
Met jouw staat van dienst lijk je in ieder geval wel iemand die serieus genomen dient te worden.
Wat zou jij aanraden als eerste kuur dan?

Iedereen reageerd anders op aas. Dus er is niet echt een lijn in te trekken ;).

Vandaag zat ik rond de 5500 kcal had onwijs veel honger. Wel schoon uiteraard. 2 tabs genomen ga zo lekker slapen :)

Chemical, ik heb altijd begrepen dat er in het menselijk lichaam geen gewenning optreedt bij AS. Dit zou betekenen dat men altijd nog terug kan naar een lagere dosis in een volgende kuur en dan gewoon ook resultaten kan halen (wellicht mindere resultaten, maar toch resultaten). Uit jouw reactie begrijp ik iets anders?

Het gebruik van test in een beginnerskur is echt iets wat er de laatste jaren is ingeslopen test heeft en zal nooit iets te zoeken hebben in een kuur voor beginners, als jet dan toch wilt gaan doen hou het dan bij een dosering van max 250mg per week

mijn eerste kuur was 8 weken deca waarvan ik 10 kg ben aangekomen en 8 heb overgehouden, dit heeft me wel een hoop speelruimte voor later overgelaten om later pas met test aan de slag te gaan, tis vrij simpel het lichaam raakt nu eenmaal erg snel gewend aan as asl ik nu alleen deca zou nemen krijg ik er misschien een beetje jeuk aan mijn neus van verder niet, als je de keuze maakt om met as aan de slag t egaan begin dan gewoon onder aan de trap en niet halverwege

Deca drukt toch veel zwaarder op het lichaam dan test? Vroeger gebruikten ze als ik me niet vergis deca heel vaak als standaard, maar door onderzoeken en gebruikerservaringen is dit juist verwisseld door test.

Om nog maar te zwijgen over de welbekende deca d*ck die je bij deca only krijgt?

Vandaag schouders op schema, hoop dat ik en PR kan zetten op de mp!

Terug
Naar boven