AndroidHealthClinic

1e kuur, maar 6 weken door omstandigheden

• Topic Starter Topic Starter
Tnx, ik waarder jullie info/hulp heel erg!

Ik wil volgende week mijn 1e kuur doen.....ik wil er toch nog 1tje meepakken voordat ik op vakantie ga.

Dit is strijdig met elkaar. Je klinkt als iemand die er jaarlijks al vele kuren doorheen jast en er nog een voor de vakantie wil proppen maar feitelijk is het je eerste kuur. Neem voor die eerste kuur ruim de tijd en haal daar 100% uit. Echt zonde man dat proppen voor je vakantie.

Als je perse toch wat wil (wat ik dus een dom idee vind) kijk dan eens in het prohormonen topic (staat in de supplementen sectie ondanks dat het echt wel AAS zijn) en pak een standaard epistane kuur van 4 weken met daarna nolva 20-20-10-10. Pak je een 1-4 kilo en verlies je wat vet. Ik zou wachten en dan gewoon 10 weken test e 500mg.

Laatst bewerkt:
Of pas kuren na je vakantie. Of gewoon test/deca zetten voor je weg gaat en als je terug komt. En dan verder kuren. Je kan best wel genoeg eten als je all in zit. Probeer te trainen daar. En dan zuip je maar een keer wat minder. Als je dit er niet voor over hebt wacht je tot je terug ben en begin je dan.

je gaat alles zo verliezen in de vakantie als je voor de vakantie gaat kuren lol.

Nee ik vind het niet erg om
Een korte kuur te pakken. Ikga deze kuur optimaal benutten n inme vakantie ga ik zo goed
Mogelijk eten en zo min mogelijk drinken.

Vind het niet erg om
Met een korte kuur te beginnen, als ik over weet ik veel hoelang een lange kuur pak heb ik gelijk met allebei ervaring en weet ik wat ikfijner vind..

Nee ik vind het niet erg om
Een korte kuur te pakken. Ikga deze kuur optimaal benutten n inme vakantie ga ik zo goed
Mogelijk eten en zo min mogelijk drinken.

Vind het niet erg om
Met een korte kuur te beginnen, als ik over weet ik veel hoelang een lange kuur pak heb ik gelijk met allebei ervaring en weet ik wat ikfijner vind..

We kunnen je alléén maar raad geven,als je het wil doe je het toch

dusja wie niet horen wil...

Waarom zou het slecht zijn? Ik ga deze gewoon optimaal benutten, me vakantie ga ik gewoon zo goed mogelijk eten en erna ga ik gewoom weeer verder waar ik geblevem ben.
Dus het probleem is?
Ik overhaast niks, dit kuurtje komt
Me gewoon goed uit op dit
Moment en vind het een goed kuurtje om als 1e x uit
Te proberen

hoe lang ga je op vakantie?

Nee ik snap dat het niet heel veeel uitmaakt maat ik ind het gewoon persoonlijk zonde, ik wil dan alle weken optimaal benutten. Daarom heb ik besloten een kort kuurtje te pakken, vind ik helemaal niet eeg. Ben ook wel erg benieiwd hoe deze kuur gaat verlopen. Komt me precies goed uit zo en heb er redelijke referenties
Over gehoord

6 dagen? Dan kun je gewoon alle injecties nog thuis zetten, dat is echt het probleem niet. En één week wat minder qua voeding en training is zeker k*t, maar valt nog te overzien in een 10-12 weekse kuur. Alcohol wel beperken natuurlijk.

Ja het is wel te overzien maartoch vind ik het zonde, als ik hem pak dan wil ik er voor de volle 100% gaan. Endat ene weekje vind ik gewoon niet horen in een kuur

Ja het is wel te overzien maartoch vind ik het zonde, als ik hem pak dan wil ik er voor de volle 100% gaan. Endat ene weekje vind ik gewoon niet horen in een kuur

Weet je wat niet hoort, dat je ff snel breed wilt worden in zes weekjes omdat je op vakantie gaat:rolleyes:. Ik denk dat je beter het advies kunt volgen om gewoon de kuur door te trekken, maar moet je natuurlijk zelf weten;)

Wie zegt dat ik ff snel breed wil worden in 6 weken?
Heb je me dat ergens horen zeggen?

Als ik ff snel breed had willen worden had ik gewoon test en deca gepakt.

Ik ben gewoon puur nieuwschierig naar zo'n korte kuur en wil kijken wat een korte kuur met je doet, in vergelijking met een lange.
Misschien dat ik dan achteraf zeg ja ik had beter een lange kunnen pakken, dat kan inderdaad.
Maar dat neemt niet weg dat ik dan zelf weet welke ik fijner vond en waarom.

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat ik ff snel breed wil worden in 6 weken?
Heb je me dat ergens horen zeggen?
Geen conclusies trekken zonder dat ik zoiets gezegd heb.
Ga ergens anders lopem azijnzeiken.
Als ik ff snel breed had willen worden had ik gewoon test en deca gepakt.

Ik ben gewoon puur nieuwschierig naar zo'n korte kuur en wil kijken wat een korte kuur met je doet, in vergelijking met een lange.
Misschien dat ik dan achteraf zeg ja ik had beter een lange kunnen pakken, dat kan inderdaad.
Maar dat neemt niet weg dat ik dan zelf weet welke ik fijner vond en waarom.

Iets tegen belgen dude!?

Beetje op je pikkie getrapt,niet kuren dan of je lontje wordt

nog korter!!!

Laatst bewerkt:
Ja ikword er een beetje moe van dat ze allemaal lopen te zeiken niet doen domme
Bla bla dat ik een korte kuur pak.
Ik wil gewoon zelf erachter komen wat ik fijner vind, dus dat houd in dat ik een korte kuur sowieso wou pakken.
En deze komt me nu precies goed uit, als ik klaar ben met
De korte kuur en over een tijd ook een lange kuur gepakt heb, dan weet ik precies wat hoe en waarom ik welke fijner vind.
Dus dit is ook gewoon een leerproces
Waar ik zelf achter wil komen.
En misschien dat jullie wel gelijk hebbem dat een korte zonde is,
Maar wie weet pak ik er naar mijn idee wel meer dan genoeg
Mee in die korte tijd.

Terug
Naar boven