Fitness Seller

Hulp kuurcycle maken vanuit deze producten

Bezoekers in dit topic

Ik ben een 'no gainer' ik kan geen spiermassa bouwen natuurlijk. Ik heb gewoon gebulkt met 1 gewichtstoename per maand voor 8 maanden achter elkaar (3000 kcal).

Ik was vroeger ook een no gainer, alleen ik zat wel gemiddeld op 5000 cal en bulk op 6500.
3000 cal dat is niet eens bulk voor de gemiddelde hier op het forum..........

Als je bang bent dat je op meer dan 3000 cal vet wordt ben je zeker geen no gainer maar dan rammelt je voeding, training en rust.
Ik kocht van die anderhalve liter flessen vloeibaar slagroom met suiker en gooide dit door de melk met weighgainer.
En nee ik werd niet vet.
 
TS doet er alles aan om onze adviezen te negeren, heeft zijn eigen theorie
Heeft de gear al in huis dus alles is verspilde moeite hier

Van ons maar ook van TS , trekt toch zijn plan
 
Misschien is bij TS wel hetzelfde geval als bij Anoniem1001.
Kon niet gainen maar toen hij gear gebruikte kwam er wonderbaarlijk 20 kg bij zonder voeding op te hogen.
Is hij daarna ook niet meer kwijtgeraakt en heeft nu zelfs een onderhoud van 3500 calorieën.
 
Misschien is bij TS wel hetzelfde geval als bij Anoniem1001.
Kon niet gainen maar toen hij gear gebruikte kwam er wonderbaarlijk 20 kg bij zonder voeding op te hogen.
Is hij daarna ook niet meer kwijtgeraakt en heeft nu zelfs een onderhoud van 3500 calorieën.
Magic...
 
Hardgainer blablabla meer eten.
 
Als jij een nogainer bent ga je ook niet gainen op aas, want daarvoor moet je kunnen gainen en je hebt immers superslechte genen en kunt niet gainen.

Ik denk dat jouw sportcarriere hier teneinde komt en je wat anders moet gaan doen.

Niet gainen op AAS? My whole life is a joke...
 
Het ging met name om jouw provocerende opmerkingen tegen andere leden. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt.
Vind over het algemeen jouw instelling en benadering agressief en provocerend.
Excuses
 
Hard gainer? Wat een onzin lees ik hier allemaal
 
Ik was vroeger ook een no gainer, alleen ik zat wel gemiddeld op 5000 cal en bulk op 6500.
3000 cal dat is niet eens bulk voor de gemiddelde hier op het forum..........

Als je bang bent dat je op meer dan 3000 cal vet wordt ben je zeker geen no gainer maar dan rammelt je voeding, training en rust.
Ik kocht van die anderhalve liter flessen vloeibaar slagroom met suiker en gooide dit door de melk met weighgainer.
En nee ik werd niet vet.
Hardgainer blablabla meer eten.
Hard gainer? Wat een onzin lees ik hier allemaal

Ik zeg ook niet dat ik een hardgainer ben. Ik kom makkelijk gewicht aan. Als ik 10kg gain op een goed schema met hard trainen is er 0 kg spiermassa bij. Ik zou blij zijn als ik een hardgainer was. Dan kan ik tenminste op een langzame manier als nog spier aankomen. Testosteronwaarde zijn gewoon normaal en geen spierziekte zover ik weet. Na 8 jaar trainen met een goed schema en tellen van macros kan ik wel zeggen dat ik niet natuurlijk kan gainen.
 
Ik zeg ook niet dat ik een hardgainer ben. Ik kom makkelijk gewicht aan. Als ik 10kg gain op een goed schema met hard trainen is er 0 kg spiermassa bij. Ik zou blij zijn als ik een hardgainer was. Dan kan ik tenminste op een langzame manier als nog spier aankomen. Testosteronwaarde zijn gewoon normaal en geen spierziekte zover ik weet. Na 8 jaar trainen met een goed schema en tellen van macros kan ik wel zeggen dat ik niet natuurlijk kan gainen.

gast dan train je gewoon als een mietje je kan zeggen wat je wilt op de commentaar wat mensen hier geven maar volgens mij ben je gewoon een wijf.
 
gast dan train je gewoon als een mietje je kan zeggen wat je wilt op de commentaar wat mensen hier geven maar volgens mij ben je gewoon een wijf.
Hoezo hard trainen. Hoe weet jij hoe hard k train? Ik kan harder trainen tot en met failure heb ik gedaan. Spierpijn voor een week en toen ik weer ging trainen was ik zwakker dan de week te voor, dat is erbij mij gebeurd.
 
Hoezo hard trainen. Hoe weet jij hoe hard k train? Ik kan harder trainen tot en met failure heb ik gedaan. Spierpijn voor een week en toen ik weer ging trainen was ik zwakker dan de week te voor, dat is erbij mij gebeurd.

wat een onzin? even serieus als ik je vader zou zijn zou ik me schamen voor zo een zeikerd als jij.
 
Tot failure trainen is niet "harder of zwaarder" trainen.
Lang spierpijn zegt ook niets. Dat zegt meer over je herstel.

Zwaarder trainen is bijvoorbeeld minder reps op zwaarder gewicht (met meer rust tussen sets) en vooral niet altijd tot failure gaan.
 
Tot failure trainen is niet "harder of zwaarder" trainen.
Lang spierpijn zegt ook niets. Dat zegt meer over je herstel.

Zwaarder trainen is bijvoorbeeld minder reps op zwaarder gewicht (met meer rust tussen sets) en vooral niet altijd tot failure gaan.

ik wou er niet eens op in gaan, want hij weet alles toch al en doet alles goed.
 
Tot failure trainen is niet "harder of zwaarder" trainen.
Lang spierpijn zegt ook niets. Dat zegt meer over je herstel.

Zwaarder trainen is bijvoorbeeld minder reps op zwaarder gewicht (met meer rust tussen sets) en vooral niet altijd tot failure gaan.
En 5 reps per set met 3 mins rest is geen zware training wil je zeggen
 
ik wou er niet eens op in gaan, want hij weet alles toch al en doet alles goed.
I know... ik blijf gewoon proberen mensen te helpen.. ondanks alles :o

Ik heb beide high volume met high reps geprobeerd en zwaar gewicht met low reps en een combinatie, tot failure trainen en 2 reps reps in de tank laten. Nee, jullie helpen niet want ik weet dat ik zo'n beetje alles geprobeerd 8 jaar lang en nu vraag ik hulp met mn cycle
 
ik wil je best helpen met je cycle en je paar prikken geven in je donder maar als er niet getraind word en gegeten word zal dit je ook niet veel opbrengen.

Veel mensen denken veel te weten waaronder ik zelf ook geef ik eerlijk toe maar dat is altijd een tegenvaller. Hoor zovaak van mensen: oooo ik eet zoveel de heledag door dit en dat en dan vraag ik wat ze eten.... dan eten ze in 1 dag wat ik voor 12 uur smiddag's al op heb.
 
Back
Naar boven