XXL Nutrition

1e kuur, maar 6 weken door omstandigheden

jeffreysdm91

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil volgende week mijn 1e kuur doen, was eigelijk van plan deca/testo te pakken.
Maar door omstandigheden (ga eind mei op vakantie) kan ik hem niet langer als 6 weken pakken.

Nu ben ik benieuwd welke kuur goed is om eventueel 6 weken te pakken, met een nakuur van 1 week.

Ik snap dat het een beetje een korte kuur is maar ik wil er toch nog 1tje meepakken voordat ik op vakantie ga.

Deca/testo wil ik pakken als ik er ruim en voldoende de tijd voor heb ongeveer 8 a 10 weken.

niet doen! je kan toch na je vakantie door gaan, ff dubbele dosis zetten voor je gaat.. wel heel raar datje wil beginnen alsje maar 6 weken hebt, pak dan korte esters

• Topic Starter Topic Starter
Ja weetje wat het is, in me vakantie gaat er sowieso een beetje alcohol in, en het eten is gewoon een stuk minder.
en als ik een lange kuur pak wil ik hem gewoon voor de volle 100% benutten. en niet 1 week tussendoor verzieken..

Daarom vroeg ik me af of er eventueel een goede korte kuur is voor 6 weken

Ik zat te denken aan winstrol only maar na een beetje research toch maar besloten deze niette pakken, hoor er teveel mensen over die nauwelijks wat gegaint zijn na een korte kuur winstrol only.

doe het goed of doe het niet..

verschilt toch per persoon per doel.
Me doel op dit moment ligt nog niet overdreven hoog dus ik vind een kuur van 6 weken momenteel voldoende, de volgende keer komt er een langere aan.

Maargoed nog mensen ideën?

Ja hoor.
Wacht ff, en begin NA je vakantie.

gewoon niet doen. waarschijnlijk ga je je gains in je vakantie toch weer kwijtraken doordat je voeding dan niet op orde is. wordt echt een complete nutteloze kuur. na je kuur moet je voldoende tijd hebben om goed te blijven eten anders ben je alles zo weer kwijt.

ik ga tijdens mn kuur in mei ook altijd een weekje op vakantie naar turkije en ben nog nooit veel gains verloren. Je kan toch gewoon goed eten, zorg iig dat je ontbijt, middag en avond eten goed en veel zijn (weekje iets vetter kan heus wel). Train je helemaal dood op je kamer met 100 herhalingen per oefening en zuip iets minder, alsje gemotiveerd bent kan je dat!! Alsje zegt dat je voor 100% benutting van je kuur wil gaan moet je niet na 6 weken al stoppen.

Je lult gewoon onzin want wat je wil vragen is:
Ik heb vakantie geboekt over 6 weken, en wil nog snel even groeien. Ik durf niet elke dag te prikken en wil zoveel mogelijk massa pakken. Dus 1x id week een spuitje test/deca... kan dat?
antwoord: NEE

miss een beetje aangebrande reactie maar ik zet 250mg sust EOD vandaar. Ik kan slecht tegen dit soort verhalen! tuurlijk we zijn allemaal ergens begonnen maar alsje begint met prikken doe het dan wel goed!!

ik ga tijdens mn kuur in mei ook altijd een weekje op vakantie naar turkije en ben nog nooit veel gains verloren. Je kan toch gewoon goed eten, zorg iig dat je ontbijt, middag en avond eten goed en veel zijn (weekje iets vetter kan heus wel). Train je helemaal dood op je kamer met 100 herhalingen per oefening en zuip iets minder, alsje gemotiveerd bent kan je dat!! Alsje zegt dat je voor 100% benutting van je kuur wil gaan moet je niet na 6 weken al stoppen.

Je lult gewoon onzin want wat je wil vragen is:
Ik heb vakantie geboekt over 6 weken, en wil nog snel even groeien. Ik durf niet elke dag te prikken en wil zoveel mogelijk massa pakken. Dus 1x id week een spuitje test/deca... kan dat?
antwoord: NEE

miss een beetje aangebrande reactie maar ik zet 250mg sust EOD vandaar. Ik kan slecht tegen dit soort verhalen! tuurlijk we zijn allemaal ergens begonnen maar alsje begint met prikken doe het dan wel goed!!

Snap je reactie, maar klopt alleen niet helemaal.

er zijn toch ook gewoon goede korte kuren? het hoeven niet perse allemaal lange te zijn?
ik wil nu een korte pakken van 6 weken en over een tijd komt er een lange aan te pas.
Hoeveel x prikken etc maakt me geen **** uit..

Was alleen beniewud wat een goede kuur is voor 6 weken ongeveer en wat erbij komt kijken vind ik allemaal neit erg dat hoort erbij..

Snap je reactie, maar klopt alleen niet helemaal.

er zijn toch ook gewoon goede korte kuren? het hoeven niet perse allemaal lange te zijn?
ik wil nu een korte pakken van 6 weken en over een tijd komt er een lange aan te pas.
Hoeveel x prikken etc maakt me geen **** uit..

Was alleen beniewud wat een goede kuur is voor 6 weken ongeveer en wat erbij komt kijken vind ik allemaal neit erg dat hoort erbij..

goeie korte kuur:
test-p 100mg EOD
NPP (alsje graag deca wil) 75-100mg EOD
miss nog wat winny of dbol tabs ligt aan je doel

dat is een goeie korte kuur. Maar dat vraag je niet je vraag ofje 6 weken test-e en deca kan nemen, dat kan dus niet. Hebje 2 weken plezier van de werking. Maar alsje precies voor vakantie stopt dan verlies je alles alsje wil gaan vakantie vieren (lees: zuipen slecht eten en niet sporten)

Mijn fout dan had ik het anders neer moeten zeggen!

in eider geval bedankt voor je hulp.
is het slecht om test-p te spuiten, en winny of dbol tabs te gebruiken?
me doel is om in deze kuur zoveel mogelijk massa te winnen en zowel geen vet aan te zetten.

Ik hoef niet perse deca effect te hebben, zou het dan goed zijn om de test-p samen met de dbol tabs te pakken? voor 6 weken/ eventueel 7

test-p met winny is leuke beginners kuur

Zijn de winny tabs in combinatie met test-p dan de deca tabs met test-p?
Wat zouden hiervoor goede doseringen zijn?

week 1-6 100mg test-p
week 1-6 ??mg winny

maakt de winny erbij een groot verschil ipv testo-p only?

Ik zou hem precies 6 weken kunnen doen met een nakuur van 2 weken

Laatst bewerkt:
Zijn de winny tabs in combinatie met test-p dan de deca tabs met test-p?
Wat zouden hiervoor goede doseringen zijn?

week 1-6 100mg test-p
week 1-6 ??mg winny

maakt de winny erbij een groot verschil ipv testo-p only?

Ik zou hem precies 6 weken kunnen doen met een nakuur van 2 weken

je moet het natuurlijk zelf weten, maar door gelijk na je kuur op vakantie te gaan raak je veel kwijt. beter door je vakantie heen kuren.
Maar alsje hem dan toch wil doen neem:
1-6 100 mg test-p EOD
1-6 50 mg winny ED

na hoeveel dagen moet je beginnen met de nakuur? 3 of 4 dagen?
en zal ik hem 2 weken aanhouden?

Dan ga ik hem pakken zoals jij me aanbevolen heb.
Btw, door deze kuur ga je geen extra vocht vasthouden toch?

is het belangrijk om de dag te prikken met de test-p?
Dus bijvoorbeeld, maandag prikken, dinsdag niet , woensdag weer wel.

Laatst bewerkt:
is er voor deze kuur nog een nakuur nodig??

TestP is vocht minimaal als je voeding op orde is,

Ikzelf heb TestP 100mg eod met NPP 150mg eod genomen

is knallen man,kuur van 6 weken zou ik 2 weken nakuur doen;)

klein beetje research doen kan geen kwaad pik. Nu is je wel genoeg voorgekauwd;) staan genoeg kuurtjes met test-p op het board

Yep om de dag prikken ivm halfwaarde,je kan ook elke dag prikken..

3 dagen na je laatste prik nakuur starten!

In ieder geval bedankt voor de info!
Je hebt me een stuk vooreind geholpen, ik waarder het.

Nakuur op 20mg nolva pakken per dag, a 2 weken?

Terug
Naar boven