Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Chill hoor vriendin die er down mee is, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
hoop dat lukt 
Waar baseer je op dat hCG tijdens de kuur het domste is wat je kan doen? Idem voor je uitspraak over een deca d*ck, gezien de weinig androgene kenmerken van deca en de sterke onderdrukking van de HPTA (1 injectie van 100 mg is al genoeg voor een hele zware onderdrukking die pas zo goed als volledig hersteld is na circa 'n maand). Dan laat ik de gebruikerservaringen nog buiten beschouwing.
Nee, waar zeg ik dit dan? Ik vraag toch waarom.ok dus je laat de belangrijkste ervaring maar even buiten beschouwing ?
Nee, uit een onderzoek verricht op mensen waarbij na IM injectie van 1 ml 100 mg/ml deca een maand lang de testosteron waarde zijn gecheckt. [1] Gewoon praktijk dus. Als jij iets anders beweert ben ik dus benieuwd waarom je dit beweert, heb jij andere bloedresultaten gemeten bijv.?ik begeleid al zo'n 10 jaar wedstrijdatleten waarvan er nog nooit een last van heeft gehad, De onderdrukking van deca is helemaal niet zo zwaar als de meeste denken en vanwege de lichte androgene werking zijn ook de bijwerkingen van deca een heel stuk minder dan dat die van bv test zijn. Waar baseer jij op dat het wel zo is ? Uit een onderzoek dat is verricht op labmuizen ?
Ja, en die documentatie ligt in het voordeel van gebruik gedurende de kuur.wat de hcg betreft is er genoeg echte documentatie te vinden op het net dus niet alleen bodybuilders die hun meniing geven maar ook nog eens onderbouwde documentatie. Documentatie over bepaalde middelen op het net is echter gewoon zinloos voor een bodybuilder. Wetenschappelijke onderzoeken worden 9 van de 10 keer gedaan op basis waarvoor het product is gemaakt en niet voor de hoeveelheden die een bodybuilder zal gaan gebruiken. Weet je wat het is de meeste gaan eerder af op iets wat ze op een forum of internet hebben gelezen dan op wat mensen met heel veel ervaring zelf en bij mensen om zich heen hebben ondervonden.
Waar haal je dit vandaan? Ik kan nergens iets vinden van downregulering van de leydig cellen bij gebruik zoals dat gedaan wordt door BB'ers tijdens een kuur. En je neemt het niet om je ballen niet te laten krimpen, je neemt het omdat je wilt dat je leydig cellen niet atroferen, zodat deze, zodra je eigen LH weer op gang komt tijdens de nakuur, je eigen test productie snel zal volgen. Gezien de aard van de werking van het product is het ook logischer om het tijdens de kuur te gebruiken. Je wilt niet dat de leydig cellen atroferen. Waarom zou je ze eerst laten atroferen, om vervolgens met hoge dosissen hCG (hierbij zou eventueel wel een kans kunnen zjin op permanente downregulering van de leydig cellen) je leydig cellen weer op formaat te krijgen. Als jij concrete resultaten hebt die laten zien dat na de kuur efficienter is, graag, wie wil nu niet de meest efficiente manier weten? En zeggen 'ik heb al 10 jaar ervaring' is heel leuk en aardig natuurlijk, maar er zijn meerdere mensen met heel wat jaren ervaring, en wat dat betreft is er geen overeenstemming, de huidige richting is zelfs alsnog dat gedurende de kuur de beste manier is.Het enige wat het doet is een klein beetje zorgen dat je ballen niet krimpen (lekker belangrijk !!!) maar als je een lage dosering je hele kuur neemt zal je lichaam er op een gegeven moment nagenoeg niet meer op reageren wanneer je het het meeste nodig hebt.
Ik kuur nog niet zolang maar heb hcg wel en niet tijdens het kuren gebruikt en ik merkte wel degelijk een heel goed verschil. Toen ik de hcg in de kuur gebruikte herstelde ik een stuk beter en sneller en me ballen waren zo goed als niet gekrompen.
Verder als ik mij niet vergis hecht deca zich aan alle drie de receptoren in het lichaam, waarvan test enkel op één. Dat betekent dus ook een zwaardere belasting en moeilijker herstel.
Daarbij ben ik ook van mening dat TS juist niet jouw combo moet gaan doen (test icm deca). Ik heb dit in een eerdere post al uitgelegd omdat hij dan niet weet waar hij dan op reageert etc.
Nee, waar zeg ik dit dan? Ik vraag toch waarom.
Nee, uit een onderzoek verricht op mensen waarbij na IM injectie van 1 ml 100 mg/ml deca een maand lang de testosteron waarde zijn gecheckt. [1] Gewoon praktijk dus. Als jij iets anders beweert ben ik dus benieuwd waarom je dit beweert, heb jij andere bloedresultaten gemeten bijv.?
Ja, en die documentatie ligt in het voordeel van gebruik gedurende de kuur.
Jij beweert bijv. het volgende:
Waar haal je dit vandaan? Ik kan nergens iets vinden van downregulering van de leydig cellen bij gebruik zoals dat gedaan wordt door BB'ers tijdens een kuur. En je neemt het niet om je ballen niet te laten krimpen, je neemt het omdat je wilt dat je leydig cellen niet atroferen, zodat deze, zodra je eigen LH weer op gang komt tijdens de nakuur, je eigen test productie snel zal volgen. Gezien de aard van de werking van het product is het ook logischer om het tijdens de kuur te gebruiken. Je wilt niet dat de leydig cellen atroferen. Waarom zou je ze eerst laten atroferen, om vervolgens met hoge dosissen hCG (hierbij zou eventueel wel een kans kunnen zjin op permanente downregulering van de leydig cellen) je leydig cellen weer op formaat te krijgen. Als jij concrete resultaten hebt die laten zien dat na de kuur efficienter is, graag, wie wil nu niet de meest efficiente manier weten? En zeggen 'ik heb al 10 jaar ervaring' is heel leuk en aardig natuurlijk, maar er zijn meerdere mensen met heel wat jaren ervaring, en wat dat betreft is er geen overeenstemming, de huidige richting is zelfs alsnog dat gedurende de kuur de beste manier is.
Ik ben dus benieuwd naar jouw visie en onderbouwing hierop.
[1] http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93.long
Ik zal even kijken of ik de documentatie nog terug kan vinden heb al aardig wat doucmenten gelzen waarin ook beweerd wordt dat een dosering hcg onder de 2000iu bij mannen nagenoeg helemaal niets doet. Ik heb nooit erg veel tijd maar ik zal er even naar op zoek gaan .
These results demonstrate that relatively low dose hCG maintains ITT within the normal range in healthy men with gonadotropin suppression.
wat is een teaser?