MuscleMeat

1e kuur , Test E + Dbol

Wil hier ook wel pics zien :) ;)

• Topic Starter Topic Starter

vooruit dan, voor de trouwe volgers 2 nieuwe pics ;) net geschoten.

le body: http://i53.tinypic.com/xkoz78.jpg
le flex : http://i55.tinypic.com/6oe5w7.jpg

vandaag eens wat anders gedaan, soort circuit training. vandaag waren rug en triceps aan de beurt. telkens deed ik 1 rug oefening en meteen daarna een tricep oefening, hierbij probeerde ik zoveel mogelijk gewoon dezelfde gewichten als normaal te pakken en dit lukte vrij goed! :D was in 50 minuutjes klaar met trainen ( 8x 3 sets gedaan ). moet zeggen dat ik hier echt een brutale pomp van kreeg die me deed denken aan toen ik nog ON was, hehe, gewoon de laatste reps bijna niet af kunnen maken door de pomp :D erg lekker. erg voldaan gevoel na deze training.

nu lekker weekend, morgen een dubstep feesie, en verder nog wat studeren voor tentamens. prettig weekend iedereen !

Mss door de foto maar je borst lijkt iets achter te komen. Kan ook zijn omdat je arm eh schouders zo bruut zijn. Netjes hoor gast. Vasthouden nu.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Mss door de foto maar je borst lijkt iets achter te komen. Kan ook zijn omdat je arm eh schouders zo bruut zijn. Netjes hoor gast. Vasthouden nu.

Kan best, maak met schouders laatste tijd ook best lekkere progressie vergeleken met borst.Kan met de pose van die foto ook minder goed borst aanspannen, kan ook een factor zijn. Misschien m'n borst routine maar eens onder handen nemen. Momenteel bestaat die uit flat + incline bench en flyes, iemand misschien suggesties voor bepaalde oefeningen ?

Kan best, maak met schouders laatste tijd ook best lekkere progressie vergeleken met borst.Kan met de pose van die foto ook minder goed borst aanspannen, kan ook een factor zijn. Misschien m'n borst routine maar eens onder handen nemen. Momenteel bestaat die uit flat + incline bench en flyes, iemand misschien suggesties voor bepaalde oefeningen ?

Foto's zien er bruut uit! Grote armen en kleine borst vind ik bruter dan andersom.

Begin je altijd met benchen? Begin dan eens met zware flyes, dan bench en dan incline (voor incline vind ik overigens cables fijner, staand en dan van onder. Kan je ook makkelijk je grip varieren)

Aantal reps en gewicht eens veranderen? Dumbbell presses en cable flyes ( doe die dan goed geconcentreerd en extra aanspannen)

Ga je eens scheren man

decline dumbbell press? Wat meer om de bollere vorm erin te krijgen aan de onderkant. incline enzo is goed voor de bovenkant (de groef die je hebt zeg maar) decline is weer meer voor de onderkant, de mooie bollere rand.

Laatst bewerkt:
Dude, vrouwen vinden wat lichaamsbeharing gewoon mannelijk hoor :o. @ Unstoppable: Ziet er beest uit bro!!! :D Als je dat vasthoudt en een paar procentjes in vl daalt, muhaaaaahaha :devil:

Thanks man ^^ ja zo dacht ik er zelf ook over, vet wat omlaag en klaar is kees. :D

decline dumbbell press? Wat meer om de bollere vorm erin te krijgen aan de onderkant. incline enzo is goed voor de bovenkant (de groef die je hebt zeg maar) decline is weer meer voor de onderkant, de mooie bollere rand.

Decline bench press doe ik ook wel eens ja :)

vooruit dan, voor de trouwe volgers 2 nieuwe pics ;) net geschoten.

le body: http://i53.tinypic.com/xkoz78.jpg
le flex : http://i55.tinypic.com/6oe5w7.jpg

vandaag eens wat anders gedaan, soort circuit training. vandaag waren rug en triceps aan de beurt. telkens deed ik 1 rug oefening en meteen daarna een tricep oefening, hierbij probeerde ik zoveel mogelijk gewoon dezelfde gewichten als normaal te pakken en dit lukte vrij goed! :D was in 50 minuutjes klaar met trainen ( 8x 3 sets gedaan ). moet zeggen dat ik hier echt een brutale pomp van kreeg die me deed denken aan toen ik nog ON was, hehe, gewoon de laatste reps bijna niet af kunnen maken door de pomp :D erg lekker. erg voldaan gevoel na deze training.

nu lekker weekend, morgen een dubstep feesie, en verder nog wat studeren voor tentamens. prettig weekend iedereen !

Ziet er goed uit jongen. Alleen je bovenkant borst lijkt achter te lopen.
Als ik jou was zou ik het zou doen:
Incline barbell/dumbbell press
flat barbell/dumbbell press
Incline dumbbell flyes
En als laatste pompoefening 1 of 2 setjes cable crossovers

zal morgen je routine eens proberen :)
focus me de laatste tijd sowieso meer op bovenkant borst idd.
komt goed :D

Oksels scheren is gay.. waarom? Ziet er beter uit en je houd geen vieze luchtjes vast:D

vind dat ik er zo goed genoeg uitzie, en voor luchtjes hebben we axe (H)

vandaag merkte ik voor het eerst een lichte dip in kracht, kon af en toe net niet dat setje afmaken wat me normaal wel lukte. maar niks ernstigs. woog vanochtend nog maar 97,5 btw :( dus weer 1,5 kilo kwijt, geen idee of dit vocht is of spier of vet, maar ik oog nog hetzelfde in de spiegel en mn arm/torso omtrek is nog +- hetzelfde ... dusja we gaan gewoon vrolijk door :D en we zien wel waar het schip strand.

Ik zou ook niet al te veel naar de weegschaal kijken maar meer de spiegel.. Anders gaat je gewicht alleen maar demotiveren? Btw: heb je nu nog flinke striaes of valt het mee?

Ik zou ook niet al te veel naar de weegschaal kijken maar meer de spiegel.. Anders gaat je gewicht alleen maar demotiveren? Btw: heb je nu nog flinke striaes of valt het mee?

mn striae word er niet minder op tot nu toe :( blijf smeren met bio olie elke dag in de hoop op :p

He Unstoppable. Op hoeveel kg zit je nu? Zo te zien moet je nakuur er nu op zitten. Merkte je trouwens nog sides van je nakuur?

Terug
Naar boven