Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
ik ben jelly50mg is een prima dosis , vind je vergelijking ook een beetje raar.
Volgens mij ben je jelly
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben jelly50mg is een prima dosis , vind je vergelijking ook een beetje raar.
Volgens mij ben je jelly
fout van 500mg test ga je gaanje meisje gaat blij zijn
natuurlijk achteraf heb je wel een dip
anyway wat chemical zegt deca zoiezo bij een eerste kuur maar toch altijd test bij laten lopen...anders ga je indd wel meer last hebben. Maar halveer je dossering test en zet er gwn ook 1ml deca bij, goed genoeg als eerste kuur.
Een kickstart doen altijd ok winstrol of veel kiezen voor diana maar dan zal je incombinatie met die deca meer vocht vasthouden.
succes
Test is ook een hele goede keuze, stacken moet je zowiezo niet doen bij je eerste kuur. Hoe wil je dan weten hoe je reageert op welk product? Waar word je van opgeblazen, waar krijg je irritaties van, uitslag, libido etc etc. Kan van de deca komen of test maar dat weet je niet als je meteen gaat stacken.

Ja, ik wil sowieso kijken hoe ik reageer op test. Als dit goed gaat kan ik evt stacken bij mijn volgende kuur.
Thx![]()
Jup, volgende keer kun je eventueel deca op 200mg laten meelopen.

Jaa idd
Die aap neemt niet op dus moet waarsschijnlijk zelf injecteren!![]()

Maakt toch niet uit, is makkelijk. De naald die je gebruikt voor je reet kun je ook zetten in je quadriceps, kijk wel uit dat je geen spillebeentjes hebt![]()

Kan ik het ook ongeveer op dezelfde
plek doen? Was in mijn glutes. En moet ik het snel erin duwen of langzaam? Sorry want eerste keer zelf doen is toch wel raar.
Bedankt![]()
Gewoon rechtsboven bij je glutes. De spuit vasthouden als een dartpijl en gewoon normaal erin steken, niet te snel niet te langzaam. Dan moet het zonder problemen lukken en zo niet dan heb je ff 2-3 dagen last ervan
ga het vanavond doen 
200 mg deca met 250 mg test ziet er al een stuk beter uit al ben ik nog steeds van mening dat test gewoon nog een te zwaar middel is voor jouw stadium.
Even terugkomend op het deca d*ck bullshit verhaal, dit gebeurd echt alleen bij mensen die voordat ze zijn begonnen al een probleem hebben gehad met de hormoonhuishouding misschien. De meeste hier lopen met het iodee dat asl je deca neemt je verandert in een impotente opa :-) is gewoon simpelweg onzin.
Even terugkomend op het feit dat je lichaam went aan as, tot op zekere hoogte is dit een feit maar een ander feit is dat als je het goed doet je een stuk zwaarder gaat worden waardoor je lichaam sowiezo al een hogere dosering nodig heeft, maar probeer maar eens een keer of 3 achter elkaar dezelfde kuur te doen wel gewoon met pct en rust en kijk maar wat er gebeurd dat zal er ongeveer als volgt uit kunnen zien,
eerste kuur 8kg winst
tweede kuur 5 kg
derde 2.5 kg
verder is een lage dosering hcg tijdens je kuur nemen nog steeds het domste wat je kan doen. Het enige wat het doet is een klein beetje zorgen dat je ballen niet krimpen (lekker belangrijk !!!) maar als je een lage dosering je hele kuur neemt zal je lichaam er op een gegeven moment nagenoeg niet meer op reageren wanneer je het het meeste nodig hebt.
Wanneer is HCG volgens jou dan wel zinvol en op welke dosering?