XXL Nutrition

1e kuur schema???

GILA

Novice
Waardering
0
Hey mensen.
Ik heb net mn eertste kuurtje opgehaald, kunnen jullie me vertellen hoe ik dit het beste kan verdelen???
Dit is wat ik heb gehaald:
-100 tabs 10mg stanozolol
-100 tabs 0,05mg clenbuterol
-100 tabs 10mg tamoxifen
-10ml vial 100mg/ml methenolone enanthate

Ik train nu 4jaar intensief (minmaal 3keer p/w, ben begonnen met 57kg en weeg nu 78kg.
Mijn bf% is 13. Mijn doel is om voor de zomer nog wat kilo's bijkomen en wat droger worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Mag ik er hier dan niks over vragen? Ik dat dat ik hier wel goed zat.
Stelde ik zo'n rare vraag op omdat je wtf zij???

Jezus koop je zomaar zooi bij elkaar van oei daar kan ik wel een potje van halen en daar wel van. Duidelij weet je er nog niets van af bro
No offence maar lees je eerst maar eens goed in want hier kun je helemal geen goede kuur van maken bro.

voor 20 dagen stromba en voor 2-3 weken methenolone als je hem op 400-500 pw zet,waardeloos imo

ga je niet ver mee komen.Die nakuur,en die clen kan je laten zo het is,maar de rest heb je niets aan.

Jezus koop je zomaar zooi bij elkaar van oei daar kan ik wel een potje van halen en daar wel van. Duidelij weet je er nog niets van af bro
No offence maar lees je eerst maar eens goed in want hier kun je helemal geen goede kuur van maken bro.

Ik heb bij dit forum veel over as opgezocht vandaar dat ik deze middelen heb gekocht. Mijn vraag is alleen hoe kan ik dit het beste verdelen??? omdat ik niks over primo vind.
Ik ben trouwens al een jaar op zoek naar informatie wat betreft as ik weet alles wat ik moet weten.

ja jij zegt het gozer,imo weet je erg weinig,overgens no offence

Vertel eens je keuze van deze 2 DHT gerelateerde middelen.Waarom neem je ze,en hoeveel DENK je ervan te gaan gebruiken pw?

Ik zie op dit forum mensen die beginnen met 20 to 30mg winny p/d. Ik ben vrij licht en klein en dacht dat 20mg voor mij genoeg zou zijn.
De primo kan ik verder heel weinig over vinden.

daar ga je zeer weinig van merken.Primo only logs meer dan alles voorhanden
Van primo ga je onder de 500pw nix merken als only,winny kan je rustig op 50mg pd houden.Maar vergeet die troep,gooi er test in

Ik heb bij dit forum veel over as opgezocht vandaar dat ik deze middelen heb gekocht. Mijn vraag is alleen hoe kan ik dit het beste verdelen??? omdat ik niks over primo vind.
Ik ben trouwens al een jaar op zoek naar informatie wat betreft as ik weet alles wat ik moet weten.

Als je er echt goeie studie na gedaan had via dit forum was je niet met
dat voorstel gekomen.

Primo en winny lijken mij licht voor een eertste kuur. Ik dacht dat ik hier wel 6weken mee kon doen omdat 20mg winny toch genoeg moet zijn? Ik heb veel gelezen over winny only en de meesten gebruken 30 to 40mg p/d ik ben gemiddeld 20kilo lichter.
Van de primo wil ik trouwens nog een 10ml vial bestellen 300mg p/w voor 6weken plus de winny zal ik toch wel iets van merken??

Een goede vriend van mij had als eertste kuur winny only 30mgp/d voor 6weken en pakte er 4kilo mee

Ik snap jou niet. Je koopt toch ook geen supertech stereo bij de kijkshop, als
je voor het zelfde geld een bose kan halen?

Voor et geld van 2x 10ML primo en die winny tabs heb je een dikke test e kuur.
Waarmee je 7 - 10kg kwaliteits massa kan pakken in 10 weken.
En 6 weken primo is ook tekort volgens mij. Zal niet veel opleveren.

Ik wil gewoon 3tot5 kilo droge spiermassa bijkomen en wat droger worden.
Test onderdrukt je eigen test wat meer en is mijn ogen wat zwaarder dan winny en primo.
Ik mijn volgende kuur wil ik wel een test verwerken maar ben nu al blij met wat meer spiermassa en wat droger staan.
Ik weeg trouwens 78kg en ben 4jaar trg met 59 begonnen, mijn bf13% en dat wil ik echt lager.

Sorry bro,maar je samenstelling wankelt.Zoals Oele zegt,Te weinig Te kort voor de lange esters.Als je vrienden er goed op gaan,nou dasdan mooi.Ik vindt de samenstelling waardeloos. 300mg pw,en 140mg winny.....nee dat gaat het imo niet woorden.

Haal voor dat flesje primo,2 flesjes test enanthaat,zoveel goedkoper,en veeeeel beter resultaat.
Pak hier je winny bij op 30-50mg pd tot het op is,en zet 250-500 test E pw.250 zal meer dan genoeg zijn

1-4 30-50mg winny
1-10 250 mg test E
12-15 nolva 20mg

Krieltje is 4 week winny niet wat te kort. Ik merkte het pas bij 2 a 3 week ofzo
Ik weet dat het een kickstart is maar winny doet niet zo veel vind ik voor max
4 weken.

is zat gozer,totdat die test inkickt is 4 weken meer dan zat

IK ga de kuur dan toch een stuk omhoog gooien voor meer gains. Ik heb het vandaag opgehaald en ga maandag beginnen.

1-8 350mg primo e/w
1-6 40mg winny e/d
10-12 30mg nolvadex p/d

De clen laat ik liggen voor een volgende kuur.

Terug
Naar boven