MuscleMeat

Hulp kuurcycle maken vanuit deze producten

Meeste coaches werken in 400-600 eu voor 12 weken. 5k zou ik doen met persoonlijke begelijding in real life en als ik niet gain geld terug xD. Maar srs raad me maar een goede coach aan en ga ik het nog natuurlijk proberen.
Even voor de duidelijkheid ik wil helemaal niet onnatuurlijk trainen, maar voor mij lijk het nu de enige optie.

waar woon je

Omdat je met steroids ook wat gained zonder te trainen. Omdat Ik trainen leuk vind en hard trainen ook en ik graag spiermassa wil opbouwen. Ik haat mijn fysiek en doe er alles aan om het te veranderen. Men gooit het er maar weer op dat ik niks afweet. Ik zou serieus paar duizend euro neer legen al zou iemand mij natuurlijk 5kg spiermassa kunnen laten aankomen. Ik lees elke dag over trainen en voeding sinds dat ik 15 ben.
Komop je hebt het over hard trainen maar als ik in je andere topic je krachtstats zie... Je hebt na 8 jaar de stats die je met elk willekeurige beginnersschema binnen 8 weken hebt. Gaan er dan ook geen belletjes rinkelen? Dan zit er of iets enorm fout in je trainings- en voedingsschema of je bent inderdaad een no-gainer. Denk je dan dat een kuurtje nu opeens op magische wijze de knop omzet? Denk je niet dat je enkele weken nadat je gestopt bent je weer terug bij af bent?

• Topic Starter Topic Starter
Komop je hebt het over hard trainen maar als ik in je andere topic je krachtstats zie... Je hebt na 8 jaar de stats die je met elk willekeurige beginnersschema binnen 8 weken hebt. Gaan er dan ook geen belletjes rinkelen? Dan zit er of iets enorm fout in je trainings- en voedingsschema of je bent inderdaad een no-gainer. Denk je dan dat een kuurtje nu opeens op magische wijze de knop omzet? Denk je niet dat je enkele weken nadat je gestopt bent je weer terug bij af bent?

Omdat er limiet is qua kracht als je geen spiermassa kan opbouwen dus alleen neurological efficiency. Voor mij is dat 100 kg bankdrukken, 130 squat en 145 kg deadlift. Bankdrukken gaat ook omhoog al gain je vet. Dat was bij mij ook zo met die 6kg vetgain kwam ik 20 kg in kracht aan op mn bench. Ja ik benchde 100kg x 3 met 0 spiertoename op een 19 ffmi.

Dus ik begrijp het goed dat je geen spiermassa hebt maar wel 100kg kan bankdrukken/130kg squat en 145 deadlift?
Met betrekking tot je kuur...hou er rekening mee dat je moet blijven spuiten om boven je natuurlijke limiet te blijven voor de rest van je leven.
Je zou eventueel Synthol kunnen overwegen voor het meer blijvende resultaat. Ik geloof dat Greg Valentino je wel verder kan helpen voor een paar K

Dus ik begrijp het goed dat je geen spiermassa hebt maar wel 100kg kan bankdrukken/130kg squat en 145 deadlift?

Yep klopt, woog 80 kg met 20-25 % lichaamsvet. M'n deadlift en squat bleven gelijk overigens, dus ik kan nu ook tillen op 74 kg 15%.

Voeg bestand toe
Met betrekking tot je kuur...hou er rekening mee dat je moet blijven spuiten om boven je natuurlijke limiet te blijven voor de rest van je leven.
Je zou eventueel Synthol kunnen overwegen voor het meer blijvende resultaat. Ik geloof dat Greg Valentino je wel verder kan helpen voor een paar K

Het is ook meer een test of ik uberhaupt kan gainen met test. Ik weet dat niet eens zeker.

Wollah spuit er in!

Post gewoon je voeding nu eens met macros en onderhoud etc
Post je training eens.

Misschien kunnen we je serieus nog wat verder hierin helpen voordat je de spuit erin zet.

Post gewoon je voeding nu eens met macros en onderhoud etc
Post je training eens.

Misschien kunnen we je serieus nog wat verder hierin helpen voordat je de spuit erin zet.

2700 kcal carbs: 330 gram eiwitten: 170gram vet: 70gram
Gewichtstoename per week: 0.2kg-0.3kg over de laatste 4 weken
krachttoename: 0
programma: 3 dagen full body renaissance periodization ook laatste 4 weken. Voelde me niet hersteld en de vrijdag was ik elke keer zwakker, terwijl laag volume.

Daarvoor stronglifts gevolgd en toen Jason Blaha novice 2.0 ()

Toen ik 100 kg benchde volgde ik dit schema:

Bijlagen

Post nu eens WAT je eet. Niet alleen die 2700 kcal maar alles! Je weet wel een voedingsschema met hoeveelheden etc.

2700 kcal kom je ook niet op aan... en 0,3 kg is een plas die je toevallig meeweegt. Das geen aankomen maar een schommeling als dat over 3-4 weken is.
Is dus ook heel logisch dat je kracht ook niet toeneemt.

Post nu eens WAT je eet. Niet alleen die 2700 kcal maar alles! Je weet wel een voedingsschema met hoeveelheden etc.

2700 kcal kom je ook niet op aan... en 0,3 kg is een plas die je toevallig meeweegt. Das geen aankomen maar een schommeling als dat over 3-4 weken is.
Is dus ook heel logisch dat je kracht ook niet toeneemt.
0.3 kg per week zo'n 1kg per maand wat ongeveer het limiet is voor spiermassa. Wat ik eet? Elke dag anders, IIFYM.
Hieronder een voorbeeld dag

Bijlagen

• ec92854d-8c7a-4d2d-b0b4-69e3e7e7ebaa.jpg
    ec92854d-8c7a-4d2d-b0b4-69e3e7e7ebaa.jpg
    60,9 KB · Weergaven: 159
  • d29a4326-99dc-4173-b02a-929bc70f4cd6.jpg
    d29a4326-99dc-4173-b02a-929bc70f4cd6.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 182
  • 89fde7df-ca9d-48d6-8398-90aafcf8801e.jpg
    89fde7df-ca9d-48d6-8398-90aafcf8801e.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 144
Dan houdt het voor mij op hoor....

Als jij een nogainer bent ga je ook niet gainen op aas, want daarvoor moet je kunnen gainen en je hebt immers superslechte genen en kunt niet gainen.

Ik denk dat jouw sportcarriere hier teneinde komt en je wat anders moet gaan doen.

Of je nu HIIT trainingen doet of puur krachtrainingen qua spiermassa zou je alang moeten bijkomen. Zo niet zou ik eens langs de dokter gaan want dan heb je een tekort aan weet ik veel wat. Of je voert je je oefeningen gewoon verkeerd uit.
''no gainer'' bestaat niet, of je moet een ernstige (spier)ziekte hebben.

Terug
Naar boven