Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net geschoten.
was in 50 minuutjes klaar met trainen ( 8x 3 sets gedaan ). moet zeggen dat ik hier echt een brutale pomp van kreeg die me deed denken aan toen ik nog ON was, hehe, gewoon de laatste reps bijna niet af kunnen maken door de pomp
erg lekker. erg voldaan gevoel na deze training.Mss door de foto maar je borst lijkt iets achter te komen. Kan ook zijn omdat je arm eh schouders zo bruut zijn. Netjes hoor gast. Vasthouden nu.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Kan best, maak met schouders laatste tijd ook best lekkere progressie vergeleken met borst.Kan met de pose van die foto ook minder goed borst aanspannen, kan ook een factor zijn. Misschien m'n borst routine maar eens onder handen nemen. Momenteel bestaat die uit flat + incline bench en flyes, iemand misschien suggesties voor bepaalde oefeningen ?
. @ Unstoppable: Ziet er beest uit bro!!!
Als je dat vasthoudt en een paar procentjes in vl daalt, muhaaaaahaha 

Dude, vrouwen vinden wat lichaamsbeharing gewoon mannelijk hoor. @ Unstoppable: Ziet er beest uit bro!!!
Als je dat vasthoudt en een paar procentjes in vl daalt, muhaaaaahaha
![]()

decline dumbbell press? Wat meer om de bollere vorm erin te krijgen aan de onderkant. incline enzo is goed voor de bovenkant (de groef die je hebt zeg maar) decline is weer meer voor de onderkant, de mooie bollere rand.

Oksels scheren vinden ik (en m'n vriendin) allebei gay, dus no thanks![]()

vooruit dan, voor de trouwe volgers 2 nieuwe picsnet geschoten.
le body: http://i53.tinypic.com/xkoz78.jpg
le flex : http://i55.tinypic.com/6oe5w7.jpg
vandaag eens wat anders gedaan, soort circuit training. vandaag waren rug en triceps aan de beurt. telkens deed ik 1 rug oefening en meteen daarna een tricep oefening, hierbij probeerde ik zoveel mogelijk gewoon dezelfde gewichten als normaal te pakken en dit lukte vrij goed!was in 50 minuutjes klaar met trainen ( 8x 3 sets gedaan ). moet zeggen dat ik hier echt een brutale pomp van kreeg die me deed denken aan toen ik nog ON was, hehe, gewoon de laatste reps bijna niet af kunnen maken door de pomp
erg lekker. erg voldaan gevoel na deze training.
nu lekker weekend, morgen een dubstep feesie, en verder nog wat studeren voor tentamens. prettig weekend iedereen !
dus weer 1,5 kilo kwijt, geen idee of dit vocht is of spier of vet, maar ik oog nog hetzelfde in de spiegel en mn arm/torso omtrek is nog +- hetzelfde ... dusja we gaan gewoon vrolijk door
en we zien wel waar het schip strand.Ik zou ook niet al te veel naar de weegschaal kijken maar meer de spiegel.. Anders gaat je gewicht alleen maar demotiveren? Btw: heb je nu nog flinke striaes of valt het mee?
blijf smeren met bio olie elke dag in de hoop op