Fitness Seller

1e kuur , Test E + Dbol

Zou lekker effe tijdje wachten en dan met var ofzo cutten, die hard look erop fixen ;)

• Topic Starter Topic Starter
nee ik ga pas 2-3 maanden na mn nakuur cutten, eerst nog ff clean bulk om de gewonnen massa vast te houden natuurlijk :P

Ja dat is verstandig anders ben je zo alles kwijt. Cutten zou ik wel gewoon natuurlijk proberen.

Oef, was net bijna out gegaan na mijn 360x7 legpress, de t*ring :D 160 squats gingen ook weer lekker ^^

begin vandaag met mijn nakuur, iets eerder dan de bedoeling was. dit omdat ik achter mn rechter tepel nu een klein schijfje voel, doet nauwelijks pijn maar goed, aangezien ik alleen nolva voor hande heb en mn nakuur er toch aankwam begin er er meteen mee @ 20mg ED.

Daar zit wel een pak massa op, netjes ;)! De straies die je hebt, had je die al of zijn die tijdens de kuur gekomen?

had ik al grotendeels, alleen ze zijn wel groter geworden tijdens de kuur. maarja heb me daar al lang bij neergelegd. ik ga echt niet minder hard trainen omdat ik bang ben voor striae

had ik al grotendeels, alleen ze zijn wel groter geworden tijdens de kuur. maarja heb me daar al lang bij neergelegd. ik ga echt niet minder hard trainen omdat ik bang ben voor striae

Haha nee tuurlijk niet ;)! Maar neem aan dat je ze wel zo min mogelijk wilt hebben?! Ik smeer er van die bodylotion op sochtends en voor het slapen maar krijg het ook niet weg...

ja ik smeer 2x per dag bio olie, heeft ze wel wat lichter en vager gemaakt maar weg gaat het nooit meer ben ik bang :( ( of er moeten nieuwe wetenschappelijke doorbraken komen op dat gebied )

Ziet er buff uit man!
Ga je nog een eindverslagje maken met de gehele ervaring? Voor de mensen met een abbo :D

Ziet er buff uit man!
Ga je nog een eindverslagje maken met de gehele ervaring? Voor de mensen met een abbo :D

ja ga ik zeker wel doen! ;) maar dat doe ik dan pas over een maandje of 2 als de " echte gains " wat meer zichtbaar zullen zijn, dan kan ik ook posten hoeveel van mn kracht gains ik heb kunnen behouden etc :) ik zal proberen regelmatig nog eens een training te posten of een nieuwe foto, opmerkelijke bevindingen etc :p

ik voeg nu mijn nieuwe voedinggschema toe, lager in kcal/kh hoger in eiwit en ongeveer gelijk in vet :) hiermee kan ik denk ik nog wel 2-3 maandjes vooruit voor dat ik begin aan mn cut :D

overigens wat ik denk al te merken van nolvadex is dat ik er emotioneler van word? bijv als ik iets heftigs zie op tv of n film dat er soms bijna tranen in mn ogen komen te staan terwijl ik hier normaal nooit last van heb?? :O kan ook tussen mn oren zitten haha maar dacht vermeld het even ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
begin vandaag met mijn nakuur, iets eerder dan de bedoeling was. dit omdat ik achter mn rechter tepel nu een klein schijfje voel, doet nauwelijks pijn maar goed, aangezien ik alleen nolva voor hande heb en mn nakuur er toch aankwam begin er er meteen mee @ 20mg ED.

beste Unstoppable,

gaat dat schijfje uberhaupt wel weg met je nakuur ?
maar wel netjes hoor je ben toch aardig gegroeit ,ik hoop voorje dat je veel kunt vasthouden

Laatst bewerkt:
beste Unstoppable,

gaat dat schijfje uberhaupt wel weg met je nakuur ?
maar wel netjes hoor je ben toch aardig gegroeit ,ik hoop voorje dat je veel kunt vasthouden

nolvadex helpt normaal prima tegen beginnende gyno, dus als het goed is wel he ;)

net mn huidplooimeter binnen gekregen, de 3 punten die ik zelf kan meten kom ik gemiddeld op chest: 15mm abdominal: 25mm thigh: 15mm

komt samen op 15.4% bodyfat dus ongeveer wel wat ik had gedacht.

overigens wat ik denk al te merken van nolvadex is dat ik er emotioneler van word? bijv als ik iets heftigs zie op tv of n film dat er soms bijna tranen in mn ogen komen te staan terwijl ik hier normaal nooit last van heb?? :O kan ook tussen mn oren zitten haha maar dacht vermeld het even ;)

komt wel vaker voor idd. je hormoonhuishouding is in de war. weinig test en wel oestrogeen. weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen, haha

komt wel vaker voor idd. je hormoonhuishouding is in de war. weinig test en wel oestrogeen. weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen, haha

whaha :roflol: inderdaad man, zo had ik er helemaal nog niet over nagedacht. dus ik ben momenteel een emo p*ssy of wat :P ??? problem!!?

achja we knallen en vreten gewoon door he :D

foto ziet er netjes uit, dikke armen kerel!
en ben zeer benieuwd naar het eind verslagje, met de fotos op een rijtje!
;)

Unstoppable wilt het liefst "The titanic" kijken met een bak chocolade & een doos tisues :P! Dusss gooi die film weg, en blijf helemaal van die chocolade af... tiseus houden en test omhoog knallen met: test booster:D

Btw; ik weet niet hoe snel zo'n beginnende gyno weg moet gaan met Nolva maar ben je van plan ermee langs een arts te gaan?

Lekkere gains gemaakt van de kuur ! Ben benieuwd wat je kan behouden

Terug
Naar boven