MuscleMeat

1e kuur oxandrolone

l55k

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
17%
Heb vandaag 2 potjes oxandrolone van ..... binnen gekregen.
Zit te denken aan 50 mg per dag voor 6 weken lang. Heb al veel gezocht en gelezen op dit forum. Maar de ene keer zie ik dit en dan weer dat.
Wat is het beste die dosering in 2 keer nemen bijvoorbeeld om 07.00 20mg en om 15.00 30mg. Train altijd om 16.00. Of kan ik het beter in 3x nemen.
07.00 20mg 16.00 20mg en dan voor het slapen om ongeveer 22.00/23.00 10mg. Ik zit er aan te denken om tijdens deze kuur geen creatine te gebruiken, en dan na die kuur weer beginnen met creatine. Of is het slim om juist wel creatine te nemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe kom je eigenlijk aan deze kuur ?
en waarom
om je vraag te beantwoorden verdelen is beter ja
volgens mij is halfwaardetijd 9 uur als ik me goed herinner

idd 8a9 uur, 50mg is wel weinig, ik zou 80 doen.

• Topic Starter Topic Starter
hoe kom je eigenlijk aan deze kuur ?
en waarom
om je vraag te beantwoorden verdelen is beter ja
volgens mij is halfwaardetijd 9 uur als ik me goed herinner

Wat bedoel je met hoe kom je aan deze kuur ?
En waarom ik voor deze kuur kies ? Omdat ik nog nooit heb gekuurd en rustig aan wil kijken of het wel wat voor mij is. Paar gasten die bij mij trainen hebben dit ook geprobeerd en waren wel tevreden

6 week erg lang voor oral's

Oke dus om de 8 uur een dosering nemen. Ik heb 2 potjes van 100 x 10mg
zo kom ik met 50 mg per dag mooi uit op 6 week. Ken meerdere mensen die 50 per dag hebben gedaan en wel tevreden waren.

Laatst bewerkt:

80 is wel leuk voor een kickstart van paar weekies maar 6 weken 80 klinkt best nasty

Wat bedoel je met hoe kom je aan deze kuur ?
En waarom ik voor deze kuur kies ? Omdat ik nog nooit heb gekuurd en rustig aan wil kijken of het wel wat voor mij is. Paar gasten die bij mij trainen hebben dit ook geprobeerd en waren wel tevreden

weet niet wat je stats nu zijn maar denk dat het tegen gaat vallen
misschien niet zozeer tegenvallen maar ik persoonlijk zou ik de plus en min punten tegen elkaar opwegen van deze kuur en zou de min punten winnen
levert niet genoeg op voor wat het je gaat kosten

Ik heb maar 2 potjes van 100x 10mg dus 6 week op 80mg gaat ook niet lukken.
Als ik 80 ga doen kom ik op iets meer als 3 weken. Denk dat ik dan op 70 per dag ga zitten kom ik mooi op 4 weken uit

Ik heb maar 2 potjes van 100x 10mg dus 6 week op 80mg gaat ook niet lukken.
Als ik 80 ga doen kom ik op iets meer als 3 weken. Denk dat ik dan op 70 per dag ga zitten kom ik mooi op 4 weken uit
koop er dan een bij? tijd genoeg om bij te kopen, begin gewoon al met 70/80 voor 5a6 weken.
of begin met 50 en kijk wat het doet hé

+1

je lever kan 6 weken anavar op 80 wel hebben hoor. tenzij je een situatie hebt, zuipt als n vis en totaal ongezond leeft. als je met goeie levervalues in de kuur gaat, komt het goed.

anavar is n goeie keuze voor een eerste kuur.

en anders doe je 4 weken anavar op 80 en 4 weken oxy (of dbol) op 50mg

komt helemaal goed

gr

s

+1

je lever kan 6 weken anavar op 80 wel hebben hoor. tenzij je een situatie hebt, zuipt als n vis en totaal ongezond leeft. als je met goeie levervalues in de kuur gaat, komt het goed.

anavar is n goeie keuze voor een eerste kuur.

en anders doe je 4 weken anavar op 80 en 4 weken oxy (of dbol) op 50mg

komt helemaal goed

gr

s

is je bewering hiermee dat anavar 80 mg 6 weken wel kan maar een andere oral niet ???

Eerste kuur begin je laagste doseringen om te zien hoe je erop reageert. 4 weken 30mg. Dus ' s morgens, 's middags en 's anonds 10 mg. Je kan je volgende kuur aan de hand van de resultaten aanpassen en vergelijken. Nooit hoog beginnen.

Laatst bewerkt:
Eerste kuur begin je laagste doseringen om te zien hoe je erop reageert. 4 weken 30mg. Je kan je volgende kuur aan de hand van de resultaten aanpassen en vergelijken. Nooit hoog beginnen.

echt hoog doseren ja sommige doen het en is niet noodzakelijk maar 4 weken 30 mg anavar is echt een dikke waste

echt hoog doseren ja sommige doen het en is niet noodzakelijk maar 4 weken 30 mg anavar is echt een dikke waste

Waarom zou dat waste zijn? Ik ken er die op deze doseringen eerste kuur zeer goed vooruit gaan. Het hangt van persoon tot persoon af. Sommigen hoeven zelfs niet hoger te gaan. Zo kan je zien hoe je reageert op de middelen.

Ik heb een mooi voorbeeld. Vroeger toen ik kuurde zette ik 500mg deca en 500mg susta. 8 weken. Ik kwam 12 kilo bij. Daarna zette ik 6 weken 500deca en 250 test. Ik kwam 12 kilo bij en stond droger dan mijn vorige kuur. Ikzelf reageerde nu wel vrij goed op werking en bijwerkingen, maar zoals je ziet had ik genoeg aan minder. En misschien aan nog minder. Maar heb ik nooit kunnen uittesten. Bij minder was ik mss 8 kilo bijgekomen en dat zou meer dan genoeg zijn zelfs als de helft vocht is. Dus laag beginnen en opwerken indien je niet blij met de resultaten bent!

Je moet je inbeelden dat je 210 mg per week neemt en dus het 3-dubbel aan androgenen dat je lichaam aanmaakt. En sommigen durven te zeggen dat dit te weinig is voor eerste kuur?

Laatst bewerkt:
ik koop 2 potjes oxy en wil gaan kuren .... WTF :headbang:

zie nu dat ik me mislezen had ivm oxy!!

oxandrolone = anavar (en dus niet oxy)

een eerste kuur met anavar only is toch al beter dan één met oxy ;)

Laatst bewerkt:
ik koop 2 potjes oxy en wil gaan kuren .... WTF :headbang:

Leg dan in elk geval uit wat je er zo stompzinnig aan vindt. Zo slecht vind ik anavar only niet, zeker niet als ik het vergelijk met d-bol only oid. TS leert hoe een relatief milde AAS voor hem werkt en als hij ook zijn voeding en training in orde brengt kan dit kuurtje een leerzame ervaring zijn met nog wat leuke gains ook. Niet bijzonder waar dat wist TS denk ik wel toen hij voor Anavar koos.

btw oxy vind ik een verwarrende naam want oxy is geen anavar naar Oxymetholone. Dat is nu een slecht voorbeeld voor een oral only kuurtje.

Laatst bewerkt:
Wat is je doel met deze kuur?Droger worden of massa bijkomen?

Anavar is heel leuk om te cutten zonder massa verlies en eventueel een kilo zuivere massa maar verwacht niet veel meer.Ik vind het ideaal om wat vet te verbranden en voor de kracht.

Onderzoek wijst trouwens uit dat na 6 weken niks meer toevoegt en het effect 12 weken lang aanhoud wat anavar op die manier ideaal zou maken om gans het jaar door te cyclen.Alleen jammer dat het zo duur is.

Leg dan in elk geval uit wat je er zo stompzinnig aan vindt. Zo slecht vind ik anavar only niet, zeker niet als ik het vergelijk met d-bol only oid. TS leert hoe een relatief milde AAS voor hem werkt en als hij ook zijn voeding en training in orde brengt kan dit kuurtje een leerzame ervaring zijn met nog wat leuke gains ook. Niet bijzonder waar dat wist TS denk ik wel toen hij voor Anavar koos.

btw oxy vind ik een verwarrende naam want oxy is geen anavar naar Oxymetholone. Dat is nu een slecht voorbeeld voor een oral only kuurtje.

Anavar is een mild androgeen ,maar een vrij sterk anabool. Sterker dan testosteron.

Bedankt allemaal voor de reacties. Maar om er even op te reageren. Ik heb totaal geen ervaring met kuren, zodoende kwam ik op anavar. Niet al te heftig spul en tog goede verhalen over gehoord. Paar jongens die ik ken pakte tog aardig wat meer kilo's dan voorheen en je zag echt dat ze veel droger werden. Deze kuur neem ik puur om te kijken hoe mijn lichaam erop reageerd. Kan later altijd nog wat anders gaan kuren, maar zie het niet echt zitten om injecties te nemen. Wat zijn verder nog goeie kuren dan die je oraal kan nemen

Bedankt allemaal voor de reacties. Maar om er even op te reageren. Ik heb totaal geen ervaring met kuren, zodoende kwam ik op anavar. Niet al te heftig spul en tog goede verhalen over gehoord. Paar jongens die ik ken pakte tog aardig wat meer kilo's dan voorheen en je zag echt dat ze veel droger werden. Deze kuur neem ik puur om te kijken hoe mijn lichaam erop reageerd. Kan later altijd nog wat anders gaan kuren, maar zie het niet echt zitten om injecties te nemen. Wat zijn verder nog goeie kuren dan die je oraal kan nemen
neem gewoon var.. is imho een van de betere om mee te beginnen, veel sides zijn er ook niet.

Terug
Naar boven