Fitness Seller

1e kuur , Test E + Dbol

dan is het bijna zover voor het eindverslag :)

• Topic Starter Topic Starter
He Unstoppable. Op hoeveel kg zit je nu? Zo te zien moet je nakuur er nu op zitten. Merkte je trouwens nog sides van je nakuur?

97.5 kg nog steeds, dus in totaal 6.5 van de 10 vastgehouden tot nu toe. al met al zeer tevreden over de resultaten :D vandaag de laatste 20mg nolva genomen, dus vanaf nu weer helemaal op eigen houtje :) voelt wel goed eigenlijk, wil weer kijken waar ik zonder hulpmiddeltjes toe in staat ben nu ^^

kracht is een klein beetje achteruit gegaan bij sommige oefeningen, maar heel gering, bijv soms net 1 rep minder kunnen doen of 2.5/5 kg minder gewicht kunnen pakken. maarja dat is natuurlijk niks vergeleken bij de kracht gains die ik heb gemaakt ;)

sides van de nakuur: eerste week was ik veel emotioneler dan normaal ( hoog oestrogeen i guess ) en in de 2 week had ik een lichte uitbraak van acne op mn kin, die gelukkig al na een week weer weggewerkt was door vit b-5 + inderm .

Heb het hele topic doorgelezen! Erg interessant:)
Ziet er strak uit! Je bent even lang als mij en het lijkt me vet om er over
4jaar ook zo uit te zien!

Ik blijf dit volgen:)

dank u ;)
gewicht blijft stabiel nu, zit nog steeds op 97.5 dus denk dat dit mijn massa zal blijven voor nog +- 4-5 weken eer ik weer begin met cutten :D trainingen gaan nog steeds redelijk lekker, hoef niet al te veel gas terug te nemen qua kracht wat me erg bevalt.

Fijn dat je gewicht stabiel blijft. Mooie kuur geweest toch

lekkere training gehad weer vandaag, volgens mij komt mn natural test weer goed op gang :D kracht begint weer vooruit te gaan, heerlijk.

rug:
chin ups: 1x10xBW 2x8xBW
BOR 10x90 8x100 6x110
Machine Low Row: 10x100 8x110 7x120
Pulley Row: 10x70 8x80 6x85
Machine Row: 10x90 8x100 6x110

triceps:
decline close grip bench press: 12x70 10x80 8x90 7x100
dumbbell behind neck extensions: 10x16 8x18 6x20
dips: 3x12xBW

heerlijke pomp in zowel mn rug als triceps, lekker voldaan gevoel ook :D

ben ik ook gaan doen, als je verder leest in mijn log zie je dat ook :P hehe
zit nu op 6x150 ( 75 met 1 been ) ;)

bij deze word dit mijn laatste post in dit topic, aangezien mijn gewicht stabiel blijft rond de 97.5 leek het mij wel mooi geweest zo en tijd om even kort samen te vatten hoe ik de afgelopen 3-4 maanden heb ervaren ;)

+ punten
superheftige krachtgains, die grotendeels goed te behouden waren ( zeer lichte terugval )
zwaar overdreven libido, maar soms is dat ook een -punt :p
eten was makkelijk vol te houden, zelfs op 5000kcal per dag
ik denk een 4a5kg VVM gewonnen.

-puntjes
in week 9 licht last van gyno
in de nakuur 1.5 weekjes last gehad van acne op mijn kin/schouders/rug
soms een kort lontje

ik zou niet durven zeggen dat dit mijn laatste kuur is, ik ben wel tevreden met de massa die ik nu heb, mijn armen bijvoorbeeld zou ik echt niet NOG groter willen hebben dan ze nu zijn. ik hoop alleen dat ik in de cut deze massa kan behouden. wil nu gewoon droog komen te staan op +- 10% vet.

daarom ga ik binnekort aan een IF dieet beginnen, hiervan zal ik ook een logje bij gaan houden. verder wil ik iedereen bedanken voor het meelezen , tips geven en aanmoedigen, deze log was een goede motivatie om door te knallen/ blijven eten etc :D

gain ze iedereen !!

ps. nog wat fotos toegevoegd ter vergelijking.
before ( zomer 2010 ) : http://i51.tinypic.com/15fn2nt.jpg
9 weken ON ( 102kg massa ) : http://i52.tinypic.com/2qs44ts.jpg
Nu ( 97.5kg ) : http://tinypic.com/view.php?pic=xkoz78&s=7

Je staat er idd nog mooi bij (y)

1 woord: NICE :)

het was leuk deze log te volgen;)

heb veel met je gepraat en veel van geleerd :)

je armen zijn idd abnormaal hard gegroeid :p zeker als je ze ziet op de foto van 97,5 kg :p zijn serieuze biefstukken ;)

in ieder geval super veel succes met het leven na de kuur en hopelijk hoor ik je nog :)

groetjes

pff hele dikke armen, mooi resultaat gehaald ;)

Hoop dat de cut goed gaat, want je bent nu groot, maar vind het nog niet echt mooi.

Wel dikke armen :)

Terug
Naar boven