Fitness Seller

1e kuur , Test E + Dbol

Voedingschema zit er netjes uit unstopabble

• Topic Starter Topic Starter
thanks :D ik merk nog niet echt achteruitgang in kracht, maarja, dat zal vanaf volgende week wel komen. dan laat ik wel wat weten hiero!

had toenstraks wel effe 20 min zware hoofdpijn, weet niet of dat van de nolva was of wat anders, maar een ibuprofen heeft het verholpen :P

Ibuprofen is een wondermiddel :D

leuk topic, helemaal door gelezen.

Thanks :D gaat eigenlijk nog vrij lekker hier, nog geen terugval in kracht, vrijdag zelfs nog PR op de legcurl gezet. Libido ook nog heel goed :p heb op 24 uur nog 4x de daad verricht :p m'n vriendin zegt trouwens dat er belachelijk veel uit komt? Dacht dat dat juist minder moest worden maarja haha. Updates volgen nog!

Updateje... Gyno is helemaal weg, heb er lichte acne op mijn kin voor in de plaats gekregen :( vit b5 opgeschroefd en heb een med van m'n ma om erop te smeren, is al veel lichter geworden daardoor.

goed dat je gyno weg is.

inmiddels terug tot 99kg, moet wel zeggen dat mijn kracht nog steeds ongeveer hetzelfde is, heb nu bijna 2 weken nakuur erop zitten. vandaag nog mijn PR gebroken bij de legpress 6x380kg :D en de rest gewoon even zwaar getrained als toen ik on was.

heb nu wel af en toe een honger gevoel door het minderen in carbs :p achja, we blijven doorgaan ;)

acne op mn kin is ook al heel ver weg gegaan ( thanks to vit b5 + Inderm )

Laatst bewerkt:
Ben je nu toch al wat aan het cutten?

ahhh 99 :< gewoon niet wegen na het schijten miss tik je dan de 100 wel aan:D. Al met al echt een lekkere kuur bro

Ben benieuwd naar je hele eind verslagje!
volg je al vanaf het begin haha :)

ben nog steeds aan het afwachten wanneer die " dip " komt van na de kuur, voel mn eigen kiplekker en in de gym knal ik gewoon nog steeds heerlijk. mn acne is helemaal weg ( was ook niet veel gelukkig, maar schrok wel dat het er ineens was op mn gezicht ) , mn sperma is weer flink meer geworden.... maar heb dus echt geen depri of k*t gevoel erover. ik kijk wel uit naar mijn volgende cut cycle want wil nu toch wel eens goed droog komen te staan met mijn nieuwe extra massa :D maarja eerst nog ff 6-8 weken clean bulken om de massa goed vast te houden.

eindverslag komt denk ik pas 1 a 2 maanden na de nakuur, maar hij komt er zeker!

Hoeveel ben je nu in totaal bijgekomen ?
Wat waren je stats voor de kuur en na de kuur ?

91 voor.. 99 nu (eerste post vs. zijn handtekening/ log)

Een goede 8kg vastgehouden tot nu toe inderdaad.

leuke stats :) succes met jou kuur! heb er dit weekend 3 weken opzitten qua nakuur, dus nog 1 weekje dan.

qua supps gebruik ik nu: whey , soms lean gain ( bij gebrek aan tijd om fatsoenlijke maaltijd te bereiden ) , ultra micronized bcaa's en result! ( creatine blend ). oja en neem nu micellar casein superiour in plaats van kwark, gemakzucht :P

en af en toe pre-workout power voor een knal training :D

ps. ja ik weet ik ben een body en fitshop h**r :p

Laatst bewerkt:
Is die micellar casein superiour wel te pruimen? Want ik gebruik nu wel eens nightprotein, maar die lost niet goed op en smaakt ranzig.

ja lost op zich wel goed op, zonder zoetstof vind ik hem ook niet lekker, met zoetstof drinkt ie best lekker weg :)

Terug
Naar boven