XXL Nutrition

1e kuur , Test E + Dbol

jij bent gek, op dbol, volgens hem

Is zever. Dit is een hele goede eerste kuur. Heb exact dezelfde gedaan, 100 x 10 mg is prima als kickstart.

Succes! (Geen injectiepijn?)

• Topic Starter Topic Starter
klein beetje maar, telkens op de dinsdag het ergste.... ( zondag avond injects ).
maar niet zo erg dat het echt vreselijk storend is ofzo....

ps hoeveel kg heb je overgehouden uiteindelijk? :)

Laatst bewerkt:
Update...gister echt superlekkere beentraining gehad :D squatten ging super, kon me ook makkelijker verder door laten zakken en evenwicht goed bewaren met zwaardere gewichten. verder kon ik weer wat meer gewicht overal pakken als vorige week, en had ik veel minder rust nodig tussen de oefeningen, ik was in 45-50 min. klaar :cool: heb ook superveel zin in de training dalijk, rug + triceps.

maar eerst eens ff mijn kilo pangafilet klaarmaken ;)
binnekort weer een update!

vandaag ff mn 1RM max met deadliften geprobeerd, tot 150kg gekomen, ben wel tevreden, verder nog 4 rug en 4 triceps oefeningen gedaan en nu lekker rustig aan in het weekend. maandag gewicht update+ eventueel progress pic

Update...gister echt superlekkere beentraining gehad :D squatten ging super, kon me ook makkelijker verder door laten zakken en evenwicht goed bewaren met zwaardere gewichten. verder kon ik weer wat meer gewicht overal pakken als vorige week, en had ik veel minder rust nodig tussen de oefeningen, ik was in 45-50 min. klaar :cool: heb ook superveel zin in de training dalijk, rug + triceps.

maar eerst eens ff mijn kilo pangafilet klaarmaken ;)
binnekort weer een update!

Eet je 1 kilo panga in een maaltijd op:eek:

Haha nee man, maar ik kook altijd meteen veel zodat ik voor 3-4 maaltijden heb, geen zin om zo vaak te koken ;) straks 3e inject!

ik injecteer in mn rechter bil ( glute ), deze keer ging het injecteren al veel beter, het opzuigen was sneller gepiept en had deze keer met rechterhand geinjecteerd en toen hij erin zat met links overgenomen, zodat ik met rechts makkelijk kon aspireren, luchtbel kwam, en toen in +-40sec leeggespoten :D

ben benieuwd wanneer de test zijn werk gaat doen!

heb je al negatieve side effects ondervonden van dbol?

ik ga in maart ook men eerste kuur test only 500mg starten gedurende 12 weken en nakuren met nolva.

was aant denken om een kickstart te gebruiken ofniet. maar heb een beetje schrik van dbol omw van de gyno...
in ieder geval hele veel succes nog met je kuur en ik volg je log verder :)

vanochtend gewogen op nuchtere maag,
resultaat na 2 weken: 95.2 kg ( +4,2 )
zal nog steeds veel vocht bijzitten natuurlijk, maar ben zeker tevreden. ik heb ook helemaal geen vochtkop of ergens anders rare vormen van vocht vasthouden.

enige "side" wat ik tot nu toe heb gehad is heel af en toe lichte steken hoofdpijn ( niet echt storend of pijnlijk, meer zeurend ) en 1x een zweetaanval/beroerd gevoel snachts.

maar valt dus allemaal reuze mee voor mij met die dbol erbij! heb er al hele flinke krachtgains op geboekt ;)

misschien nog een progress pic maken vandaag ergens.

ey kerel, hoorde van danny dat je een log aan het bijhouden was, gaat lekker kerel. Ben zelf ook weer 4 kilo zwaarder. we spreken ons op msn.
ps. k kom wss ook bij jou sportschool trainen vanaf volgende maand

ey kerel, hoorde van danny dat je een log aan het bijhouden was, gaat lekker kerel. Ben zelf ook weer 4 kilo zwaarder. we spreken ons op msn.
ps. k kom wss ook bij jou sportschool trainen vanaf volgende maand

Ok relax man, kunnen we eens samen wat ijzer verplaatsen haha ;) komt Danny ook dan of alleen jij ? Spreken ons!

Updateje voor log: gister nieuw PR op de BP : 2x120 :D

Laatst bewerkt:
vandaag beetje gas terug moeten doen want had last van mijn pols, maar desondanks toch een lekkere schouder+traps training gehad, alleen MP was ff afzien. morgen rustdagje en dan kijken of donderdag alles weer ok is ;)

hoelang train je al broer en hoeveel kg was je

Begimt er goed uit te zien, ben wel eens benieuwd hoe je rug nu uitziet

ja dat vind ik nogal lastig om daar zelf een foto van te maken :P haha
zal wel eens proberen een keer ;)

edit: et voila, pose s k*t, maar anders kreeg ik geen fatsoenlijke foto geproduceert :P

http://i56.tinypic.com/jg4fom.jpg

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het nu man? Ben wel benieuwd :)

Terug
Naar boven