GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had ik al grotendeels, alleen ze zijn wel groter geworden tijdens de kuur. maarja heb me daar al lang bij neergelegd. ik ga echt niet minder hard trainen omdat ik bang ben voor striae
! Maar neem aan dat je ze wel zo min mogelijk wilt hebben?! Ik smeer er van die bodylotion op sochtends en voor het slapen maar krijg het ook niet weg...Ziet er buff uit man!
Ga je nog een eindverslagje maken met de gehele ervaring? Voor de mensen met een abbo![]()
maar dat doe ik dan pas over een maandje of 2 als de " echte gains " wat meer zichtbaar zullen zijn, dan kan ik ook posten hoeveel van mn kracht gains ik heb kunnen behouden etc
ik zal proberen regelmatig nog eens een training te posten of een nieuwe foto, opmerkelijke bevindingen etc 
hiermee kan ik denk ik nog wel 2-3 maandjes vooruit voor dat ik begin aan mn cut 

begin vandaag met mijn nakuur, iets eerder dan de bedoeling was. dit omdat ik achter mn rechter tepel nu een klein schijfje voel, doet nauwelijks pijn maar goed, aangezien ik alleen nolva voor hande heb en mn nakuur er toch aankwam begin er er meteen mee @ 20mg ED.
beste Unstoppable,
gaat dat schijfje uberhaupt wel weg met je nakuur ?
maar wel netjes hoor je ben toch aardig gegroeit ,ik hoop voorje dat je veel kunt vasthouden

overigens wat ik denk al te merken van nolvadex is dat ik er emotioneler van word? bijv als ik iets heftigs zie op tv of n film dat er soms bijna tranen in mn ogen komen te staan terwijl ik hier normaal nooit last van heb?? :O kan ook tussen mn oren zitten haha maar dacht vermeld het even![]()
komt wel vaker voor idd. je hormoonhuishouding is in de war. weinig test en wel oestrogeen. weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen, haha
inderdaad man, zo had ik er helemaal nog niet over nagedacht. dus ik ben momenteel een emo p*ssy of wat
problem!!?
komt wel vaker voor idd. je hormoonhuishouding is in de war. weinig test en wel oestrogeen. weet je ook eens hoe vrouwen zich voelen, haha
! Dusss gooi die film weg, en blijf helemaal van die chocolade af... tiseus houden en test omhoog knallen met: test booster