MuscleMeat

1e keer kuren

Ik denk dat jij beter kunt bedenken dat iedereen anders reageert op een kuur en dat jouw magere resultaten waarschijnlijk toch wel terug te voeren zijn op slechte voeding.

Mijn laatste kuur heeft me 20kg opgeleverd, waar ik uiteindelijk bijna 15kg aan overgehouden heb. Goeie genen wellicht? Geen idee, maar ik had mn eten wel op orde en persoonlijk wijt ik het daar aan.

waarvan 4kilo spier zeker.

• Topic Starter Topic Starter
ImageUploadedByTapatalk1313878744.939673.jpg

is dat echt 12 bf? dan zit ik ook op 12/;13 bf d8 dat het droger zou zijn, en laat iemand uit je fam pics maken om de week je maakt pics om de dag man haha :p

is dat echt 12 bf? dan zit ik ook op 12/;13 bf d8 dat het droger zou zijn, en laat iemand uit je fam pics maken om de week je maakt pics om de dag man haha :p

Nee had eerder geen duidelijke fotos :p nu ga ik elke vrijdag fotos posten. Misschien wel 2 weken.

Enne lijk ik droger dan 12% of juist meer? Dit is echt 12% :)

negeer, ze zijn jelly dat jij ze gaat inhalen terwijl je maar 1,5 jaar traint

Kuren met een 95kg bench.. Kankersneu.

We zijn toch met bodybuilding bezig...toch niet met power liften...
Meer respect voor iemand die goed 95kg drukt 10x dan iemand die 140kg niet volledig drukt en dan 3x
Ben op het moment weer iets sterker maar heb 'n tijdje ook moeite gehad met 130kg...heb zelfs dagen gehad dat ik niet eens over de 100heen ging...
Voeding is alles... En als je dan ook nog eens onder de 10%zit merk je dat echt wel hoor...weekje niet getraind helemaal weer huilen kwa kg's...
Interesseert mij geen reet...hoef me niet te laten zien in tha gym...doe ik wel op n feest of strand...en als je daar loopt is er echt geen hond die zegt ...check die gast...die drukt 160kg...moet gewoon lekker op het netvlies liggen snappie!!!
Maar voornaamste reden blijf toch dat ik het zelf mooi vind...de spiegel moet je vriend zijn...daar gaat het uit eindelijk om...al vind niemand anders het mooi...prima...ik voel met goed...
Dat is B B voor mij...geen podium...gewoon zelf mooi vinden...schouders te klein...meer aandacht...biceps niet bol genoeg...training veranderen...

Leuk verhaaltje.

Jij ook midget
Blijft zijn eigen keuze om te kuren of niet.

• Like
Waarderingen: Obee
Iets meer dan een jaar trainen en dan kuren is idd een beetje kort om te kuren. Toch blijft het een persoonlijke keuze. Ik verzoek je dan daarom hier ook niet meer te posten aub :)

Net 3e inject gezet (zelf) raakte beetje in paniek terwijl naald erin zat. Heel rustig geinjecteerd en nu bloed het iets meer dan voorheen..

Ook spande ik erg aan :(

Kan die bloed kwaad?

• Like
Waarderingen: Obee
Heb zelf nog geen test gespoten maar ga dit wel doen in september :D.

Heb wel al met spuiten geoefend, dus met gedestilleerd water in mijn dijbeen gespoten, en geaspireerd (geen bloed) maar toen ik de naald eruit haalde kwam er wel degelijk redelijk wat bloed uit (voor zo'n klein wondje).

Dus als je met aspireren geen bloed ziet is het verder goed (neem aan dat je geaspireerd hebt???) , als je bij het eruit halen bloed ziet is het niet erg :).

Heb zelf nog geen test gespoten maar ga dit wel doen in september :D.

Heb wel al met spuiten geoefend, dus met gedestilleerd water in mijn dijbeen gespoten, en geaspireerd (geen bloed) maar toen ik de naald eruit haalde kwam er wel degelijk redelijk wat bloed uit (voor zo'n klein wondje).

Dus als je met aspireren geen bloed ziet is het verder goed (neem aan dat je geaspireerd hebt???) , als je bij het eruit halen bloed ziet is het niet erg :).

Haha oefenen is eig wel slim :p
Ehmm heb geprobeerd te aspireren maar lukte niet dus gewoon gespoten..

Heb nu ook pijn bij me bil....

ALTIJD aspireren

Jaa klopt maar lukte echt niet zette ook veel kracht erop...

Tips?

Vandaag gewogen:

85,9 kg!
Krachttoename ook super, vandaag 100kg benchpress.

Alleen die stomme MP haakt nog steeds op 50.

Vrijdag komen er weer fotos ;) verschil is duidelijk te zien maar daar mogen jullie over oordelen.

Jaa klopt maar lukte echt niet zette ook veel kracht erop...

Tips?

Vandaag gewogen:

85,9 kg!
Krachttoename ook super, vandaag 100kg benchpress.

Alleen die stomme MP haakt nog steeds op 50.

Vrijdag komen er weer fotos ;) verschil is duidelijk te zien maar daar mogen jullie over oordelen.

Zorg dat je iig goed ontspant. Het is geen wedstrijd om het spul er snel in te hebben he. Ontspan, zorg dat je alles nog een keer doorneemt. Ontspannen van de spier is belangrijk bij het injecteren.

Zorg dat je iig goed ontspant. Het is geen wedstrijd om het spul er snel in te hebben he. Ontspan, zorg dat je alles nog een keer doorneemt. Ontspannen van de spier is belangrijk bij het injecteren.

Volgensmij doet het heel erg veel pijn omdat ik niet ontspannen was. Want als iemand anders prikte had ik er geen last van. Echt erg dit..

Volgensmij doet het heel erg veel pijn omdat ik niet ontspannen was. Want als iemand anders prikte had ik er geen last van. Echt erg dit..

Als je er echt heel veel last van hebt, zou je, "Emla lidocaine 25mg/g prilocaine 25 mg/g" Creme kunnen smeren voordat je gaat spuiten,verdooft de huid, wellicht heb je dan minder pijn.

Creme is te verkrijgen via je huisarts, verzin maar een smoes ofzo :D.

Terug
Naar boven